• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi[q]
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - [q]TheMarauders

cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Axton
    Ik hoorde haar grinniken, maar liet het zitten. Wow, normaal liet ik dat nooit zomaar zitten!
    Hmm, laat die gedachte ook maar zitten. Ik bleef heel relax liggen en liet een zachte, lange kreun horen.

“To live will be an awfully big adventure.”

Alexi
    Ik bijt op mijn lip als hij kreunt en doe even verder en fluister dan in zijn oor.
    'Genoeg gemasseerd voor vandaag?' vraag ik en kus zachtjes zijn oor.

jaimyhoi schreef:
    (...)

[Nee niet uit :3]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

jaimyhoi schreef:
    (...)

Luna Day
    Zodra zijn lippen een stukje van elkaar vandaan zijn dring ik met mijn tong naar binnen en er ontstaat een vurige opgewonden tongzoen. Ik kreun weer, en dit keer wat harder want hij streelt en over mijn clitje en hij masseert zacht mijn borst. Ik wil meer van hem. Ik streel nu met mijn nagels over zijn borstkas en draai er rondjes mee rond zijn tepels. Ik voel dat er al een weeïg gevoel door mijn onderbuik trekt en dat ik bijna klaarkom.

Chad
    Ik haal mijn vingers uit haar en keek haar plagend aan, terwijl ik mijn vingers schoon likte. Ik stond even op om mijn boxer uit te trekken en ging toen weer boven haar liggen. Mijn eikel drukte tegen haar aan, terwijl ik haar vragend aankeek.
    Het leek misschien alsof ik geen rekening hield met meisjes, maar ik vroeg nog steeds toestemming voor ik naar binnen ging.

Axton
    "Hmm." mompelde ik weer en glimlachte toen ik haar lippen op mijn oor voelde.
    "Maar nu heb ik helemaal geen zin meer om dit bed uit te komen." zei ik zacht en met nog steeds gesloten ogen.

Alexi
    Ik zwijg even verwart. 'Wat wil je dan wel doen?' vraag ik nog steeds stilletjes. Je kan de verwardheid in mijn stem horen. Ik voel me een beetje ongemakkelijk in dit ondergoed maar het wend wel.

Axton
    Ik draaide mijn hoofd, zodat ik haar kon aankijken.
    "Hmm, rustig maar. Ik kom dit bed wel uit." glimlachte ik, maar wou de relaxe sfeer nog niet opgeven. "Straks." mompelde ik er daarom maar glimlachend achterna.

Luna Day
    Ik open mijn ogen als Chad ineens helemaal stopt. Ik zie hoe hij zijn vingers aflikt en schud lachend mijn hoofd. Dan trekt Chad zijn boxer uit en nu zie ik pas echt hoe groot zijn erectie is. Ik heb nog nooit zo'n grote gezien. Dit gaat lekker worden. Zijn eikel drukt tegen me aan en ik zie dat hij me vragend aan kijkt. Ik knik en grijns licht maar dat verberg ik door sexy op mijn lip te bijten.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Alexi
    Ik rol met mijn ogen en ga van hem af. Ik pak het leren pakje terug en begin die terug aan te doen. Ik laat de rits open, dat vraag ik Axton straks wel. Ik loop naar de badkamer en poets mijn tanden.

Chad
    Voorzichtig gleed ik bij haar naar binnen. Ik hield haar even in de gaten om te zien of ik haar geen pijn deed, terwijl ik zacht begon te stoten.
    In mijn ogen was duidelijk te lezen hoe moeilijk ik het had om zo voorzichtig te zijn, maar ik hield gewoon eerst wat rekening met haar.

Axton
    Ik kijk naar mijn leren pak op de grond en probeerde energie bij elkaar te schrapen. Gewoon rechtstaan en het aandoen.
    Zuchtend ging ik uiteindelijk rechtstaan en trok het pak tergend langzaam aan.

Alexi
    ik laat mijn haren weer los en doe wat deo op en doe mijn ketting van oma ook weer aan. Ik loop terug de kamer in en zie tot mijn verbazing dat Axton al opgestaan is. Ik ga achter hem staan en doe zijn rits dicht. 'Ik dacht dat je ging blijven liggen?' merk ik op.

Axton
    Ik draaide me grijnzend om.
    "Ik heb mijn best gedaan. Zie eens wat ik dan allemaal kan verwezenlijken." zei ik zogenaamd trots en sloeg mijn armen dan om haar heen. Ik ritste haar ondertussen dicht en drukte mijn lippen op de hare.

Alexi
    Ik kus hem even dicht. 'Ja fantastisch.' lach ik en begin een beetje op te ruimen. Gewoon spullen van de grond oprapen en steek mijn ondergoed van gisteren in een plastikzak om hem dan in mijn tas te stoppen. Ik draai me dan naar hem op. 'Kan ik jouw wel vertrouwen in deze staat op een moto? Misschien moeten we maar te voet teruggaan.'

jaimyhoi schreef:
    (...)

Leslie Day
    Ik ben boos maar stop dan. 'Je bent niet eens bewapend,' zeg ik dan schamper. 'Maar ik zou je niet kunnen doden. Tenminste, ik zou het fysiek wel kunnen, maar mentaal niet. Je leven afgenomen worden is geen pretje. Geloof mij.' En ik blijf haar strak aankijken. 'Waar zijn je wapens?' Vraag ik dan. 'En heb jij alleen marteling wapens of dodelijke wapens?' Ik moet het allemaal weten. Weten of ik haar moet doden of niet. Niet dat ik dat ga doen. Maar ik ben wel heel erg boos op haar en heb zoveel zin om haar te slaan. Maar ik houd me in, want de reden dat ik haar wil slaan is omdat ze nick wat heeft aangedaan. Maar dat ik haar zo vaak wil slaan is de reden dat ik gewoon teveel heb meegemaakt de laatste tijd. Dus het zo niet eerlijk zijn als ik mijn woede op haar uit.

Aurora Chloé Gwendoll
    'Waarom zou ik bewapend moeten zijn, zoals je nu ziet heb ik het niet nodig, ik wist toch wel dat je zou stoppen, of me in iedergeval niet liet dood gaan.' zeg ik dan met een grijns en haal even mijn schouders op. 'Mijn leven is een soort van al een lange tijd geleden afgenomen. 'Mompel ik dan en haal even mijn schouders op. 'En mijn wapens zijn niet bijzonder.' mompel ik dan het erop laten, ik ga haar echt niet alles vertellen over mijn wapens er waar ze liggen, wie weet of ik dan mijn leven dan nog lang behoud als ze er een in haar handen krijgt.

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp