• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi[q]
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - [q]TheMarauders

    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Bew :3 Word volgestopt met tostie's hier ._.}


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Dit is uiterst vermakelijk voor me. Zeker omdat hij bijna smeekte. 'Hoorde ik daar nou het begin van het woord alsjeblieft?' Vraag ik dan aan hem met een lichte grijns. 'En wat gebeurt er dan wanneer je geduld op raakt? Wordt je dan.. Wild? Niet meer opgewonden? Boos? Onderdanig?'

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 19:00 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik eet pas om half 8]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik grijnsde als ze beter ging liggen en liet toen voorzichtig een vinger naar binnen glijden. Ik drukte zacht mijn lippen op de hare, terwijl ik mijn vinger langzaam op en neer liet bewegen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Chad
    "Alles behalve onderdanig." mompelde ik. Not! Werd ik dus wel! En achteraf schaamde ik me er steeds zo hard voor, dat ik mezelf voorhield om het nooit meer zover te laten komen. Maar dan kwam er iemand langs zoals Luna... Hmpf


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luna Day
    Ik grinnik, genoeg gespeeld. 'Hm, laat ik je maar geloven dan hè,' zeg ik tegen hem. En ik loop naar hem toe en ga op het bed liggen ga boven hem hangen en zoen hem dan weer op zijn lippen en streel over zijn lid.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ze klapt dubbel maar ze komt te snel naar mijn mening weer overeind en kijkt me woedend aan. 'Nou, nu je het voorstelt klinkt dat eigenlijk als een heel goed idee,' zeg ik dan woedend tegen haar. Door haar soort, demonenjagers, is Kate dood. Nick zwaar gewond. En dat trek ik niet. 'En geloof me. Jij gaat veel makkelijker dood dan ik. Veel makkelijker.' En ik trap tegen haar scheen aan en sla weer tegen haar hoofd aan.


    Aurora Chloé Gwendoll
    Even slik ik, maar al snel voel ik haar voet tegen mijn scheen en weer een klap tegen mijn hoofd, waardoor mijn gedachten verstoord worden en pijn het overneemt. Ik bijt mijn kaken strak op elkaar en ga met veel pijn weer recht staan, maar laat daar niks van zien en doe net alsof er niks aan de hand is. 'Je zult nog wel zien of ik zo makkelijker dood ga.' sis ik dan geen idee waarom ik nog door ga, haar zo blijf uitdagen, maar het gaat vanzelf en ik ben niet eens bewapend, ik heb niks, om me te verdedigen, maar toch blijf ik doorgaan een soort van automatisme.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 20:13 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Alexi
    Ik kreun zachtjes weer maar die kreun word gesmoord door Axton's lippen op de mijne. Zachtjes tik ik met mijn tong tegen zijn onderlip. Nu ben ik blij dat ik bad gekozen had, in de douche zou ik me aan hem moeten vast geklemd hebben en kreunen is al genant genoeg zonder dat vastklemmen erbij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Chad
    "Eindelijk." gromde ik. Ik draaide ons meteen weer om en trok snel haar slipje naar beneden. Meteen kwam ik weer naar boven en drukte mijn lippen op de hare. Mijn hand gleed tussen haar benen en ik streelde tussen haar schaamlippen, terwijl mijn andere haar borst begon te masseren.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Axton
    Ik opende mijn mond en stak er nog een vinger bij. Het tempo voerde ik langzaam op. Mijn duim streelde over haar clitje, terwijl ik met mijn anderen hand plagend over haar zij streek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Even eten, brb. PIZZA! ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Alexi
    Ik kreun harder maar die kreun word weer gesmoord. Genot stroomt door me heen; Het zal niet lang duren voor ik kom aangezien ik al een beetje geil stond door hem te pijpen. Ik kijk hem even aan en haal mijn lippen van de zijne. 'Misschien is dit geen goed idee aangezien we in bad zitten?' Merk ik met tegenzin op.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 19:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Dat houdt ons niet tegen, hoor." verzekerde ik haar. En bewoog nog 1 keer met mijn vingers in haar voor ik stil hield, om haar de kans te geven me te laten ophouden als ze dat echt wou.
    "Maar als je echt wilt..."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik druk mijn lippen op de zijne even en denk hem aan. 'Nee ik wil niet stoppen.' fluister ik zachtjes.
    Hoe zou ik nu willen stoppen? Ik verlang naar hem. Ik draai me een beetje om zodat op zijn schoot zit met mijn gezicht naar hem toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grinnikte en liet mijn vingers weel sneller in haar bewegen. Mijn duim verwende haar clitje weer, terwijl mijn andere hand nu haar borst begon te masseren. Ik bleef haar recht aankijken. Ik wou haar zien genieten.


    “To live will be an awfully big adventure.”