• Lovely WAG's
    Kim Sneijder - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo


    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 15:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 okt 2012 - 19:04 ]


    ars moriendi

    Aria schreef:
    (...)
    Nou ja, valt mee, twee jaar gok ik zo? Iets langer misschien of iets korter. Ik houd dat niet bij, hahaha. Ik moet er sowieso over een halfjaar vanaf zijn, anders gaat het me echt kosten.

    Pff, ik vind twee jaar lang hoor.. heb ook ongeveer anderhalf jaar tot 2 jaar met dat ding gelopen.. kon er echt niet meer tegen.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)


    En over die boeken.. hmm, lastig hoor. Was dat eerste boek (omdat je erin begonnen was) echt tof genoeg om er mee verder te gaan? Als het maar so-so was, zou ik voor die andere gaan, want van je favoriete schrijfster is meestal alles wel goed. :Y)


    Ik ben voor de eerste gegaan omdat ik de versie van Rafael ook al heb :Y) Haha. Ik wil hem al een jaar weer lezen maar niemand heeft 'm dus dan maar zo. Die ander kom ik nog wel eens ergens tegen voor een tientje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Wish me luck, Ik ben zo nerveus. Haha


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Apocalyptic schreef:
    Wat is jullie guilty pleasure wat muziek betreft? :')


    'Tie Your Mother Down' van Queen. Maar mijn #1 nummer voor altijd blijft 'Welcome to the Jungle' van Guns N' Roses.
    Maar als ik goede muziek luister, kan je beter uit mijn buurt blijven. Ik heb het idee dat ik dan heel wild en raar aan het bewegen ben, lol.

    Die muziek van tegenwoordig vind ik echt om te kotsen, en dat is niet gelogen. Echt rampzaliger dan verschrikkelijk.
    Maar goed, dat is mijn mening. (krul)


    Chaos is a ladder.

    Oh m Gosh, mijn presentatie gister ging echt goed en die lui is zo leuk hè. Echt te grappig :'D Maar nu lekker naar Zeeland!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Verbena schreef:
    (...)

    'Tie Your Mother Down' van Queen. Maar mijn #1 nummer voor altijd blijft 'Welcome to the Jungle' van Guns N' Roses.
    Maar als ik goede muziek luister, kan je beter uit mijn buurt blijven. Ik heb het idee dat ik dan heel wild en raar aan het bewegen ben, lol.

    Die muziek van tegenwoordig vind ik echt om te kotsen, en dat is niet gelogen. Echt rampzaliger dan verschrikkelijk.
    Maar goed, dat is mijn mening. (krul)

    Queen is geen guilty pleassure hoor, dat is gewoon een van de allerbeste bands allertijden. :3


    ars moriendi

    Nadal schreef:
    Oh m Gosh, mijn presentatie gister ging echt goed en die lui is zo leuk hè. Echt te grappig :'D Maar nu lekker naar Zeeland!

    Have fun girl!


    ars moriendi

    Volgens nu.nl heeft Bieber een creditcard gejat voor een lulvergroting en een abortus voor Selena HAHAHAHA. NIEUWTJE VAN DE DAG!!!
    Zo werkeeeeh, eerst even busje naar huis 0pakken. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Trolololol, ik zat met Shelley van Lisa, Amy en Shelley in de bus, HAHAHAHA. Sinds wanneer is dat kind ginger dan?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Trolololol, ik zat met Shelley van Lisa, Amy en Shelley in de bus, HAHAHAHA. Sinds wanneer is dat kind ginger dan?

    HAHAHA Whatthehell, die waren nog hier met ons lowbudget dorpse muziekfestival hier in het dorp lololol :'D


    ars moriendi

    Volgende week lekker naar het theater, dat is echt al eeuwen geleden (:


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aria schreef:
    Volgens nu.nl heeft Bieber een creditcard gejat voor een lulvergroting en een abortus voor Selena HAHAHAHA. NIEUWTJE VAN DE DAG!!!
    Zo werkeeeeh, eerst even busje naar huis 0pakken. (:

    Nou ja, van hem kan je alles verwachten natuurlijk. (cat)


    Chaos is a ladder.

    Aria schreef:
    Volgens nu.nl heeft Bieber een creditcard gejat voor een lulvergroting en een abortus voor Selena HAHAHAHA. NIEUWTJE VAN DE DAG!!!
    Zo werkeeeeh, eerst even busje naar huis 0pakken. (:


    Had het idd gehoord bij Shownieuws haha
    Justin is de vreemdste persoon op aarde volgensmij

    Aria schreef:
    Volgens nu.nl heeft Bieber een creditcard gejat voor een lulvergroting en een abortus voor Selena HAHAHAHA. NIEUWTJE VAN DE DAG!!!
    Zo werkeeeeh, eerst even busje naar huis 0pakken. (:

    Creditcard gejat? Dat joch stikt in het geld. Kutgozertje.


    ars moriendi

    Ligt het aan mij of is Marjolien's Quizlet account niet meer actief?


    Chaos is a ladder.