• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:

Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Sheerios
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ Two
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)

[ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 20:47 ]

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Alexandra R.Jozephs
    "euuum."zei ik en keek naar mijn gsm "het is nu 5 u 36 "zei ik en keek Louis aan."Mischien kunnen we iets eten bij de mac donalds ?"vraag ik dan,want ik had nog wat honger.

{mijn HEEL ERG LATE NOUJA LAAT topics}

Do what people say you can't.

Mary carter
    ik glimlach en kus hem even op zijn mond. "je kwam toch" glimlach ik. Ik neem mijn koffie aan en drink. Genietend sluit ik mijn ogen en grinnik ik even.

Liam Payne
    ''Ja, hier ben ik.''glimlach ik terug. Snel bestel ik een ijskoffie en ga tegenover haar zitten. ''Dus...'' begin ik zachtjes.

Two schreef:
    Zayn

'Zeker weten.' grijnsde ik. Plotseling hoorde ik mijn maag knorren en glimlachte verontschuldigend. 'Heb je misschien wat eten in huis?'

Savannah

Ik grinnik, 'vast wel' zeg ik.
    Ik ga weer recht zitten, en kijk hem aan..

El Diablo.

Mary Carter
    "waarom glip jij uit huis terwijl het middernacht is?", grinnik ik. Mijn ogen stralen vol nieuwsgierigheid uit. Ik grinnik even en kijk hem dan serieus aan. Maar toch moet ik weer in lachen uitbarsten

I don't want you to die, I want you to suffer.

Louis Tomlinson.
    'Zo vroeg pas?!' Echt vervelend dat ik zelf geen tijd bij had. 'Is goed, ik begin ook wel honger te krijgen.' Hand in hand lopen we weer naar mijn auto.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Alexandra R.Jozephs
    Louis stemde in met mijn idee en samen gingen we weer in de auto zitten.Ik drukte een kusje oo zijn lippen voor we vertrokken ."Of ik heb ook wel zin in chocola."fluister ik in zijn oor en kijk hem dan grijnzend aan.

Louis Tomlinson.
    'Of ik heb ook wel zin in chocola.' Fluisterde ze in mijn oor, waarna er een rilling over mijn rug liep. Grijnzend keek ze me aan. 'Ja... Dat kan natuurlijk ook.' Ik glimlachte voorzichtig naar haar.

Liam Payne

Ik lach mee en zeg:''Nou ehm... Nou...Tjaa... Ik wou jou zien.'' Ik glimlach. ''Maar wat doe jij hier dan?'' doe ik haar na.

Mary Carter
    ''Omdat ik zin heb ik StarBucks en die toevallig open is'', glimlach ik. ''En omdat ik super hyper ben. Dus let maar niet op mij als ik spontaan in lachen uitbarst'', lach ik even.

[Ik kon niet meer slapen.. ): ]

I don't want you to die, I want you to suffer.

Alexandra R.Jozephs
    Hij glimlachte voorzichtig en ik grinnikte even."Waar heb jij het meeste zin in?"vroeg ik hem dan en glimlachte.

Louis Tomlinson.
    'Het maakt mij niets uit, alles wat jij leuk vind is voor mij goed.' Ik drukte een zacht kusje op haar wang.

Alexandra R.Jozephs
    "Ik vind jou het leukst."grijns ik en druk een kusje op zijn lippen."We kunnen ook naar jou huis gaan."zeg ik en wiebel met mijn wenkbrouwen.

Louis Tomlinson.
    'Dat kan niet. Jij bent veel leuker.' Ik grijns naar haar. 'Oke, dan gaan we naar mijn huis.' Ik druk een kusje op haar lippen en we lopen weer naar de auto.

Alexandra R.Jozephs
    Ik glimlach en we gaan weer terug in de auto zitten en rijden naar zijn huis.