• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Sheerios
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ Two
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 20:47 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alexandra R.Jozephs
    Hij kreunde licht en trok wat aan de onderkant van mijn shirtje,maar we werden gestoord door de bel.Ik liet hem los en drukte nog een cederlicht kusje op zijn lippen voor hij de deur ging open doen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Alex drukte nog een kusje op mijn lippen. Grijzend keek ik haar aan, waarna ik mijn lippen gewoon weer op die van haar drukte. 'Ik heb geen zin om de deur te openen,' mompelde ik tegen haar lippen aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    hij drukte gewoon weer zijn lippen op de mijne en prevelde tegen mijn lippen aan dat hij niet wilde opendoen.Opnieuw werd er gebeld."Mischien is het wel je zus?"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Ze heeft een sleutel, dus nee.' Ik had een vaag vermoeden wie het wel zou kunnen zijn. Proberend het te negeren, vonden mijn handen zich weer een weg onder haar t-shirtje.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik knik en druk mijn lippen weer op de zijne.Zijn handen verdwenen weer onder mijn shirtje en ik kreunde zacht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn

    'Uhh, ja, denk het..' mompel ik. 'Maar.. mijn ouders en mijn zusje verwachten dat ik vanavond nog wel thuis kom, dus ik denk dat ik maar eens moet gaan.' zeg ik zachtjes.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    'En morgen school' mompel ik.
    Ik sta op en kijk hem met een zwakke glimlach aan..


    El Diablo.

    Zayn

    'Inderdaad..' zeg ik met een zucht. 'Nou, ehm, dan moeten we maar afscheid nemen..' Ongemakkelijk staar ik naar de grond.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    Ik glimlach zwakjes en plof op zijn schoot.
    Ik druk mijn lippen op de zijne en leg mijn handen in zijn nek...


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    Ik grijns langzaam, en op het moment dat ik haar shirtje wil uittrekken, word er op de deur gebonkt, in plaats van gebeld. Ik zucht.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Hij grijnsde licht en friemelde wat aan mijn shirt,maar nu werd er gewoon op de deur gebonkt.Hij zuchtte en ik ook.Ik besloot de deur dan maar open te doen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Alex had besloten om de deur open te maken. Ik maakte een schietgebedje, hopend dat het niet Eleanor zou zijn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik deed de deur open en er stond een meisje met donkerbruin golvend haar."Wie ben jij?"vraagt ze en kijkt me fronsend aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik vloekte zachtjes, mijn schietgebedje had niet geholpen. Ik wist niet zeker wat ik moest doen, ik had geen zin in een hele discussie. Maar ik kon Alex natuurlijk niet met die bitch daar laten staan. Dus met een zucht liep ik naar Alex toe, sloeg mijn arm om haar heen en keek Eleanor aan. 'Wat doe je hier? Wat wil je?' Ik bleef tamelijk rustig.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 14:16 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    MadeByHades schreef:
    Niall James Horan

    Zonder ook maar een woord te zeggen pak ik d'r iPhone af, zette mijn nummer erin, zette haar nummer in mijn telefoon en gooide d'r mobiel precies op haar schoot. 'Alstjeblieft' grinnikte ik.

    Mae St. Cloud
    "Thank you", zei ik glimlachend terug en stak rustig mijn iPhone weg. Ik nam nog een slok van mijn drinken en had geen idee wat ik nu moest doen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe