• Welkom op Hollywood Arts High School,
    de school voor jongeren met een talent voor kunst.
    Als je kan zingen, een muziekinstrument bespeelt en/of kan acteren ben je hier meer dan welkom.
    Een school met verschillende unieke leerlingen, gekke leraren en tienerproblemen.


    Jongens:
    Damon Salvatore - WillNotLearn
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Robbie Shapiro - 5HELLEY
    Beck Oliver
    Logan Drew Silvas - Coockies
    Louis James Golddigger - LostMagic
    Didier Declan Greystone - BlueHope
    Robert Alexander Loghwood "Moose" - LostMagic
    André Harris - LittleMixer
    Brandon Torres - Depay
    Lars Connor Austen - BlueHope
    Sinjin Van Cleef - 5HELLEY

    Meisjes: [Full]
    Tori Vega - Jaimyhoi
    Catarina "Cat" Hannah Valentine - WillNotLearn
    Jade West - Spraggan
    Madison Jules Moore - LostMagic
    Laureen Rags - jaimyhoi
    Trina Vega - DreamWishes
    Carmella Adriane Bordeaux
    Rosalie Lauren Angels - Coockies
    Mikayla Rowene Carté - Curlies
    Kennedy Molly Khan - 5HELLEY
    Cherine Rose Marchelle
    Caitlynn Louise Djinn - RememberYoux

    Leraren:
    M.:
    Erwin Sikowitz - 5HELLEY
    V.:
    Mable Night - BlueHope

    Regels:
    - OCC tussen haakjes () [] {}
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Topics worden door mij aangemaakt (of door degene die ik ervoor toestemming geef)


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 19:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [maar dan heb je toxh ng een week?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Rosalie Lauren Angels

    Ik kijk hem aan. 'En welke reden is dat,' vraag ik met een glimlach. Ik sla mijn ogen neer als hij zegt dat ik een leuke tattoo heb en kijk naar mijn pols. Ik slik even. Hem verbergen had toch geen zin meer. 'Dank je,' fluister ik zachtjes en maak de vorm van de tattoo na. Ik voel een paniek aanval aankomen, maar probeer hem weg te dwingen. Wat niet echt lukt. 'Zo terug,' fluister ik. Ik spring op en ren weg. Ik storm niet het gebouw om, maar ren een willekeurige kant op. Een traan stroomt over mijn wang. Zodra ik de hoek om ben begint het snikkend ademhalen en het benauwde gevoel. Ik knijp mijn ogen dicht en laat me op de grond zakken. Ik bal mijn handen tot vuisten en sla tegen de stenen muur aan. Ik open mijn ogen en kijk naar de tattoo. Een heftige steek gaat door me heen. Een steek van gemis. Een steek van woede volgde. Om wie mijn vader heeft vervangen. De grootste klootzak die ik ken. Ik bijt op mijn lip en sla mijn ogen neer.


    Daniël
    Ik besluit haar achterna te gaan en als ik haar om een hoek zie huilen snap ik eerst niet waarom en twijfel ik of ik naar haar toe zou lopen of niet maar loop dan toch naar haar toe, 'Heb ik iets verkeerts gezecht?' Vraag ik vervolgens en hurk naast haar neer.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Had ik het maar zo makkelijk Ellie :')
    Ik heb na deze week vakantie een week school en dan SE-week -.- 8 toetsen -.-]

    Tori Vega
    Ik loop met Beck naast me het lokaal uit en hij blijft in de deuropening staan en draait zich naar me toe. Hij zegt uiteindelijk weer expres mijn naam verkeerd en ik geef hem dan een zacht duwtje tegen zijn buik waar een goed gespierde strakke buik zit. 'Pestkop,' zeg ik dan. Ik hoor ineens 'Yo Torro.' En weet dat het André is. Ik kijk om me heen en zie hem dan. Hij is een van mijn beste vrienden en met hem kan ik ook echt praten. Hij kan goed instrumenten bespelen en liedjes schrijven. En ook zingen. 'Hee André,' zeg ik dan ook rijmend. 'Waarom kan niemand mijn naam normaal zeggen?' Vraag ik dan aan niemand in het bijzonder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    [maar dan heb je toxh ng een week?]


    {Als ik de maandag begin te leren voor de vakantie heb ik frans en nederlands nooit goed in mijn hooft en ik moet er een goed cijver op hebben.. Als ik aan het einde van het jaar overal een 7 op sta mag ik in de zomervakantie naar engeland :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    {Hmm.. Ik had voor de vakantie steets toetsweken}


    Don't be like the rest of them, darling

    Rosalie Lauren Campbell

    Ik kijk op en zie Daniel naast me gehurkt zitten. Ik schud van nee. 'Je hebt niks verkeerd gezegd,' fluister ik en veeg mijn wangen droog. 'die tattoo...' Ik bijt op mijn lip. 'Ligt gewoon gevoelig,' zeg ik zachtjes. Ik kijk hem aan en glimlaxh waterig. 'Maar jij lult ook om alle vragen heen die ik je stel, dus vraag maar niet door,' mompel ik zacht


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ENGELAND:) wat wil je doen in engeland?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Haha, ik vind het een erg mooi/leuk lang met een leuke taal dus ik wil er al heel lang graag heen, ik wil sowieso naar de Harry potter studio tour :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Hahaha:) Ik ga in de kerstvakantie. Ik heb er ook heel veel zin in:) Ik houd gewoon van Engeland <3. Ik wil ook nog een keer in de zomervakantie daarheen en dan op een talencursus, dan zit je met allemaal buitenlanders op een school daar voor 2 weken ofzo. Maar het schijnt heel duur te zijn... ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    André Harris
    Tori komt naar me toe gelopen en begroet me.
    'Waarom kan niemand mijn naam normaal zeggen?' mompelt ze. Ik begin te lachen en haal mijn schouders op.
    'Geen idee, Tori,' zeg ik, met de nadruk op de laatste lettergreep, die ik wel goed uitspreek. Op dat moment komt onze leraar aangelopen en laat hij ons de klas binnen. Ik geef Tori een zachte stomp tegen haar schouder, en loop daarna met haar achter me aan de klas in. Ik plof op een stoel achter in de klas neer, en ze komt naast me zitten.


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    [Mijn reactie met Rosalie staat hier trouwens boven:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Rosalie Lauren Campbell

    Ik kijk op en zie Daniel naast me gehurkt zitten. Ik schud van nee. 'Je hebt niks verkeerd gezegd,' fluister ik en veeg mijn wangen droog. 'die tattoo...' Ik bijt op mijn lip. 'Ligt gewoon gevoelig,' zeg ik zachtjes. Ik kijk hem aan en glimlaxh waterig. 'Maar jij lult ook om alle vragen heen die ik je stel, dus vraag maar niet door,' mompel ik zacht


    Daniël
    'Oke' Andwoorde ik, blijkbaar had ze die tattoo net als ik er een had ook om een reden genomen, 'Dat is waar' Andwoord ik schouderophalend op haar laatste opmerking en ga vervolgens zelf ook tegen de muur zitten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Rosalie Lauren Angels

    'Je bent met een reden verhuisd, is het niet,' vraag ik Daniël en kijk hem aan. Ik glimlach even zwakjes en veeg dan mijn wangen nog een keer helemaal droog. Ik zucht en staar naar de lucht. 'Sorry,' mompel ik. 'Ik krijg nog wel eens een aanval. Dan ren ik weg. Ik wil liever niet dat mensen me huilend zien.' Ik kijk hem even aan. 'Dat levert vragen op. Net zoals jij deed. Weglopen levert vragen op,' glimlach ik en kijk weer voor me uit. Ik frummel aan een armbandje en bijt op mijn lip. 'Mijn leven is klote,' mompel ik. Ik lach even. 'Ik lijk wel een depressief iemand die zometeen een jointje pakt om high te worden. Zo moet ik niet eindigen,' grinnik ik en kijk hem aan. 'Of ben jij al zover,' vraag ik lachend en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Daniël
    Ik moet om haar laatste vraag lachen, 'Nee, nog niet' Andwoord ik vervolgens, 'En ja, ik ben met een reden verhuist' Zeg ik vervolgens. 'Blijven terwijl je je niet fijn voelt levert ook vragen op, beide keren word je toch dood gegooit met vragen'


    Don't be like the rest of them, darling

    Rosalie Lauren Angels

    Ik mompel instemmend. 'Tja... Mensen met hun vragen ook,' grinnik ik en ga op de stenen liggen en kijk naar de wolken. 'Misschien kunnen we gewoon beter verdwijnen. Niet thuiskomen, niet naar school gaan...' Ik zucht even. 'Al is deze school best leuk hoor,' glimlach ik. Ik zwijg. Ik wilde niet dat hij wist van mijn stiefvader en als ik niet oppaste wist hij het gelijk. 'Wat zie jij in die wolk,' vraag ik Daniël en wijs naar boven. Ik houd mijn hoofd schuin. 'Ik zie er een beren hoofd in,' grijns ik en bijt op mijn lip. 'Of toch meer een leeuwen hoofd.' Ik denk na. 'Het lijkt op een dier,' zeg ik uiteindelijk en lach even. Dan ga ik weer recht op zitten en kijk Daniël aan. Ga je de hele dag school skippen of ga je mee terug naar de volgende les,' vraag ik hem en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne