• Welkom op Hollywood Arts High School,
    de school voor jongeren met een talent voor kunst.
    Als je kan zingen, een muziekinstrument bespeelt en/of kan acteren ben je hier meer dan welkom.
    Een school met verschillende unieke leerlingen, gekke leraren en tienerproblemen.


    Jongens:
    Damon Salvatore - WillNotLearn
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Robbie Shapiro - 5HELLEY
    Beck Oliver
    Logan Drew Silvas - Coockies
    Louis James Golddigger - LostMagic
    Didier Declan Greystone - BlueHope
    Robert Alexander Loghwood "Moose" - LostMagic
    André Harris - LittleMixer
    Brandon Torres - Depay
    Lars Connor Austen - BlueHope
    Sinjin Van Cleef - 5HELLEY

    Meisjes: [Full]
    Tori Vega - Jaimyhoi
    Catarina "Cat" Hannah Valentine - WillNotLearn
    Jade West - Spraggan
    Madison Jules Moore - LostMagic
    Laureen Rags - jaimyhoi
    Trina Vega - DreamWishes
    Carmella Adriane Bordeaux
    Rosalie Lauren Angels - Coockies
    Mikayla Rowene Carté - Curlies
    Kennedy Molly Khan - 5HELLEY
    Cherine Rose Marchelle
    Caitlynn Louise Djinn - RememberYoux

    Leraren:
    M.:
    Erwin Sikowitz - 5HELLEY
    V.:
    Mable Night - BlueHope

    Regels:
    - OCC tussen haakjes () [] {}
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Topics worden door mij aangemaakt (of door degene die ik ervoor toestemming geef)


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 19:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Dat andere meisje was al weg (; maar ik schrijf hier wel op verder]

    Tori Vega
    Ik knik als Rosalie zegt dat ze naar het toilet gaat. Ik blijf alleen achter en kijk gewoon naar de andere koppels die bezig zijn. Sommige zijn al redelijk ver, andere hebben het opgegeven. Dan ineens voel ik een arm om me heen en ik kijk opzij en zie Beck. Hij zeg dat dit zelfs voor Sikowitz een vreemde opdracht is, ik moet er een beetje om lachen. 'Ja, dat is het zeker. Ik vraag me af of hij er nou echt visioenen door krijgt, door die kokosnoot melk, of niet.' Ik ken Beck nu al even. Toen ik hier kwam, op Hollywood Arts, had hij verkering met Jade. Jade haat me zo ongeveer, maar ik weet dat ze, hoewel het diep is, in haar hart me wel mag.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Okeee (:]

    Carmella Adriane Bordeaux
    Mijn blik viel op een jongen, die ook alleen was. Ik ging staan, duwde mijn hiel wat beter in de donkerpaarse hakken die ik die ochtend aan had getrokken, maar die mijn hiel irriteerde omdat ie soms verschoof. Er was echter geen andere maat geweest, en kon die winkel gewoon niet uitlopen zonder ze te kopen.
    "Nou, jij hebt ook nog niemand voor die achterlijke opdracht, dus ja," zei ik ter begroeting, en streek mijn blonde, golvende lokken voor mijn ogen vandaan. Rond mijn rozige lippen speelde een klein, bescheiden glimlachje.
    Ik wist niet hoe Sikowitz steeds op die ideeën kwam, misschien door de zogenaamde hallicunaties die hij van zijn kokosnootmelk kreeg. Maar ondanks alle vreemde opdrachten, was het bijna iedereens favoriete leraar.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    WillNotLearn schreef:
    Daniël
    Plots zat Rosalie naast me, 'Nee' Andwoord ik schouderophalend, 'Hoe is de les?' Vroeg ik haar vervolgens en stopte mijn mobiel weer terug in mijn zak.


    Don't be like the rest of them, darling

    Rosalie Lauren Angels

    Ik kijk Daniël enkele seconde aan en dan weer voor me uit. 'Anders... Onze docent heet Sikowitz, hij doet niet anders dan kokosnootsap drinken ofzo. Weet ik veel wat er in zit.' Ik glimlach even en kijk hem aan. 'We moesten een impovisatie spel doen. In elke zin die je zei moest een cijfer zitten. Dus ik begin dan bijvoorbeeld met; Voor duits stond ik altijd een één. En dan zeg jij bijvoorbeeld; Ik heb vandaag 2 nieuwe mensen leren kennen. En dan moet ik weer met de 3. Ga zo maar door,' glimlach ik even. Ik kijk weer voor me uit. 'Je auto valt trouwens op,' grijns ik. Ik kijk naar zijn mooie auto en zucht even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Owh :3]

    Beck Oliver
    "Hoe lang nog tot de pauze? Ik heb honger."
    Ik wierp een blik op de klok, maar zag dat die stil was blijven staan op half 10, en dat klopte niet. Al helemaal niet toen het exemplaar ernaast aan gaf dat het 6 uur was. Misschien had Sikowitz het expres gedaan, het zou me niet bepaald verbazen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Moet even koken -__-]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Tori Vega
    Ik volg Beck's blik richting de klokken in het lokaal. Half tien, Hm oke. Maar dan kijk ik er nog eens naar en zie dat het nog steeds half tien is. Ook bedenk ik me dat dit pas het eerste uur is dus dat we hierna nog een les hebben. Dus dat het sowieso geen pauze kan zijn. De klok ernaast geeft 6 uur aan. 'Geen idee hoe laat het is, Sikowitz heeft die klokken denk ik expres zo gezet..' En ik kijk even naar Beck. Zijn arm ligt nog om mijn schouders heen maar ik beschouw het gewoon als vriendelijk. 'En we hebben hier sowieso nog les dus eten kan je beter even vergeten.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Brandon Torres
    Ik zat maar wat voor me uit te staren, te kijken naar hoe de rest van de klas deze gekke opdracht deed.
    'Nou, jij hebt ook nog niemand voor die achterlijke opdracht, dus ja.' zei ineens een meisje met lange blonde haren en een schattig bescheiden glimlachje tegen me. Ik grinnikte even en klopte op de stoel naast me. Als ze zo moest blijven staan, zou het vast onhandig zijn op die hakken die ze aan had.
    'Inderdaad, ik heb nog niemand, dus laten we in ieder geval acteren dat we de opdracht doen.' zei ik lachend en ik beet even op mijn onderlip.
    'Brandon, en jij?' vroeg ik daarna met een glimlach.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Coockies schreef:
    Rosalie Lauren Angels

    Ik kijk Daniël enkele seconde aan en dan weer voor me uit. 'Anders... Onze docent heet Sikowitz, hij doet niet anders dan kokosnootsap drinken ofzo. Weet ik veel wat er in zit.' Ik glimlach even en kijk hem aan. 'We moesten een impovisatie spel doen. In elke zin die je zei moest een cijfer zitten. Dus ik begin dan bijvoorbeeld met; Voor duits stond ik altijd een één. En dan zeg jij bijvoorbeeld; Ik heb vandaag 2 nieuwe mensen leren kennen. En dan moet ik weer met de 3. Ga zo maar door,' glimlach ik even. Ik kijk weer voor me uit. 'Je auto valt trouwens op,' grijns ik. Ik kijk naar zijn mooie auto en zucht even.


    Daniël
    'Hmm..' Mompelde ik als reactie op de dingen die ze vertelde over de les, en keek vervolgens naar mijn oranje auto toen ze daar wat over zij, 'Tsja. Ik kon hem niet achterlaten in Italië' Andwoorde ik met een glimlach.


    Don't be like the rest of them, darling

    Rosalie Lauren Angels

    'De les was wel leuk hoor, maar na een tijdje werd het saai,' mompel ik en kijk ook naar de auto. Ik lach. 'jongens ook met hun auto obsessie,' grinnik ik en kijk hem aan. 'Waar was je heen gegaan,' vraag ik zachtjes en kijk hem aan. Ik glimlach even en kijk dan weer weg. Bij hem wist ik niet echt wat ik wel en wat ik niet kon vragen. Ik bijt op mij lip en ga even met mijn hand door mijn haar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [iemand voor logan?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Beck Oliver
    Met een geïrriteerde zucht laat ik mijn arm van haar schouders afglijden en plof ik op één van de stoelen neer.
    Ik kijk Tori met puppy-ogen aan. "Maar Beck heeft honger," mompel ik, met mijn ellebogen leunend op mijn knieën.
    Ik had allesbehalve zin om nog twee lesuren uit te zitten voor ik eens kon eten. Het ontbijt had ik over moeten slaan omdat ik me had verslapen.

    Carmella Adriane Bordeaux
    "Carmella," stelde ik mezelf voor. Steeds weer als ik met iemand praatte, hoorde ik mijn eigen, Franse accent duidelijker doorschemeren dan anders. Doodirritant, als je het mij vroeg.
    Ik ging op de stoel naast hem zitten, en sloeg mijn benen over elkaar. "Dit is een lange, lange les," mompelde ik, terwijl ik op mijn zilveren, dunne horloge keek.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Daniël
    'Hmm.. Bij somige jongens valt het wel mee' Zeg ik met een grijns, 'Een eindje rijden, besloot dat ik beter niet naar.. Huis kon gaan en ik wist verder ook niets' Andwoord ik schouderophalend, ik had getwijfeld bij hoe ik het huis zou moeten beschrijven, aangezien het voor mij niet voelde als thuis. Tuurlijk het had muren een dak en kamers maar verder had het niets vertrouwts.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik heb nog niet besloten of ik sexy Carmella of brave Cherine aan Damon wil opdringen.. (cat)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    André Harris
    Ik duw de grote massive deur open en loop de school in. Ik snuif de vertrouwde, muffe lucht op en pak mijn tas. Ik begin te zoeken naar mijn rooster, en grom even geïrriteerd. Waarom moest ik dan ook de eerste dag na de vakantie, het eerste lesuur, naar de tandarts?
    Uiteindelijk heb ik mijn rooster gevonden en kom ik tot de ontdekking dat ik nu Engels heb, en drama heb gemist.
    'Verdomme,' denk ik bij mezelf. Drama is, op muziek na, mijn lievelings vak. Ik besluit eerst naar mijn kluisje te gaan en daar mijn overbodige boeken te dumpen.
    Als ik daar aankom speel ik de noten die nodig zijn om mijn kluisje te openen en stop ik daarna mijn boeken erin. Dan pak ik mijn tas op en ga ik op weg naar het lokaal Engels, al is het eerste uur nog niet afgelopen.
    Daar aangekomen zet ik mijn rugzak op de grond en pak ik mijn telefoon, om mijn tijd vol te maken tot het tweede lesuur begint.


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.