• Ik vind niet dat je stamboom, woonplaats en al hun vrienden moet kennen van de jongens om Directioner te zijn. Als je van hun muziek houd, is het toch gewoon goed? Ik haat het zo als mensen zeiken dat iemand geen Directioner omdat ze niet weet hoelaat Louis geboren is, of wie Niall's kapper is.


    British Boys - Tom Daley, Union J, One Direction, Jack Harries, Fin Harries, Marcus Butler

    Oké.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ben het met je eens, maar wat wil je er tegen doen?
    Ik bedoel, er zullen altijd van die freaks blijven!
    Ach ja, zolang wij maar weten dat wij van hun muziek houden,
    is het toch goed?!


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Ben het er mee eens, maar ik haat dit soort topics en dus ga ik hier verder niet serieus op in.


    To infinity and beyond •

    Lol.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    ik ben het met je eens.
    ik vind het echt gezeik met al dat je moet dit weten om fan te zijn.
    bij harry potter had ik dat ook, ik weet best wel veel van hp maar niet alles. en ik beschouw mezelf wel als potterhead, daarvoor hoef ik toch niet te weten op welke dag de eerste film in premiere ging ofzo? slaat zo nergens op.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    mee eens,
    ik hou van hun muziek, maar ik weet ook niet alles over hun.
    Sommige mensen zijn geen directioners maar gewoon freaks (:


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Denk niet dat de term directionator vs directioner nog klopt mate. Op dit moment is het Larry Shippers vs Elounor Shippers en dan heb je de mensen die het niet veel interesseren. Maar je hebt gelijk, het draait bij veel mensen niet eens om de muziek en dat irriteert me mateloos. Ik geef toe dat ik betere muziek heb gehoord het blijft natuurlijk boybandish popstyle, maar ik ben in de eerste instantie fan van ze geworden door x factor, meer was er rond die tijd nog niet.

    Sinds februari dit jaar is het volkomen omgeslagen en gaat het alleen nog om de relaties tussen de bandleden en de relaties buiten de bandleden om. Het zuigt zwaar maar ik denk dat we er niet veel aan kunnen doen. Dit fandom is al een lange tijd geleden uit elkaar gevallen.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 13:43 ]


    Levensgenieter.

    Cuthbert schreef:
    Denk niet dat de term directionator vs directioner nog klopt mate. Op dit moment is het Larry Shippers vs Elounor Shippers en dan heb je de mensen die het niet veel interesseren. Maar je hebt gelijk, het draait bij veel mensen niet eens om de muziek en dat irriteert me mateloos. Ik geef toe dat ik betere muziek heb gehoord het blijft natuurlijk boybandish popstyle, maar ik ben in de eerste instantie fan van ze geworden door x factor, meer was er rond die tijd nog niet.

    Sinds februari dit jaar is het volkomen omgeslagen en gaat het alleen nog om de relaties tussen de bandleden en de relaties buiten de bandleden om. Het zuigt zwaar maar ik denk dat we er niet veel aan kunnen doen. Dit fandom is al een lange tijd geleden uit elkaar gevallen.

    Dit dus, ik zit sinds 2010 in dit fandom en ik heb alles voor mijn ogen in elkaar zien zakken. Ik vind het nogal zielig dat die ruzies er zijn, want eerlijk? We waren ooit een 'familie'. Dit desondanks dat ik weet dat ik niet een van die mensen ben die het niks uitmaken. Het is erg jammer.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Cuthbert schreef:
    Denk niet dat de term directionator vs directioner nog klopt mate. Op dit moment is het Larry Shippers vs Elounor Shippers en dan heb je de mensen die het niet veel interesseren. Maar je hebt gelijk, het draait bij veel mensen niet eens om de muziek en dat irriteert me mateloos. Ik geef toe dat ik betere muziek heb gehoord het blijft natuurlijk boybandish popstyle, maar ik ben in de eerste instantie fan van ze geworden door x factor, meer was er rond die tijd nog niet.

    Sinds februari dit jaar is het volkomen omgeslagen en gaat het alleen nog om de relaties tussen de bandleden en de relaties buiten de bandleden om. Het zuigt zwaar maar ik denk dat we er niet veel aan kunnen doen. Dit fandom is al een lange tijd geleden uit elkaar gevallen.


    ja echt jammer, het gaat niet meer om de muziek maar om alles eromheen


    British Boys - Tom Daley, Union J, One Direction, Jack Harries, Fin Harries, Marcus Butler

    Mute schreef:
    (...)
    Dit dus, ik zit sinds 2010 in dit fandom en ik heb alles voor mijn ogen in elkaar zien zakken. Ik vind het nogal zielig dat die ruzies er zijn, want eerlijk? We waren ooit een 'familie'. Dit desondanks dat ik weet dat ik niet een van die mensen ben die het niks uitmaken. Het is erg jammer.

    Vroeger was je vrienden omdat je hetzelfde fandom had, nu ben je vijanden omdat iemand ook in jouw fandom zit, c'mon. Maarja, ik blijf gewoon fan van hun muziek


    British Boys - Tom Daley, Union J, One Direction, Jack Harries, Fin Harries, Marcus Butler

    Dappy schreef:
    Ben het er mee eens, maar ik haat dit soort topics en dus ga ik hier verder niet serieus op in.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik vind dat je wel moet weten hoe je hun naam spelt, want daar heb ik zo'n hekel aan he, als mensen dit zeggen: Naill is van mij maar je mag Lewis wel hebben want die is lelijk' -_-
    En als je de inside jokes een beetje kent enzo, dan is het ook goed, want dan kan je ook een beetje meepraten in een Directioners-gesprek xD
    Maar zeg aub niet dat het 'fandom uit elkaar gevallen is' want daar word ik zo depressief van! En ik voel dat zelf helemaal niet zo. Ik heb de laatste paar maanden echt hele goede vriendinnen gemaakt, internationaal, omdat ze fan zijn van one direction. Maar een zo'n meisje word dan weer heel erg gehaat door een andere Directioner die haar wijs heeft gemaakt dat Niall haar haat en zo, en nu wil ze zelfmoord plegen D: Maar dat merk ik dus wel heel vaak, dat Directioners andere Directioners dingen gaan verwijten enzo. echt zielig.


    What by Zeus' beard is going on????

    True story, bro


    Everybody shut the f*ck up and enjoy your music.

    Amen

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 19:40 ]


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Agreed. Wat moet je in de vrede met al die info?


    26 - 02 - '16

    Mij gaat het nog altijd om de muziek, uiteindelijk ben ik fan van een band om hun muziek. Niet om mezelf te vergelijken met andere en zeggen dat ik een betere fan ben.

    Dat ze knap zijn is mooi mee genomen en als ze gelukkig zijn met een meisje/vrouw, vind ik niet dat ook maar een enkele fan zich daar mee moet bemoeien. En dat fans eindelijk eens begrijpen dat het ook maar mensen zijn, wat betekent dat zij ook wel eens fouten maken.


    Physics is awesome