• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi[q]
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - [q]TheMarauders

    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Mij kan je altijd vertrouwen op een motor." grinnikte ik. "Maar als je, je dan beter voelt, schud ik mezelf wel even wakker."
    En deed doen letterlijk wat ik had voorgesteld. Ik schudde mezelf even uit en sprong toen hyper op en neer.
    "Beter?" grijnsde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik lach en kijk hem dan zogenaamd droevig aan. 'Al mijn masseer werk voor niets.' zeg ik maar grinnik dan. Ik pak zijn hand vast en trek hem naar beneden om uit te checken. Aangezien ik al betaald had gisteren mogen we direct door en ik loop naar de moto.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Huaso schreef:
    Chad
    Voorzichtig gleed ik bij haar naar binnen. Ik hield haar even in de gaten om te zien of ik haar geen pijn deed, terwijl ik zacht begon te stoten.
    In mijn ogen was duidelijk te lezen hoe moeilijk ik het had om zo voorzichtig te zijn, maar ik hield gewoon eerst wat rekening met haar.


    Luna Day
    Ik kreun genietend als hij bij me naar binnen komt. Hij is groot, maar het voelt geweldig. Ik moet mezelf inhouden om niet gelijk klaar te komen. Want Chad heeft me eerst echt zitten opgeilen door me te vingeren en mijn borsten te masseren. En net te stoppen op het moment dat ik bijna klaar kwam. En dan gebeurt het toch. Ik kom klaar, maar ik ben.. Geoefend dus ik gebaar dat Chad gewoon door moet gaan. Als Chad echt goed is kan ik nog een keer klaarkomen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Aurora Chloé Gwendoll
    'Waarom zou ik bewapend moeten zijn, zoals je nu ziet heb ik het niet nodig, ik wist toch wel dat je zou stoppen, of me in iedergeval niet liet dood gaan.' zeg ik dan met een grijns en haal even mijn schouders op. 'Mijn leven is een soort van al een lange tijd geleden afgenomen. 'Mompel ik dan en haal even mijn schouders op. 'En mijn wapens zijn niet bijzonder.' mompel ik dan het erop laten, ik ga haar echt niet alles vertellen over mijn wapens er waar ze liggen, wie weet of ik dan mijn leven dan nog lang behoud als ze er een in haar handen krijgt.


    Leslie Day
    'Weet je dat je me nu ongelooflijk uitdaagt op een ongelooflijk verkeerd moment,' zeg ik dan met vernauwende ogen en ik kijk haar strak aan. 'En ik geloof je niet als je zegt dat je wapens niet bijzonder zijn. Ik pak haar bij haar kraag en duw haar hardhandig tegen de muur aan. 'Vertel op, waar zijn ze,' zeg ik kwaad tegen haar. 'En geloof me. Ik sla je zo weer als je het niet wilt vertellen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik had onze helmen snel genomen en drukte die van haar in haar handen. Waarna ik die van mij op mijn hoofd zette.
    Opgetogen haalde ik de motor van de pikkel en ging er al op zitten, terwijl ik op Alexi wachtte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nick
    'In haar tas, waarschijnlijk onder haar bed' andwoorde ik op Leslie's vraag aangezien ik zelf had gezien dat ze het daar had weggehaald. 'Moest je niet ietsntegen me zeggen?'vroeg ik vervolgens een beetje gefrustreerd dat ik niets kon doen


    Don't be like the rest of them, darling

    Chad
    Ik grijnsde en begon met harde, diepe stoten in haar te bewegen. Ik verstopte mijn gezicht in haar nek. Kreunend drukte ik wat kussen in haar nek, terwijl ik weer haar borsten beetnam.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik maak de helm weer gewoon achteraan de moto vast. Ik heb het gevoel dat die dingen me verstikken dus draag die liever niet. Ik ga achterop zitten en sla mijn armen weer om Axton's middel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Aurora Chloé Gwendoll
    'Weetje, ik begon je best wel aardig te vinden, maar nu weet ik het toch niet meer zo zeker.' sis ik dan naar Nick en kijk weer naar het meisje voor me. 'En jij.' begin ik dan en kijk haar strak aan. 'Bent gewoon zielig.' sis ik dan en rol even met mijn ogen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nick
    'Dat moet npme pijn doen zeker? Sorry love, er zijn wel meer mensen die me niet mogen' andwoord ik sarcastisch en drink het glas water leeg


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ze zegt dat ik zielig ben en ik sla haar weer in haar gezicht en duw haar dan hard tegen de muur aan en kijk onder haar bed. Ik vind een tas en trek die eronder vandaan. Ik kijk erin. Dn ja hoor. De wapens. Ik houd de tas buiten het bereik van het meisje. 'Dat komt later wel Nick,' zeg ik dan. 'Hoewel ik het best belangrijk vind om erover te praten. En waarschijnlijk zou je dat niet waarderen, het praten, maar soms dan moet dat.' En ik kijk even naar Nick, mijn aandacht verslapt licht van het meisje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Huaso schreef:
    Chad
    Ik grijnsde en begon met harde, diepe stoten in haar te bewegen. Ik verstopte mijn gezicht in haar nek. Kreunend drukte ik wat kussen in haar nek, terwijl ik weer haar borsten beetnam.


    Luna Day
    Er heeft nog nooit een jongen zo diep in me gezeten en het voelt heerlijk. Ik kreun redelijk hard en ik kreun zelfs nog harder als hij kreunend kussen in mijn nek drukt en mijn borsten weer beet heeft. Dit is echt geweldig en mijn ogen zijn genietend gesloten en de kreunen vullen de kamer. Ik ga gewoon nog een keer klaarkomen. Dat voel ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aurora Chloé Gwendoll
    De klap in mijn gezicht komt weer hard aan, maar ik negeer de pijn en zet mijn kaken stevig op elkaar. Als ze dan haar aandacht van me afwendt grijns ik, ze maken allemaal dezelfde fout is het niet, vergeet nooit de handen vast te pakken. Als haar greep ook iets losser wordt is het voor mij het moment. Ik trek me los en ruk dan de tas uit haar handen. 'Nooit geleerd van andermans spullen af te blijven.' zeg ik dan en schud grijnzend mijn hoofd terwijl ik een afkeurend geluid maak. Ik kijk even in de tas en ga dan op bed zitten en zo dat ik heel simpel bij de wapens kan en kijk dan het meisje afwachtend aan. 'Ga verder we smachten allemaal op je verhaal.' zeg ik dan en grijns licht. Don't mess with a pro. Dan kijk ik wee naar Nick. 'En Nick, mensen zoals mij kan je maar beter te vriend houden, dat moet je inmiddels wel weten.' zeg ik dan met een brutale grijns.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 22:25 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Het ene moment ben ik in het voordeel en het andere moment is het meisje los en de tas weg en zit ze op haar bed. Haar wapens zijn binnen handbereik en ik kijk schattend naar de situatie en met vernauwde ogen naar haar. Dat afkeurende geluid maakt me meer kwaad. Nog even en ik heb mezelf niet meer in de hand. En een woeste demon is een gevaarlijke demon. 'Dat verhaal gaat je niks aan rotkind,' bijt ik haar dan toe. 'En heb jij nooit geleerd dat je demonen beter niet kwaad kan krijgen.' En dit keer maak ik een afkeurend geluidje. De brutale grijns wil ik graag van haar gezicht afslaan. 'En dat demonen sneller, sterker en beter zijn?' En ik spring naar haar zodat ik haar kan overmeesteren en grijp naar haar polsen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aurora Chloé Gwendoll
    Ik lach even 'Kwade demons zijn grappig je zou jezelf eens moeten zien.' zeg ik dan en grinnik even en luister dan verder. 'Over dat beter twijfel ik toch nog.' zeg ik dan grijnzend. 'Jullie zijn geen haar beter dan ons.' sis ik dan en voor ik het weet springt ze naar me toe en ik grond nog net optijd een pistool uit de tas en wat sterrenschot, maar stop dat onopvallend in mijn broekzak zonder dat ze het ziet. Zij kon nog wel eens moeilijk zijn. Ze grijpt naar mijn polsen, maar die waarmee ik het pistool vast heb kan ik nog net ontwijken en de ander heeft ze stevig vast. In plaats van het pistool op haat te richten heb ik het de andere kant op met de trekker haar kant op. 'Vermoord me dan.' sis ik dan. 'Het enige wat je hoeft te doen is de trekker over te halen.' zeg ik dan toch rustig.

    [Wat moet ik me voorstellen van "sterrenschot" hoe ziet het eruit en hoe gebruik je het, ik weet alleen dat je er een demon mee kan doden...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp