Ik verveel me, dus ik kom hier weer 'ns een kijkje nemen :'D Voor zij die mijn naam vergeten zijn: Lisanne, aangenaam:Y)
Leve de vakantie, jeuj. *O*
Hoe gaat het hier? Heb ik nog iets gemist? (:
Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.
Michifu schreef:
Ik verveel me, dus ik kom hier weer 'ns een kijkje nemen :'D Voor zij die mijn naam vergeten zijn: Lisanne, aangenaam:Y)
Michifu schreef:
Zelfs bij de naam Lisanne moest ik nog even kijken :'D Haha. Maar oké, je hebt redelijk wat gemist ja.
"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."
Apocalyptic schreef:
(...)
Alleen maar 20 topics, lol.
Da's niks, joh!
Ik zal 'ns kijken of ik wat meer tijd hier kan spenderen, school heeft me de afgelopen weken namelijk echt opgegeten :') Maar 't ziet ernaar uit dat ik nu minder werk ga krijgen, dus ik ben terug van weggeweest:Y)
Nadal schreef:
(...)
Zelfs bij de naam Lisanne moest ik nog even kijken :'D Haha. Maar oké, je hebt redelijk wat gemist ja.
Dat zal wel, ja :')
Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.
Michifu schreef:
Don't worry. Ik ben er ook echt veelste lang niet geweest. Het ene na het andere nam bij mij alle tijd in beslag.