• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi[q]
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - [q]TheMarauders

cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Alexi
    Ik kreun weer en sluit genietend mijn ogen. Mijn rug halt zich een beetje en ik bijt op mijn lip.
    'Axton' kreun ik zachtjes weer en open mijn ogen voor hem aan te kijken.'Sneller?' smeek ik zachtjes. Ik was er bijna.

Axton
    Ik glimlachte en deed maar al te graag wat ze vroeg. Mijn vingers gingen meteen sneller, terwijl ik haar bleef aankijken. Gewoon omdat ik haar wou zien komen, wou zien genieten door mij...

[ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 19:46 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

Alexi
    Ik kreun harder en na een tijdje word het genot me teveel en kom ik kreunend klaar. 'Dank je.' fluister ik zachtjes en kus hem 'Je bent geweldig.' prevel ik tegen zijn lippen dan aan.

Axton
    Ik grijnsde en kuste haar maar al te graag terug.
    "En jij nog beter." glimlachte ik tegen haar lippen aan.

Alexi
    Ik lach zachtjes en kijk hem aan. 'Ik vraag me af... of dat wel goed komt. We hebben allebei duidelijk te veel hormonen en dan met 2 kinderen in de buurt. Ax je gaat je moeten inhouden.' lach ik en kijk hem plagend aan.

Axton
    "Of heel stil moeten zijn?" probeerde ik pruilend. Ik lach dan ook en trek haar wat dichter tegen me aan.
    "Ah, dat komt wel goed..."

Alexi
    Ik lach 'En nu ga ik douchen.' lach ik aangezien het water door mijn orgasme vast niet meer zo proper was 'En dan geef ik je die massage.' grinnik ik erachteraan. Ik sta op, stap het bad uit en zet de kraan van de douche aan om me af te spoelen.

Axton
    Ik liet het water uit het bad lopen en stond toen op. Ik sprong even snel bij haar onder de douche.
    "Oh, ja, ik moet me nog wassen." ik nam snel wat shampoo en spoot die in mijn hand, waarna ik het in mijn haar wreef.

Alexi
    'Wacht ik help je wel.' grinnik ik en pak een washandje waar ik wat zeep op doe. Ik begin zijn lichaam in te zepen zoals hij bij mij gedaan heeft en wrijf even vlug plagerig langs zijn lid waarna ik gewoon hem verder inzeep.

DreamWishes schreef:
    (...)

Aurora Chloé Gwendoll
    Even slik ik, maar al snel voel ik haar voet tegen mijn scheen en weer een klap tegen mijn hoofd, waardoor mijn gedachten verstoord worden en pijn het overneemt. Ik bijt mijn kaken strak op elkaar en ga met veel pijn weer recht staan, maar laat daar niks van zien en doe net alsof er niks aan de hand is. 'Je zult nog wel zien of ik zo makkelijker dood ga.' sis ik dan geen idee waarom ik nog door ga, haar zo blijf uitdagen, maar het gaat vanzelf en ik ben niet eens bewapend, ik heb niks, om me te verdedigen, maar toch blijf ik doorgaan een soort van automatisme.

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

Axton
    Ik grijnsde en kuste haar even.
    "Dank je." grinnikte ik en liet het water nog even alles afspoelen, voor ik vanonder de douche stapte en een handdoek om mijn middel sloeg. Toen nam ik nog een handdoek en stak die naar haar uit.

Alexi
    Ik sla die om mijn middel en zoek in een kastje naar de massage olie. 'Gevonden.' zeg ik en loop met het flesje naar de kamer. 'Ehm Ax? Wil je dat ondergoed nu laten verschijnen?' vraag ik en kijk hem glimlachend aan. Anders moet ik hem naakt masseren en dat is niet echt handig.

DreamWishes schreef:
    (...)

Aurora Chloé Gwendoll
    Even slik ik, maar al snel voel ik haar voet tegen mijn scheen en weer een klap tegen mijn hoofd, waardoor mijn gedachten verstoord worden en pijn het overneemt. Ik bijt mijn kaken strak op elkaar en ga met veel pijn weer recht staan, maar laat daar niks van zien en doe net alsof er niks aan de hand is. 'Je zult wel zien of ik makkelijker dood gaan.' sis ik dan geen idee waarom ik nog door ga, maar het gaat vanzelf en ik ben niet eens bewapend, ik heb niks, maar toch blijf ik doorgaan.

Leslie Day
    Ik ben boos maar stop dan. 'Je bent niet eens bewapend,' zeg ik dan schamper. 'Maar ik zou je niet kunnen doden. Tenminste, ik zou het fysiek wel kunnen, maar mentaal niet. Je leven afgenomen worden is geen pretje. Geloof mij.' En ik blijf haar strak aankijken. 'Waar zijn je wapens?' Vraag ik dan. 'En heb jij alleen marteling wapens of dodelijke wapens?' Ik moet het allemaal weten. Weten of ik haar moet doden of niet. Niet dat ik dat ga doen. Maar ik ben wel heel erg boos op haar en heb zoveel zin om haar te slaan. Maar ik houd me in, want de reden dat ik haar wil slaan is omdat ze nick wat heeft aangedaan. Maar dat ik haar zo vaak wil slaan is de reden dat ik gewoon teveel heb meegemaakt de laatste tijd. Dus het zo niet eerlijk zijn als ik mijn woede op haar uit.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Huaso schreef:
    Chad
    "Eindelijk." gromde ik. Ik draaide ons meteen weer om en trok snel haar slipje naar beneden. Meteen kwam ik weer naar boven en drukte mijn lippen op de hare. Mijn hand gleed tussen haar benen en ik streelde tussen haar schaamlippen, terwijl mijn andere haar borst begon te masseren.

Luna Day
    'Eindelijk,' gromt hij en ik lig gelijk weer onder en voel dat mijn slipje naar beneden getrokken wordt. Ik houd van dit ruwe. Ik leg mijn hand op zijn borstkas en zet mijn nagels erin en zoen hem vurig terug. Ik kreun door zijn handen en bijt dan zacht op zijn onderlip weer en ik weet dat dit geweldig gaat worden. Misschien nog een keer voor herhaling vatbaar.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Axton
    Ik liet wat ondergoed voor haar verschijnen en keek haar toen grijnzend aan. Persoonlijk vond ik dat ik erger had kunnen kiezen. Dit was tenminste niet doorzichtig. Ik liet ook een boxer voor mij verschijnen en trok die aan, terwijl ik op haar reactie wachtte.