• Welkom op Hollywood Arts High School,
    de school voor jongeren met een talent voor kunst.
    Als je kan zingen, een muziekinstrument bespeelt en/of kan acteren ben je hier meer dan welkom.
    Een school met verschillende unieke leerlingen, gekke leraren en tienerproblemen.


    Jongens:
    Damon Salvatore - WillNotLearn
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Robbie Shapiro - 5HELLEY
    Beck Oliver
    Logan Drew Silvas - Coockies
    Louis James Golddigger - LostMagic
    Didier Declan Greystone - BlueHope
    Robert Alexander Loghwood "Moose" - LostMagic
    André Harris - LittleMixer
    Brandon Torres - Depay
    Lars Connor Austen - BlueHope
    Sinjin Van Cleef - 5HELLEY

    Meisjes: [Full]
    Tori Vega - Jaimyhoi
    Catarina "Cat" Hannah Valentine - WillNotLearn
    Jade West - Spraggan
    Madison Jules Moore - LostMagic
    Laureen Rags - jaimyhoi
    Trina Vega - DreamWishes
    Carmella Adriane Bordeaux
    Rosalie Lauren Angels - Coockies
    Mikayla Rowene Carté - Curlies
    Kennedy Molly Khan - 5HELLEY
    Cherine Rose Marchelle
    Caitlynn Louise Djinn - RememberYoux

    Leraren:
    M.:
    Erwin Sikowitz - 5HELLEY
    V.:
    Mable Night - BlueHope

    Regels:
    - OCC tussen haakjes () [] {}
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Topics worden door mij aangemaakt (of door degene die ik ervoor toestemming geef)


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 19:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël
    'Dat klinkt best goed, al heb ik zo'n idee dat er toch nog mensen naar me gaan zoeken als ik niet thuis kom, waarschijnlijk de politie maargoed' Andwoord ik schouderophalend, 'Het lijkt inderdaad op een dier maar ik heb geen idee wat voor dier' Zeg ik naar de wolk kijkent die ze aanwijst. 'Ik zie wel, als mensen nu al vragen gaan stellen kan ik net zogoed weg blijven' Andwoord ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Rosalie Lauren Angels

    'Waar ga je dan heen,' vraag ik hem. Ik kijk hem weer aan. 'Misschien stel ik ook wel te veel vragen aan je,' mompel ik en kijk voor me uit. Ik sluit mijn ogen en bijt op mijn lip. Zouden ze naar mij gaan zoeken? Ik weet het niet. Mijn stiefvader misschien omdat hij me dan niet kan aanraken en mijn moeder? Die heeft het vast te druk... Ik bijt op mijn lip en open mijn ogen weer. 'Ik ga het gewoon uitproberen,' mompel ik. 'Een keer. Hoelang ik weg kan blijven, hoelang het duurt voordat ze zich zorgen gaan maken.' Ik kijk naar de lucht en staar weer naar de wolk, maar die is al een stuk verderop. Ik zucht diep. Dan sta ik op. 'Ik word te depressief, vind ik. Ga je mee naar binnen of blijf je hier? Ik ga mijn kluisje pimpen,' glimlach ik en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Daniël
    'Ik ga wel mee naar binnen, weet je al hoe je hem wilt pimpen dan?' Vraag ik haar en sta vervolgens ook op, zelf wist ik nog niet hoe ik die van mij wil pimpen en waarschijnlijk duurde het wel even voordat ik dat wel wist.


    Don't be like the rest of them, darling

    Rosalie Lauren Angels

    Ik kijk hem even aan. 'Half. Maar misschien kan jij me een beetje helpen,' grinnik ik. Ik kijk hem aan en loop langzaam richting de ingang. 'Ik wil eigenlijk mijn tattoo doen, maar de kleuren weet ik nog niet en misschien nog met een paar dingen eromheen,' zeg ik hem. Ik glimlach even en kijk hem aan. 'Bloemen ofzo,' zeg ik en glimlach kleintjes. Wat voor een bloemen? Ik denk even na. 'We moeten alleen eerst even graffiti vinden. Kan jij dat goed spuiten,' vraag ik Daniël en kijk hem even aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Daniël
    'Ja, dat kan ik.. Volgensmij liggen er nog een paar bussen in mijn auto' Zeg ik vervolgens en loop richting mijn auto om vervolgens met een stuk of 5 bussen weer naar haar terug te lopen, 'Laten we zeggen dat als je je verveelt de verlaten straten in Italië alitijd leuk zijn om te bekladden'


    Don't be like the rest of them, darling

    Rosalie Lauren Angels

    'Geweldig,' grijns ik. Ik pak twee bussen van hem over, zodat hij makkelijker kan dragen. Ik grinnik. 'Mmm... Ben je er goed in,' vraag ik hem en kijk hem aan. Het zou een goede tijd verdoening kunnen zijn hier. Ik zou toch niet vaak thuis zijn. Sterker nog, waarschijnlijk alleen voor slapen en eten en dan op school blijven... Nee daar zit ik ook niet echt op te wachten. 'Ik denk dat ik ook maar aan graffiti ga doen,' zeg ik met een glimlach. 'Maar goed. Als ik het ga maken verknal ik mijn kluisje,' mompel ik. Ik kijk naar de bus in mijn hand en dan naar mijn tattoo. Ik frons even. Dat ging lastig worden. 'Welke kleur zou ik de achtergrond doen? Lichtblauw denk ik zelf.' Ik bijt even op mijn lip en kijk hem aan. 'Wat zou jij doen? Ik denk dat de bloemen het mooiste in rood zijn, de tattoo in zwart en dan achtergrond lichtblauw ofzo? Als het zo donker is lijk ik zo depressief,' grinnik ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Daniël
    'Gaatwel' Andwoord ik schouderophalend, 'Dat klinkt goed, moet ik het dan voor je doen of wil je het zelf doen?' Vroeg ik vervolgens, waarschijnlijk zou ik een deel van mijn tatto gebruiken voor mijn kluisje.. Maar dan zonder de tekst.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Even douche en alles:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Moet gaan.. Weet niet of ik er morgen overdag ben trouwens.. Ga winkelen in Groningen :3 Ben er in de avond wel weer}


    Don't be like the rest of them, darling

    [O oke:) Veel plezier x]

    Rosalie Lauren Angels

    Ik kijk hem aan. 'Wil jij de tattoo en de bloemen doen, dan doe ik de achtergrond wel,' grijns ik. Ik kijk hem aan en trek mijn jas en vest uit die ik op de grond gooi. Als er ook maar een spettertje graffiti op mijn kleren kom ben ik er geweest. Ik haal de dop van de spuitbus en bijt op mijn lip. 'Oké hoe moet ik spuiten, dichtbij of ver weg?' Ik kijk Patrick aarzelend aan en grijns even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Daniël
    'beetje er vanaf' andwoorde ik en ik ging een beetje op afstand staan.

    {Sorry voor de korte reactie.. Moet nu echt weg}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Maakt niet uit. Veel plezier morgen! Ik ben er trouwens donderdag de hele dag niet. Ga naar Breda:) Dus mensen die in Breda wonen, ik reis even naar de andere kant van Nederland om te shoppen:) Hahahaha]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rosalie Lauren Campbell

    Ik bijt op mijn lip en kijk geconcentreerd naar mijn kluisje. 'Als ik op het kluisje van mijn buren spuit kan ik ruzie verwachten,' mompel ik en grinnik even. Dan spuit ik aarzelend. Geschrokken stop ik. Oké er kwam meer uit dan ik dacht. Vervolgens spuit ik mijn kluisje helemaal lichtblauw. Ik probeer het zo goed mogelijk te doen. Opgelucht zucht ik als ik niet op het kluisje van de ander had gespoten. Ik kijk Daniël triomfantelijk aan. 'Wauw, ik kan een kluisje blauw spuiten,' grinnik ik. Dan kijk ik naar mijn kleren, om te checken dat ik nog helemaal schoon ben. Ik verwacht ook dat ik helemaal schoon ben, maar ik ben het niet. Op mijn broek zitten een paar spetters. De lach verdwijnt van mijn gezicht. 'Ik ben zo dood,' fluister ik. 'Krijg je dit er af,' vraag ik lichtelijk paniekerig aan Daniël. Ik weet al dat het antwoord nee is, maar ik hoop op een wonder.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Daniël
    'In de wasmachine? Vast wel..' andwoord ik, 'Zou je diep in de problemen zitten om een paar verfspetters?' vraag ik zonder daar bij na te denken, 'Daar hoef je niet op te andwoorden als je dat niet wilt..' voeg ik er aan toe en pak vervolgens een zwarte spuitbus om het teken erop te spuiten maar doe eerst mijn vest uit -waaronder ik een wit t-shirt aanhad-

    {ben morgen om half 10 weg.. Kon nog even een reactie posten :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Rosalie Lauren Angels

    Ik kijk Daniël even zwijgend aan. 'Ja ik kan diep in de problemen komen om verfspetters. Ligt eraan wat zijn bui is of hij me liever aanra-,' gelijk stop ik in de zin en staar met grote ogen naar de grond. Ik had Me niet versproken. Ik heb het niet gezegd. Verdomme. 'Echt bedankt dat je me wilt helpen,' glimlach ik alsof ik niks had gezegd. 'Wat moest ik anders?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne