• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:

Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Sheerios
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ Two
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)

[ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 20:47 ]

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Alexandra RJozephs
    Was dat Louis zijn ex.Ze was wel mooi.Ik voelde Louis zijn armen om me heen.'Wat doe je hier? Wat wil je?'vroeg hij haar.Ze keek me doods aan en richte zich weer op Louis,waarna er een grijns rond haar lippen vormd.

Louis Tomlinson.
    Eleanor keek me grijnzend aan. Ik rilde even. 'Ik wil met je praten, Tomlinson, alleen. Zonder haar erbij.' Bij het woord haar wees ze even richting Alex. Ik moest me echt inhouden om haar niet te gaan slaan. 'Ik wil niet met jou praten, Eleanor, rot op.'

stay safe because I like being alive at the same time as you

Alexandra R.Jozephs
    'Ik wil met je praten, Tomlinson, alleen. Zonder haar erbij.' zei ze en bij haar ,wees ze naar mij.Ik voelde Louis mij wat steviger vasthouden en hij zei dat hij niet met haar wilde praten.Ze lachte even en ik kreeg een onaangename kippenvel over mij heen.Ik vond haar eng.

Louis Tomlinson.
    Eleanor begon te lachen, waarna ze een stap dichterbij kwam, en Alex tegen de muur aanduwde, en mij bij mijn polsen vastpakte. 'Ik zei, ik wil met je praten, Louis Tomlinson! Ik moet met je praten.' Ik slikte hoorbaar. Langzaam maar zeker besefde ik dat ze waarschijnlijk iets van plan was.

Zayn

Ik trok haar dicht tegen me aan en zoende haar liefdevol. 'Dag schatje.' fluisterde ik.

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Alexandra R.Jozephs
    ze rukte me uit Louis omhelzing en duwde me ruw tegen de muur aan.Geschrokken kijk ik haar aan.ze gaat naar Louis en neemt hem bij zijn polsen vast.Ik frons en ga dan achter hen aan."Blijf van mijn vriendje"sis ik en sla haar handen van hem af.

Savannah

'Ik mis je nu al' zeg ik, en zoen hem terug.
    Na een paar minuten stop ik de zoen en trek hem in een knuffel...

El Diablo.

Zayn

'Ik jou ook, cutie.' zei ik, en gaf haar nog snel een kusje op haar voorhoofd. Ik opende de deur en liep naar buiten. Nog één keer keek ik achterom, waana ik de fiets pakte en naar huis reed.

Savannah

Ik kijk Zayn nog na, en zucht verliefd.
    Vervolgens loop ik naar mijn kamer, waarna ik in bed ga liggen en nog even wakker blijf..

El Diablo.

Louis Tomlinson.
    Alex word kwaad, en komt naar ons toe, waarna ze Eleanor's handen van die van mij af slaat. 'Blijf van mijn vriendje af.' Sist ze boos. Ik glimlach even naar Alex. Eleanor begint weeral te lachen, vreselijk. 'Vriendje? Lou, ben je serieus zo laag gezonken?' Ik balde mijn handen tot vuisten en moest me inhouden om haar niet te slaan. 'Praat niet zo over haar. Je kent haar niet.' Eleanor's vinger gleed rustig over mijn wang, ik pakte haar vinger vast en trok 'm weg. 'Louis, toe, ik weet dat je me wilt.'

Curlies schreef:
    Mary Carter
    Ik lach eventjes en sta dan op. ''Heb je wel eens het meer in het park gezien , met maanlicht?'' Ik wiebel met mijn wenkbrauwen.

Liam Payne
    Ik sta ook op. ''OH MY GOD, ben je dan nog knapper?! Ik wil het ziiieeeeenn!!'' zeg ik half gillend. Snel geef druk ik mijn lippen op die van haar.

Do what people say you can't.

Mary Carter
    Lachend schud ik mijn hoofd en trek hem mee naar het park. Het maanlicht schijnt perfect op het meer. Ik glimlach even naar Liam en leg mijn armen in zijn nek. ''Perfect , niet?'', glimlach ik. Ik druk zachtjes mijn lippen op de zijne.

I don't want you to die, I want you to suffer.

[Wacht , hier had Mary toch een ex? Waar ze het net heeft uitgemaakt? Yup , ik heb een goed geheugen :Y)]

I don't want you to die, I want you to suffer.

Zayn

Eenmaal thuis plofte ik zonder iets tegen mijn ouders te zeggen op mijn bed. Ik zette mijn koptelefoon op mijn hoofd en startte de muziek. Met een diepe zucht sloot ik mijn ogen.

Alexandra R.Jozephs
    Ze lachtte weer.Ze was echt een creepy mens.'vriendje ,Lou ben je serieus zo laag gezonken?'lachtte ze.Ik keek haar kwaat aan en liep naar de achtertuin waar ik een tuinslang vond.Ik grijnsde gemeen en rende op haar af en spoot haar nat.