• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Sheerios
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ Two
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 20:47 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Alex omklemde haar handen om mijn lid en bewoog haar handen op en neer, meerdere kreunen verlieten mijn mond. Waarna ik bij kom, stopt ze, ik wil bijna een verontwaardige opmerking maken, waarna ze boven op me komt zitten, en mijn kleine vriend in haar glijd, langzaam begint ze me te berijden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ons gekreun vulde de kamer en ik liet me diep in hem glijden.Mijn lippen drukte ik op dezijne om ons gekreun wat te smoren.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ze liet zich steeds dieper glijden, en haar lippen herenigde zich met die van mij. Mijn handen liet ik over haar rug heen glijden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Zijn handengleden over mijn rug en mijn handen liet ik rusten over zijn gespierde torso.Ik voelde dat ik mijn hoogte punr bijna bereek en en liet hem op zijn diepst in me gaan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Haar handen gleden over mijn borstkas. Aan haar gezichsuitdrukking zag ik dat ze niet ver meer van haar hoogtepunt af zat, evenals mij. Ik kreunde en liet mijn handen richting haar borsten glijden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Zijn handen gleden daar mijn borsten en ik kreun nog eens.Niet veel later bereek ik mijn hoogtepunt en kreunde ik luid zijn naam.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Alex bereikt haar hoogtepunt, en kreunt mijn naam. Na nog geen minuut bereik ik ook mijn hoogtepunt. Ik trek haar naast me, en sla mijn armen om haar heen. 'I love you,' fluister ik schor.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Adlington schreef:
    (...)

    Harry Styles
    "In m'n rolstoel?" vroeg ik lachend. "Het park lijkt me persoonlijk een beter idee. Of we kunnen een film kijken? En dan de hele dag in de zetel hangen?"


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Alexandra R.Jozephs
    nog geen minuut later kwam hij klaar en voelde ik zijn goedje in me spuiten.Ik ging uit hem en hij trok me naast hem.Beschermend sloeg hij zijn armen over me heen'I love you.' fluisterde hij dan shor en ik nestelde me dicht tegen hem aan.'I love you too.'flluiterde ik terug en sloot genietend mijn ogen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik glimlach wanneer ze zegt dat ze ook van mij houd, ik trok haar heel dicht tegen me aan en sloot licht mijn ogen. Na een aantal minuten viel ik in een droomloze slaap.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Two schreef:
    Zayn

    Om tien uur werd ik met de oortjes van mijn telefoon nog in wakker. Ik pakte mijn telefoon en stuurde Savannah een sms'je. 'Goodmorning, beauty xx' Een lach vormde zich op mijn gezicht.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Alexandra R.Jozephs
    Ik glimlachte toen hij al gauw in slaap viel,voorzichtig kroop ik uit zijn armen en zocht mijn koffer ,waar ik mijn pyjama en pil uithaalde.De pil slikte ik snel in en kleede me dan in,waarna ik me weer in Lou zijn armen nestel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [-Zit lonely in Nando's, wacht hier onderhand al drie weken op antwoord-]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    Ik murmelde wat waarneer ik merkte dat Alex uit het bed klom, en waarschijnlijk haar pyjama ging aandoen. Na een kleine minuten kwam ze weer naast me liggen. Met een grijns op mijn gezicht sloeg ik mijn arm om haar middel en trok haar tegen me aan, om uiteindelijk weer in slaap te vallen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Val haar lastig als ze online is ;D]


    I don't want you to die, I want you to suffer.