• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Sheerios
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ Two
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 20:47 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alexandra R.Jozephs
    Hij kreunde en schopte zelf zijn broek uit.Zijn vingers gleden langzaam naar beneden van mijn borsten naar mijn navel en daar bleef hij plagerig bij mijn broeksrand spelen."Hmm,Lou!"kreunde ik.De pester.Ik beet licht op zijn lip als teken dat hij gewoon mijn broek moest uit trekken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik grijnsde gemeen naar haar, waarna ik tergend langzaam haar broeksknoop los maakte, en uiteindelijk was haar broek dan uit, en verdween die bij alle andere kleding op de grond. Ik trok haar heel dicht tegen me aan, en plaatste mijn handen op haar billen, en gaf een klein kneepje, waarna ik mijn lippen in haar nek drukte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Eindelijk deed hij mijn broeksknoop open en trok hem uit.Hij trok me heel dicht tegen hem aan en plaatste zijn handen op mijn billen en kneep er zacht in waardoor ik toch even zacht kreunde.zijn lippen plaatste hij in mijn nek en weer verliet een zachte een kleine kreun mijn lippen.Mijn benen sloeg ik om zijn middel heen en mijn handen verplaatste ik naar zijn rug.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Langzaam gleden mijn handen door naar haar slipje, waarna ik plagend even aan de rand trok, en 'm uiteindelijk weer liet terug schieten, om er vervolgens niets meer mee te doen, dan haar gewoon passievol te zoenen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    RememberYoux schreef:
    Brianna Adams
    'Naar het park? Ik weet verder ook niet echt iets... Of het zwembad? Ik kan wel een bikini bij mij thuis ophalen?' zei ik.



    "In m'n rolstoel?" vroeg ik lachend. "Het park lijkt me persoonlijk een beter idee. Of we kunnen een film kijken? En dan de hele dag in de zetel hangen?"


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    SupahBaby schreef:
    (...)
    Mae St. Cloud
    "Thank you", zei ik glimlachend terug en stak rustig mijn iPhone weg. Ik nam nog een slok van mijn drinken en had geen idee wat ik nu moest doen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alexandra R.Jozephs
    Eerst plaagde hij me door mijn slipje bijna naar beneden te trekken en dan weer te laten schieten.Hij zoende me vervolgens passievol en ik zoende hem even lievdevol terug.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ze reageerde niet echt op mijn handelingen, dus herhaalde ik hetzelfde weer van wat ik net had gedaan. Eens kijken hoelang ze dit kon volhouden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Hij peste me weer door hezelfde te doen en deze keer kon ik een kreun niet onderdrukken en beet ik dan zachtjes op zijn lip.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik grijnsde tegen haar lippen aan toen ze deze keer wel een kreun losliet. Geslaagd. Alex beet zachtjes op mijn lip, waarna ik een kreun niet kon onderdrukken. Langer dan een seconde kon ik niet wachten, en in een ruk trok ik haar slipje uit.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Hij kreunde deze keer en het duurde niet lang voor mijn sliepje vop de grond lag.Ik draaide ons om en liet mijn vingers naar zijn boxer gaan waar ik plagend overstreek.Deze keer ging ik hem pesten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Alex draaide ons om, zodat ik nu onderop lag. Haar vingers gleden richtig mijn boxer, waarna ze er plagend overheen ging. Ik kreunde zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Hij kreunde licht en ik grijnsde.Ik liet mijn vingers nog eens stijken boven de rand van zijn b.oxer en trok hem toen uit.Waarna ik op mijn lip beet en nog eens over zijn heiligdom streelde


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ze gleed met haar vingers nog een keer over mijn boxerrand om 'm daarna uit te trekken. Met haar vingers streelde ze langzaam over mijn kleine vriend. Meerdere kreunen verlieten mijn mond. 'Just do it,' mompelde ik schor.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    'Just do it.'mompelde hij schot en ik klemde mijn handen om zijn lid en bewoog op en neer.Na hem nog opgewondiger gemaakt te hebben stop ik en glij in hem.Ik kreunde licht en begon hem te berijden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH