• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Sheerios
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ Two
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 20:47 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alexandra R.Jozephs
    Hij prutste wat over mijn broeksknoop en binnen die seconde lag die ook al uit.Hij legde me op de bank en hing boven me en ik voelde zijn lippen weer op de mijne.Ik hoorde wat gevoel en ik fronste waarna ik naar het raam keek en en geschrokken uit de zetel viel.Dat mens zat ons gewoon te bespioneren !


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Raar keek ik Alex aan, waarneer ze van de bank af viel. Totdat ik een schaduw over haar heen zag en uit het raam keek. Juist. Eleanor. Ik had het kunnen weten. Met een zucht gooide ik Alex haar shirt toe, waarna ik mijn shirt aantrok, en naar de voordeur toe liep. Ik opende de deur, en ze grijnsde gemeen naar me. 'Dus, onderbreek ik nou iets liefs?' Ik gromde. 'Eleanor, alsjeblieft, verdwijn! Hoe vaak heb ik al niet gezegd dat ik niets meer met je te maken wil hebben? Ik kan je aangeven bij de politie, als ik wil.' En misschien ging ik dat ook wel doen, dacht ik. 'Je gaat me niet aangeven, Louis, daarvoor houd je nog teveel van me.' Ze zette een paar passen dichter bij me, ik kon haar adem gewoon over mijn gezicht voelen. Waarna ik haar wilde wegduwen, pakte ze mijn polsen terug vast en hield mijn armen omlaag. 'Dat weet ik heel zeker, namelijk.' Lispelde ze zachtjes, waarna ze haar tanden aan mijn onderlip vastzette en er aan trok. Tranen sprongen in mijn ogen. 'Waarom doe je dit? Het heeft geen enkele zin... Zoek een ander leuk vriendje.' Beledigd keek ze me aan. 'Maar jij bent het leukst.' Toch wel even overrompeld van haar reactie, keek ik haar aan. 'Er zijn genoeg andere leuke jongens op deze wereld, ik heb nu een nieuwe vriendin, en daar moet je mee leven.' Ze mompelde wat. 'Daar kan ik niet mee leven. Want weet je wat?' Verdrietig keek ze me aan. 'Ja?' Haar handen lieten mijn polsen los, en ze stapte naar achter. 'Ik, erm, ben bij de dokter geweest... En die heeft gezegd dat ik zwanger ben, je weet toch nog dat ik me zo ziek voelde? Nou dit is het. Het is van jou. Jij bent de vader. Wij krijgen een kind.' Ze wreef heel even over haar buik heen. Ik voelde niets meer. Het kon niet waar zijn. 'Dit kan niet, toch?'

    [Ik wilde haar eerste aids geven, maar besefte dat -dat te erg geweest zou zijn, haha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Adlington schreef:
    Harry Styles
    Ik trok haar tegen me aan en plaatste m'n lippen op de hare. Bijna meteen daarna haalde ik ze er weer af. "Ik zei een kusje." lachte ik plagend.


    Brianna Adams
    Ik keek hem nep-boos aan, maar bedacht daarna een soort oplossing. 'Nou, omdat jij zo lief was om mij een kusJE te geven, geef ik jou in ruil daarvoor een KUS.' zei ik met een sluwe grijns. Ik kwam dichterbij zijn lippen, en stopte er vlak voor. Ik wist bijna zeker dat hij zou "happen". Om het zo maar even uit te drukken.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik wist dat ze wilde dat ik niet zou kunnen weerstaan aan haar lippen, maar juist daarom wachtte ik even. Ik keek haar grijnzend aan, maar trok haar even later toch op m'n schoot en kuste haar passievol. M'n tok gleed langs haar lippen, en zachtjes drong ik haar mond binnen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    (Xd dan zouden Louis en Alex ook aids hebben gehad)
    Alexandra R.Jozephs


    Eerst keek hij me raar aan en zag dan ook Eleanor.Hij zuchtte en gooide mijn shirt naar me doe en deed zelf ook zijn shirt aan.Ik deed mijn shirt ook aan en keek toen naar de richting waas die heks en Lou stonden.Ik stond oo en bleef bij de woonkamer deur waar ik een stuk van hun gesprek kon horen.Ik hoorde net het gedeelte waar ze zei dat ze zwanger was.Tranen sprongen in mijn ogen.Hij ging vader worden van iemand anders kind en niet die van mij.Ik besloot dan daar boven te rennen en me op te sluiten in de badkamer tot ze weg was.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Sorry, helaas is het wel waar. Ik zeg je net, ik ben bij de dokter geweest. Denk je dat ik op een kind zit te wachten? Maar aan abortus doe ik niet...' Spijtig keek Eleanor me aan. 'Dus je laat het adopteren?' Eerlijk gezegd zat ik ook niet op een kind te wachten. 'Ik, erm, nee, mijn ouders gaan het opvoeden.' Ik knikte langzaam. 'Oke, vind je het goed als ik je bel? Dan kunnen we er misschien later nog eens over praten?' Eleanor knikte. 'Het spijt me echt, Lou, ik gun je alle geluk met je nieuwe vriendin.' Ik glimlachte naar haar. 'Dat is lief van je, tot snel.' Eleanor draaide zich om, en liep weg. Ik sloot de deur en liep terug naar de woonkamer. Waar Alex niet meer was. 'Alex?!' Ik rende de trap op en opende mijn slaapkamerdeur, waar ze ook niet was. Ze zou toch niet via de achterdeur zijn weggelipt? Totdat ik wat geluiden hoorde uit de badkamer, ik liep er langzaam naar toe, en opende ook deze deur. Alex zat in een hoekje van de badkamer, het leek wel alsof ze huilde. Ik beende op haar af en trok haar in mijn armen. 'Hey, ssh, wat is er?'

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 19:08 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    'Alex?!' hoorde ik beneden,maar hield me stil.ik hoorde hem de trappen oplopen en ik maakte me wat kleiner.Zacht gesnik verliet mijn mond.Het is allemaal zo vreemd en zo veel op een keer.Ik hoorde de deur opengaan en niet veel later zat ik in de beschermende armen van Louis.'Hey, ssh, wat is er?' vroeg hij bezorgd."Het is allemaal zo veel op een keer."snik ik en verberg mijn gezicht in zijn shirt.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik sloeg mijn armen helemaal om haar heen en wreef geruststellend over haar rug heen. 'Ik begrijp dat het lastig voor je is. Ik heb het er zelf ook nog al moeilijk mee, maar Eleanor laat het kind door haar ouders opvoeden, aangezien ze zelf nog geen kind wilt, net zoals mij.' Ik glimlachte licht. Ik pakte Alex onder bij haar rug, en tussen haar knieholtes en tilde haar op en liep toen rustig naar mijn slaapkamer, waar ik haar op bed legde en tegen me aan trok.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Hij sloeg zijn armen helemaal om me heen en wreef geruststellend over mijn rug.Hij zei dat hij het ook lastig had en dat Eleanor het kind ging laten opvoeden door haar ouders.Ik slikte,ik vond het best erg voor haar,een kind hebben,die eingelijk wel ouders heeft ,maar ze niet zal kennen.Het deed me wat denken aan mijn zus.Haar vriend had haar verlaten toen hij wist dat ze zwanger was. Ik zuchtte lichtjes en Louis tilde me in prinsesse houding naar zijn bed,waar hij me op legde en naast me kwam liggen.Hij trok me tegen zich aan en ik kijk hem aan."En ...Gaat ze je nu met rust laten?"vroeg ik zacht.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 19:53 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik voelde dat Alex wat rustiger werd. ?En ...Gaat ze je nu met rust laten?' Vroeg ze kleintjes. Ik slikte even. 'We gaan er samen nog een keer over praten, we, of in ieder geval, ik moet het nog even laten bezinken...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik knikte en drukte een verderlicht kusje op zijn lippen. "Ik had mischien niet zo erg mogen reacheren tegen haar met de tuinslang."mompelde ik.Verschillende gevoelend gingen nu echt door me heen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Een glimlach kwam weer op mijn gezicht te staan toen ik daar aan dacht. 'Misschien niet, nee, maar het was wel echt een geweldig uitzicht om te zien.' Waarom had ze het niet eerder aan me verteld? Dan was er helemaal deze ruzie niet gekomen...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik grinnikte zacht."Het lijkt net alsof ik jullie uit elkaar gescheurd heb."mompel ik zacht en kijk hem spijtig aan.Ik wist wel dat hij het voor hij me kende had uitgemaakt,maar toch.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Denk je echt zo? Denk je echt dat je ons uit elkaar hebt gehaald?' Ik grinnikte licht. 'Dat kan niet, babe, want voordat ik jou leerde kennen, waren Eleanor en ik al bijna 2 maanden uit elkaar. Denk alsjeblieft nooit meer zo.' Ik drukte een kus op haar lippen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik beet zachtjes op mijn lip en knikte ,waarna ik zijn zachte lippen op de mijne voelde.Ik glimlachte zachtjes en nestelde me dicht tegen hem aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH