• Weet iemand welk fotobewerkprogramma ik het beste kan downloaden, het liefst wel gratis.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Never wait for perfection, just make it.

    Met GIMP kun je vrij veel. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    2PIC, Photofiltre.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Picmonkey.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hangt er vanaf waar je het voor gaat gebruiken.
    De meeste mogelijkheden (maar persoonlijk vind ik wel dat deze minder gebruikersvriendelijker is, je moet even ontdekken waar alles staat / voor is) : Gimp
    Online fotobewerking (kun je heel veel mee, vooral veel effecten, en is heel makkelijk in het gebruik) : Befunky


    Aan niets denken is ook denken.

    Ligt er aan wat je er precies mee doet, want gewoon 'foto's bewerken' is nog best een groot begrip.
    GIMP
    Adobe Photoshop
    Paint.NET

    Ik weet niet of GIMP gratis is, ik kan er in ieder geval niet mee overweg.
    Photoshop kost een paar honderd dollar, maar op Youtube vind je heel wat video's over hoe je het gratis kan krijgen zonder al te moeilijk te hoeven doen. Zo heb ik ook Photoshop gekregen. Ik zou wel de meest bekeken links gebruiken, dan weet je zeker dat veel mensen het gedownload hebben en gebruiken --> dat er geen virussen in zitten.
    Paint.NET is gratis, maar je kunt er niet alles mee. Toch wel best veel voor een gratis programma.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 19:42 ]

    GIMP is gratis en heel makkelijk te downloaden (:


    Caution first, always.