• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Sheerios
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ Two
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 20:47 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik zag dat Alex Eleanor kwaad aankeek, waarna ze weg liep. Liet ze me nu serieus alleen, om te praten?! Ik werd weer wat rustiger toen ik haar terug zag komen, met de tuinslang. Ik grinnikte. 'Wat is er?' Bitste Eleanor. 'Niets...' Ik begon harder te lachen toen Alex haar helemaal nat spoot, ik hoorde Eleanor gillen. 'Vieze bitch! Ik heb vanmiddag mijn haar laten doen!'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    'Vieze bitch! Ik heb vanmiddag mijn haar laten doen!' gilde ze."Ja en jij stoort mij en mijn vriendje Louis Tomlinson MIJN vriendje!"zeg ik kwaad en spuit nog eens op haar.Daarna leg ik de sproeislang op de grond en trek Louis weer mee naar binnen en doe de deur dicht.Ik zuchte en legde mijn hoofd op zijn schouder."Ik hou niets van gemeen doen."mompel ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Alex spuit voor een tweede keer op Eleanor, en ze schreeuwt iets, wat ik niet precies kan verstaan door het water. Uiteindelijk stopt ze, en legt de slang op de grond en gooit de deur voor Eleanor's neus dicht. Samen gaan we op de bank zitten, waarna ze haar hoofd op mijn schouder legt. 'Ik hou niet van gemeen doen.' Zegt ze. 'Ach, ligt eraan waarvoor het is. Maar Eleanor begint gewoon vervelend te worden. Goed gedaan, trouwens,' grijns ik naar haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    'Ach, ligt eraan waarvoor het is. Maar Eleanor begint gewoon vervelend te worden. Goed gedaan, trouwens,' zei hij en grijnsde naar me.Ik glimlachte en drukte mijn lippen licht op de zijne.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Nu heb ik zin in jou,' mompelde ik zachtjes tegen haar lippen aan. Ik drukte mijn lippen helemaal tegen die van Alex aan, en likte over haar onderlip. Waarna ik haar op mijn schoot trok.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik grijnsde tegen zijn lippen aan en opende gewillig mijn mond als hij met zijn tong over mijn onderlip likte.Ik opende mijn mond en werd op zijn schoot getrokken.Ik liet mijn handen onder zijn shirt verdwijnen en ik liet ze zijn torso strelen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Onze tongen vonden elkaar, en Alex' handen verdwenen onder mijn t-shirt. Een kleine kreun verliet mijn lippen, waarna ik met mijn handen onder haar t-shirtje verdween en haar rug streelde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.jozephs
    Zijn handen plaatste hij op mijn rug en ik friemelde aan zijn shirt die ik niet veel later uit trek en een kusje op zijn borstkas druk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Alex trekt langzaam mijn t-shirt uit, en drukte een kusje op mijn borstkas, waarna ik een kreun niet kan onderdrukken. Ik trek haar omhoog, en doe haar t-shirt ook uit. Waarna ik ruw, maar teder, mijn lippen weer op die van haar plaats.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Hij kreunde licht en trok me omhoog ,waarna hij mijn shirt uitdeed.Hij drukte ruw,maar ook teder zijn lippen op de mijne en ik kuste hem gewillig terug en opende automatisch al mijn mond.Mijn handen liet ik gewoon op zijn gespierde torso rusten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Onze tongen vonden elkaar weer, en speelde een hels spel. Haar handen bleven stil op mijn borst liggen, mijn handen gleden langzaam naar het klipje van haar bh, waarna ik 'm in een ruk uitrok.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Onze tongen speelde een ruw,maar toch liefdevol spel. Zijn handen baanden zich een weg naar mijn bh ,waarna hij die uittrok.Ik liet mijn handen naar beneden glijden en liet ze spelen aan zijn broeksrand.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Alex handen verdwenen naar mijn broekrand, waar ze mee begon te spelen. Mijn handen omsloot ik om haar borsten, waarna ik ze zachtjes kneedde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Zijn handen plaatsten zich op mijn borsten en ik kreunde zacht en beet op mijn lip.Ik opende zijn broek en trok die in een ruk uit en liet mijn vingers dan over zijn boxer glijden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Alex opende mijn broek, waarna ze 'm uit trok. Haar vingers gleden over mijn boxer heen, en een kreun verliet mijn lippen. Mijn handen frummelde even aan haar broeksknoop, waarneer ook haar broek uit was, legde ik haar neer op de bank, ging boven haar hangen en drukte zachtjes mijn lippen weer op die van haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you