• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Sheerios
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ Two
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 20:47 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Adams
    'Jwa hoowr.' zeg ik met volle mond. Ik glimlach naar hem en stop het laatste stukje in mijn mond. 'Vind jij het ook lekker?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    "Ik heb het zelf nog gekocht, zou erg zijn moest ik het vies vinden." lachte ik. "Wat zullen we nu gaan doen?" vroeg ik, nadat ik gezien had dat Briana's boterham op was.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Louis Tomlinson.
    Ook begon ze langzaam aan mijn rug, waarna ze er een kusje op drukte. Na een paar kleine minuutjes hield ik het niet meer, en draaide mezelf om, pakte haar gezicht in mijn handen en drukte ruw, maar toch liefdevol mijn lippen op die van haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Hij draaide Ons om en nam mijn gezicht in zijn handen,waarna hij me ruw en liefdevol kuste.Gewilleg zoende ik hem terug en sloeg mijn armen om zijn nek heen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ze sloeg haar armen om mijn nek heen, terwijl mijn handen rustig bleven liggen op haar heupen. Ik likte langzaam over haar onderlip, wachtend op haar toestemming.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Hij likte langzaam over mijn onderlip.Gewilig opende ik mijn mond en vonden onze tongen elkaar algauw.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ze opende haar mond, waarna onze tongen een waar liefdesspel spelen. Ik gleed langzaam met mijn handen naar de onderkant van haar t-shirt, en trok hem in een ruk uit.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Binnen een fractie van een seconde.Was mijn shirtje uit.Een bh had ik niet aan aangezien die nog beneden lag.Ik liet mijn handen naar zijn shirt gaan en trok die ook uit en drukte mijn lippen in zijn nek waar ik deze keer een zuigzoen plaatste.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Alex trok ook mijn shirt uit, waarna haar lippen zich naar mijn nek verplaatste en ze een zuigzoen zette. Een kleine kreun verliet mijn mond, terwijl mijn handen zachtjes haar rug streelde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Een kleine kreun rolde over zijn lippen en ik zoende hem weer.Zijn handen wreven over mijn rug wat een goed gevoel had.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn

    Om tien uur werd ik met de oortjes van mijn telefoon nog in wakker. Ik pakte mijn telefoon en stuurde Savannah een sms'je. 'Goodmorning, beauty xx' Een lach vormde zich op mijn gezicht.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Brianna Adams
    'Naar het park? Ik weet verder ook niet echt iets... Of het zwembad? Ik kan wel een bikini bij mij thuis ophalen?' zei ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis Tomlinson.
    Hevig zoende we elkaar weer, waarna mijn handen langzaam naar het borsten toe gleden, en er zachtjes in kneedde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Hevig zoenden we elkaar en ik voelde zijn handen langzaam naar mijn borsten glijden,daarna had hij ze berijkt en kneedde erin ,waardoor ik een kreun niet kan onderdrukken.Ik liet mijn vingers naar zijn broeksrand waar ik mee speel en open dan de knoop van zijn broek.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Alex speelde wat met mijn broeksrand, waarna een kleine kreun over mijn lippen kwam, ze opende de knoop, en zelf schopte ik mijn broek uit. Langzaam gleden mijn vingers van haar borsten, naar haar navel, en zo naar broeksrand, waar ik haar een klein beetje begon te pesten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you