• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Sheerios
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ Two
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 20:47 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Binnen een paar minuten zijn we weer terug bij mijn huis. Ik zet de auto stil, en help Alex met uitstappen. Ik grijns naar haar en open de deur. 'Melissa! Ben je er nog?' Ik gooi de deur dicht, geen reactie. Ik went me tot Alex en druk zachtjes mijn lippen op die van haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs

    Het duurde niet lang en we waren bij zijn huis aangekomen.Louis riep nog of zijn zusje thuis was,maar er was geen reactie.Hij richte zich terug op mij en plante zachtjes en teder zijn lippen op de mijne.Gewilleg kuste ik hem terug en likte ik over zijn onderlip vragend om toestemming.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Alex likte over mijn onderlip, ik opende mijn mond, en onze tongen vonden elkaar en begonnen een geweldig liefdesspel te spelen. Ik duwde haar zachtjes tegen de muur aan, en plaatste mijn handen op haar heupen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Curlies schreef:
    Mary Carter
    ''Omdat ik zin heb ik StarBucks en die toevallig open is'', glimlach ik. ''En omdat ik super hyper ben. Dus let maar niet op mij als ik spontaan in lachen uitbarst'', lach ik even.

    [Ik kon niet meer slapen.. ): ]


    Liam Payne
    ''IK BEN OOK HYPERR!!'' lach ik. ''Dus ik snap je.'' voeg ik daar rustiger aan toe. Ik slurp een beetje aan mijn rietje.


    Do what people say you can't.

    Mary Carter
    Ik grinnik eventjes. Mijn handen omhulzen de warme koffie. Ik zucht. ''Was dat bal toch ergens voor , niet?'', grinnik ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne

    ''Zekerzzz'' zeg ik. ''En met jou was het tenminste ook nog gewoon vol te houden.'' Mijn mond hoeken krullen tot een glimlach.


    Do what people say you can't.

    Mary Carter
    Ik lach eventjes en sta dan op. ''Heb je wel eens het meer in het park gezien , met maanlicht?'' Ik wiebel met mijn wenkbrauwen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Two schreef:
    Zayn

    'Zeker weten.' grijnsde ik. Plotseling hoorde ik mijn maag knorren en glimlachte verontschuldigend. 'Heb je misschien wat eten in huis?'


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Slender schreef:
    (...)

    Savannah

    Ik grinnik, 'vast wel' zeg ik.
    Ik ga weer recht zitten, en kijk hem aan..


    El Diablo.

    MadeByHades schreef:
    Niall James Horan

    Zonder ook maar een woord te zeggen pak ik d'r iPhone af, zette mijn nummer erin, zette haar nummer in mijn telefoon en gooide d'r mobiel precies op haar schoot. 'Alstjeblieft' grinnikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn

    'Mhm... laten we een spelletje spelen. Met eten.' Ik grijnsde en wiebelde met mijn wenkbrauwen.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    RememberYoux schreef:
    (...)

    Brianna Adams
    Ik knikte en gaf hem een knuffel, waarna ik mijn kleren bij elkaar pakte. Ik trok ze aan en keek glimlachend naar Harry, die met zijn broek stond te stuntelen. ,,Lukt het, Curly?,,


    Harry Styles
    "Nee...maar wil jij me misschien even helpen? In ruil voor een kusje?" Ik keek haar met een pruillipje aan.


    [Sorry, ik zat gisteren in het ziekenhuis de hele avond.]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Savannah

    'Mhm, interessant' grijns ik.
    Ik kijk hem aan, 'regels?'


    El Diablo.

    Zayn

    'De enige regel die er is, is dat 't super leuk en lekker moet zijn. Wat er voor dit spelletje nodig is: jij en ik naakt, en eten.' grijns ik. Ik gaf haar snel een kusje. De film speelde verder, maar ik besteedde er totaal geen aandacht meer aan.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    Ik giechel even, en kruip weer tegen hem aan.
    'Zoveel eten heb ik ook weer niet' lach ik..


    El Diablo.