• Welkom op Hollywood Arts High School,
    de school voor jongeren met een talent voor kunst.
    Als je kan zingen, een muziekinstrument bespeelt en/of kan acteren ben je hier meer dan welkom.
    Een school met verschillende unieke leerlingen, gekke leraren en tienerproblemen.


    Jongens:
    Damon Salvatore - WillNotLearn
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Robbie Shapiro - 5HELLEY
    Beck Oliver
    Logan Drew Silvas - Coockies
    Louis James Golddigger - LostMagic
    Didier Declan Greystone - BlueHope
    Robert Alexander Loghwood "Moose" - LostMagic
    André Harris - LittleMixer
    Brandon Torres - Depay
    Lars Connor Austen - BlueHope
    Sinjin Van Cleef - 5HELLEY

    Meisjes: [Full]
    Tori Vega - Jaimyhoi
    Catarina "Cat" Hannah Valentine - WillNotLearn
    Jade West - Spraggan
    Madison Jules Moore - LostMagic
    Laureen Rags - jaimyhoi
    Trina Vega - DreamWishes
    Carmella Adriane Bordeaux
    Rosalie Lauren Angels - Coockies
    Mikayla Rowene Carté - Curlies
    Kennedy Molly Khan - 5HELLEY
    Cherine Rose Marchelle
    Caitlynn Louise Djinn - RememberYoux

    Leraren:
    M.:
    Erwin Sikowitz - 5HELLEY
    V.:
    Mable Night - BlueHope

    Regels:
    - OCC tussen haakjes () [] {}
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Topics worden door mij aangemaakt (of door degene die ik ervoor toestemming geef)


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 19:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Larentia schreef:
    [Ik heb nog niet besloten of ik sexy Carmella of brave Cherine aan Damon wil opdringen.. (cat)]


    {Hmm.. Wie vind je er beter bij passen?}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Daniël
    'Hmm.. Bij somige jongens valt het wel mee' Zeg ik met een grijns, 'Een eindje rijden, besloot dat ik beter niet naar.. Huis kon gaan en ik wist verder ook niets' Andwoord ik schouderophalend, ik had getwijfeld bij hoe ik het huis zou moeten beschrijven, aangezien het voor mij niet voelde als thuis. Tuurlijk het had muren een dak en kamers maar verder had het niets vertrouwts.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Hmm.. Wie vind je er beter bij passen?}

    [Op zich Carmella, maar het is ook wel leuk als Cherine eerst niks van 'm wilt weten en dan als zo'n braaf opgevoed meisje met zo'n bad boy iets begint :3]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [waar is Cat gebleven?]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Larentia schreef:
    (...)
    [Op zich Carmella, maar het is ook wel leuk als Cherine eerst niks van 'm wilt weten en dan als zo'n braaf opgevoed meisje met zo'n bad boy iets begint :3]


    {Hmm.. Mij maakt het opzich niet veel uit..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Spraggan schreef:
    [waar is Cat gebleven?]


    {Ehmm... Nogsteeds bij Jade.. Volgensmij heb ik nog niet gereageert.. Ik kijk wel of ik de laatste reactie van Jade nog kan vinden.}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Hmm.. Mij maakt het opzich niet veel uit..}

    [Ik ben slecht in keuzes maken xd]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Larentia schreef:
    (...)
    [Ik ben slecht in keuzes maken xd]


    {XD Ik ook}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {XD Ik ook}

    [Well, anders laten we ze beiden met 'm praten en dan kijken wat leuker is? Cherine moet niks van m (hoewel ze m natuurlijk wel sexy vind), Carmella gaat m lopen pesten omdat ze niet meteen t bed met m in wilt duiken maar t ook wel erg verleidelijk vindt :3]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 18:09 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Rosalie Lauren Angels

    Ik grinnik ook. Dan luister ik naar zijn verhaal. Bij de aarzeling kijk ik hem aan. Hij twijfelde of hij het wel zijn huis kon noemen. Zel had ik dat ook. Behalve mijn moeder was er niks anders dat ik er leuk aan vond. En zelfs mijn moeder leek niet meer op de oude zij. Alsof mij stiefvader haar in zijn macht had. Ik slik en sla mijn ogen neer. Wat moest ik zeggen?
    'Naar huis gaan is inderdaad niet zo slim,' zeg ik zachtjes. Het enige wat ik kon verzinnen. Ik staar naar mijn handen. Naar de binnenkant van mijn pols. Ik wil niet zo depressief zijn.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Brandon Torres
    Toen ze zich voorstelde dacht ik een klein accentje te horen. 'Ahw wat een leuk accentje heb je!' zei ik grijnzend toen ze langs me ging zitten. 'Dit is een lange, lange les.' mompelde ze en ze keek verveeld op het horloge om haar pols.
    Ik zuchtte bevestigend. 'Het is normaal nooit zo saai.' zei ik, 'Normaal doen we veel meer acteeroefeningen, dan is het veel leuker.' gaf ik eerlijk toe.
    'Maar goed, wat is jou speciale talent waardoor je hier aangenomen bent?' vroeg ik uiteindelijk geinteresseerd.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Larentia schreef:
    (...)
    [Well, anders laten we ze beiden met 'm praten en dan kijken wat leuker is? Cherine moet niks van m (hoewel ze m natuurlijk wel sexy vind), Carmella gaat m lopen pesten omdat ze niet meteen t bed met m in wilt duiken maar t ook wel erg verleidelijk vindt :3]


    {Deal}


    Don't be like the rest of them, darling

    Larentia schreef:
    Beck Oliver
    Met een geïrriteerde zucht laat ik mijn arm van haar schouders afglijden en plof ik op één van de stoelen neer.
    Ik kijk Tori met puppy-ogen aan. "Maar Beck heeft honger," mompel ik, met mijn ellebogen leunend op mijn knieën.
    Ik had allesbehalve zin om nog twee lesuren uit te zitten voor ik eens kon eten. Het ontbijt had ik over moeten slaan omdat ik me had verslapen./quote]

    Tori Vega
    Ik kijk naar Beck en hij kijkt me dan met puppy-ogen aan. 'Nawh,' zeg ik dan ietwat vertederd. 'Je moet niet zo zielig kijken.' Tegen dat soort dingen kan ik zo slecht namelijk. Hij zegt dat hij honger heeft. Ik loop richting mijn rugzak en pak daar dan een appel uit. Ik gooi die richting Beck. 'Hier heb je wat te eten,' zeg ik dan simpel. 'En stop met die puppy-ogen. Oke?' En ik kijk hem aan met een glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Carmella Adriane Bordeaux
    Ik grinnikte even, hij was wel degelijk direct. Mijn blik gleed even over hem heen. Hij was schattig, maar dat was niet mijn type. Niet voor iets anders dan vrienden, tenminste.
    "Acteren."
    Muzikaal was ik absoluut niet. Ik zong niet lelijk, maar het was ook niet mooi. Instrumenten moest je me al helemaal niet geven, hoewel de school het nog wel eens wilde proberen.
    "En jij?"


    "Do you believe monsters are born or made?"

    |Sikowitz is in the house! Hoe gaat het met die opdracht? ^-^ |


    kindness is never a burden.