• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:

Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Sheerios
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ Two
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)

[ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 20:47 ]

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

[Oh goed idee]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Suprahbaby schreef :
    Mae St. Cloud
    "Thank you", zei ik glimlachend terug en stak rustig mijn iPhone weg. Ik nam nog een slok van mijn drinken en had geen idee wat ik nu moest doen

(Madebyhades mischien eens beter kijken? )

Alexandra R.Jozephs
    Ik zag hel licht grijzen en voelde dan zijn armen om me heen,waarna hij me dicht tegen hem trok.Ik drukte een vederlicht kusje op het topje van zijn neus en viel dan ook in slaap .

Louis Tomlinson.
    De volgende ochtend werd ik wakker van een zonne straaltje dat scheen in mijn gezicht. Met een glimlach keek ik naar een slapende Alex, die zich helemaal tegen me aan had genesteld. Licht wreef ik met mijn hand over haar rug heen. Zo wilde ik iedere ochtend wel wakker worden.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Alexandra R.Jozephs
    Ik voelde iemand over mijn rug wrijven en ik glimlachte eerst en opende dan langzaam mijn ogen waar ik mijn engel zag liggen."Goodmorning."gaap ik en druk een vlinderlicht kusje op zijn lippen.

Louis Tomlinson.
    Alex werd langzaam wakker en mompelde 'Goodmorning'. Ze drukte een klein kusje op mijn lippen. Ik glimlachte. 'Goodmorning, babe, lekker geslapen?'

Alexandra R.Jozephs
    'Goodmorning, babe, lekker geslapen?' vroeg hij glimlachend.Ik knikte en rekte me eens goed uit."Fantastish zelfs en jij?"vraag ik hem dan en glimlach.

Louis Tomlinson.
    'Heel erg goed,' ik druk een kusje op haar lippen. 'Zin in een ontbijtje?' Ik glimlachte.

Alexandra R.Jozephs
    Ik glimlachte en knikte."Mag ik jou ook opeten?"grijnsde ik en drukte mijn lippen op de zijne.

Louis Tomlinson.
    Ik grinnikte. 'Natuurlijk, altijd,' ze drukte haar lippen op die van mij, en ik gleed zachtjes met mijn tong over haar onderlip, waarna ze haar mond opende en onze tongen elkaar vonden.

Savannah

Ik werd wakker van het sms toontje, en keek snel op mijn Iphone.
    Goodmorning Hotteh! xx verstuur ik grijnzend, en lach kort..

El Diablo.

Alexandra R.Jozephs
    Algauw vonden onze tongen elkaar en speelden ze tikkertje.Ik grijnsde tegen zijn lippen aan en haalde dan toch mijn lippen van de zijne."Mischien eerst ontbijd en dan desert."grijns ik en drukte nog een vluchtig kusje op zijn lippen.Ik kon maar geen genoeg krijgen van hem.

Louis Tomlinson.
    Ik grijnsde. 'Good idea, kom,' ik stapte over haar heen het bed uit en trok mijn boxer aan met een shirt. Ik pakte Alex hand vast, en samen liepen we naar beneden.

[Brianna?]

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Alexandra R.Jozephs
    Hij grijnsde en zei dat het een goed idee was,daarna deed hij zijn boxer en een shirt aan.Ik ging bij hem staan en nam zijn hand vast,waarna we samen naar beeden gingen.