• Welkom op Hollywood Arts High School,
    de school voor jongeren met een talent voor kunst.
    Als je kan zingen, een muziekinstrument bespeelt en/of kan acteren ben je hier meer dan welkom.
    Een school met verschillende unieke leerlingen, gekke leraren en tienerproblemen.


    Jongens:
    Damon Salvatore - WillNotLearn
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Robbie Shapiro - 5HELLEY
    Beck Oliver
    Logan Drew Silvas - Coockies
    Louis James Golddigger - LostMagic
    Didier Declan Greystone - BlueHope
    Robert Alexander Loghwood "Moose" - LostMagic
    André Harris - LittleMixer
    Brandon Torres - Depay
    Lars Connor Austen - BlueHope
    Sinjin Van Cleef - 5HELLEY

    Meisjes: [Full]
    Tori Vega - Jaimyhoi
    Catarina "Cat" Hannah Valentine - WillNotLearn
    Jade West - Spraggan
    Madison Jules Moore - LostMagic
    Laureen Rags - jaimyhoi
    Trina Vega - DreamWishes
    Carmella Adriane Bordeaux
    Rosalie Lauren Angels - Coockies
    Mikayla Rowene Carté - Curlies
    Kennedy Molly Khan - 5HELLEY
    Cherine Rose Marchelle
    Caitlynn Louise Djinn - RememberYoux

    Leraren:
    M.:
    Erwin Sikowitz - 5HELLEY
    V.:
    Mable Night - BlueHope

    Regels:
    - OCC tussen haakjes () [] {}
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Topics worden door mij aangemaakt (of door degene die ik ervoor toestemming geef)


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 19:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Beck Oliver
    Gemakkelijk ving ik de appel op, en leunde vervolgens achterover op de stoel. Een grijns verscheen rond mijn lippen.
    "Sorry, Tori," zei ik, Tori zo uitsprekend dat het rijmde op het eerste woord. Ik nam een flinke hap van de appel, die ik alweer snel weg had gewerkt.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Coockies schreef:
    Rosalie Lauren Angels

    Ik grinnik ook. Dan luister ik naar zijn verhaal. Bij de aarzeling kijk ik hem aan. Hij twijfelde of hij het wel zijn huis kon noemen. Zel had ik dat ook. Behalve mijn moeder was er niks anders dat ik er leuk aan vond. En zelfs mijn moeder leek niet meer op de oude zij. Alsof mij stiefvader haar in zijn macht had. Ik slik en sla mijn ogen neer. Wat moest ik zeggen?
    'Naar huis gaan is inderdaad niet zo slim,' zeg ik zachtjes. Het enige wat ik kon verzinnen. Ik staar naar mijn handen. Naar de binnenkant van mijn pols. Ik wil niet zo depressief zijn.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Rosalie Lauren Angels

    Ik grinnik ook. Dan luister ik naar zijn verhaal. Bij de aarzeling kijk ik hem aan. Hij twijfelde of hij het wel zijn huis kon noemen. Zel had ik dat ook. Behalve mijn moeder was er niks anders dat ik er leuk aan vond. En zelfs mijn moeder leek niet meer op de oude zij. Alsof mij stiefvader haar in zijn macht had. Ik slik en sla mijn ogen neer. Wat moest ik zeggen?
    'Naar huis gaan is inderdaad niet zo slim,' zeg ik zachtjes. Het enige wat ik kon verzinnen. Ik staar naar mijn handen. Naar de binnenkant van mijn pols. Ik wil niet zo depressief zijn.


    Daniël
    'Hmm..' Mompel ik, 'Waardoor ben jij net weer uit de les gelopen?' Vroeg ik haar vervolgens, waarschijnlijk alleen maar om over iets anders te kunnen praten en mijn blik bleef echter hangen op de tattoo op haar pols

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 18:18 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Deal}

    [Dus, is Damon bezig?]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Larentia schreef:
    (...)
    [Dus, is Damon bezig?]


    {Hij is volgensmij aan het praten met Laureen of was in iedergeval met haar aan die opdracht bezig}


    Don't be like the rest of them, darling

    Brandon Torres
    'Ja.. wat kan ik eigenlijk niet.' grinnikte ik. Ik weet eigenlijk niet waarom ik hier aangenomen was.
    'Ik kan wel redelijk gitaar spelen en zingen, maar acteren vind ik echt veel leuker.' zei ik tegen Carmella.
    Zij leek me echt een heel ander type dan meisjes waar ik normaal mee omga, of waar ik op zou vallen. Maar ik zou best vrienden met haar kunnen worden hoor, ze kwam tot nu toe heel aardig op me over.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Rosalie Lauren Angels

    Ik kijk Daniel aan. Hij ging weer is over op een ander onderwerp. Ik glimlach even. 'Ik moest naar de wc en toen had ik behoefte aan frisse lucht,' grinnik Ik. 'de opdracht ging vervelen. Tori en ik zikn gestopt bij 21,' vertel ik hem en tik even met mijn voet tegen de grond. Ik zucht zachtjes en kijk hem aan. 'maar wil jij niet terug de les in?' ik kijk Daniel vragend aan. 'je houdt toch van zingen, piano en alles. Anders zou je niet op deze school gaan. Of was het niet je eigen keuze,' vraag ik aarzelend en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Larentia schreef:
    (...)
    [Dus, is Damon bezig?]


    [Ja :Y) met mijn perso. Maar aangezien ik anderen een kans wil geven en de uitdaging aan ga van Ellie om mijn perso's single te houden mag je best onderbreken :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sikowitz
    Niet veel later ging de bel. "Wegwezen, luitjes!" schreeuwde Sikowitz luid en wees met een aantal spastische bewegingen naar de deur. Hij had zin in een koffie en in een kokosnoot. Maar die had hij in zijn tas zitten. Sikowitz nam zijn schoudertas en vluchtte uit het raam naar de lerarenkamer.

    |Iemand voor Kennedy, Robbie, Sinjin of Sikowitz? |


    kindness is never a burden.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Ja :Y) met mijn perso. Maar aangezien ik anderen een kans wil geven en de uitdaging aan ga van Ellie om mijn perso's single te houden mag je best onderbreken :3]

    [Carmella is in gesprek en Cherine is niet het type om gesprekken te onderbreken, daarbij heeft ze geen drama dus ja :')]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Carmella Adriane Bordeaux
    "Ik ben echt totaal niet muzikaal," geef ik toe, terwijl mijn blik naar Sikowitz ging, die door het lokaal liep met zijn kokosnoot.
    Mijn handen streken even over de donkere, strakke spijkerbroek die ik droeg, waarna mijn blik op Damon viel. Ik wist zijn naam, kende zijn reputatie. Soms wierpen we elkaar steelse blikken toe, maar meer was er nooit gebeurd.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Wie voor Logan? Hij staat op de gang]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Even eten]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Rosalie Lauren Angels

    Ik kijk Daniel aan. Hij ging weer is over op een ander onderwerp. Ik glimlach even. 'Ik moest naar de wc en toen had ik behoefte aan frisse lucht,' grinnik Ik. 'de opdracht ging vervelen. Tori en ik zikn gestopt bij 21,' vertel ik hem en tik even met mijn voet tegen de grond. Ik zucht zachtjes en kijk hem aan. 'maar wil jij niet terug de les in?' ik kijk Daniel vragend aan. 'je houdt toch van zingen, piano en alles. Anders zou je niet op deze school gaan. Of was het niet je eigen keuze,' vraag ik aarzelend en kijk hem aan.


    Daniël
    'Ik heb wel deels zelf gekozen, alleen was er een andere reden voor waarom ik liever niet mee zou doen of naar binnen zou gaan' Andwoord ik schouderophalend, 'Leuke tattoo' Zeg ik vervolgens, zelf had ik er ook een.. Alleen wat groter en op een minder zichtbare plaats op mijn rechter schouderblad.


    Don't be like the rest of them, darling

    Brandon Torres
    Sikowitz gaf aan dat de les afgelopen was en ik stond op.
    'Nou, ik ga pauze houden. Doei Carmella.' zei ik glimlachend en ik draaide me om om vervolgens het lokaal uit te lopen. Ik had honger en dorst en ik moest nu echt wat naar binnen krijgen, anders zou ik het nooit de hele dag volhouden. Ik ging aan een tafel in de aula zitten en staarde wat voor me uit terwijl ik mijn brood at.
    Mijn gedachten dwaalde steeds af naar Jenna.. Ik miste haar echt, maar ik kon er niks aan veranderen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.