• Lovely WAG's
    Kim Sneijder - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo


    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 15:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 okt 2012 - 19:04 ]


    ars moriendi

    Aria schreef:
    (...)
    STILLLLL. Volgende week dinsdag is het heluur voor mij, echt als ze zeggen dat het dan nog niet goed is, doe ik ze wat aan.


    Haha. Vind je de ortho zo verschrikkelijk? Zolang ik maar voor mijn 18e klaar ben, ben ik hem dankbaar. Zonder deze man had ik flink wat implantaten en kaakoperaties gehad dus hij kan alles maken :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Wat is jullie guilty pleasure wat muziek betreft? :')


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Wat is jullie guilty pleasure wat muziek betreft? :')


    Que si, Que no. Word er steeds weer vrolijk van :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    Que si, Que no. Word er steeds weer vrolijk van :'D

    Hahaha geweldig gewoon :'D Reden dat ik het vroeg is omdat ik vanavond en gisteravond gewoon fucking Big Time Rush aan het luisteren ben en ik even wilde weten of jullie soms ook van die wazige momenten hebben. :') Die Mexicaanse dude is wel echt cute trouwens.


    ars moriendi

    Ik heb trouwens een dilemma. Van mijn mama mag ik een boek uit zoeken dus ik twijfel tussen twee:


    Deze, een auto-biografie. Ik was er ooit in begonnen in Afrika maar ja, tijd gebrek.

    of


    Deze, meer omdat ik alles van haar lees.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Hahaha geweldig gewoon :'D Reden dat ik het vroeg is omdat ik vanavond en gisteravond gewoon fucking Big Time Rush aan het luisteren ben en ik even wilde weten of jullie soms ook van die wazige momenten hebben. :') Die Mexicaanse dude is wel echt cute trouwens.


    Haha. Michel Télo of bedoel je die ander? Ik heb er ook wel meerdere, echt van die momentjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    Haha. Michel Télo of bedoel je die ander? Ik heb er ook wel meerdere, echt van die momentjes.

    Neenee, die Mexicaanse gast uit Big Time Rush ;O :



    En over die boeken.. hmm, lastig hoor. Was dat eerste boek (omdat je erin begonnen was) echt tof genoeg om er mee verder te gaan? Als het maar so-so was, zou ik voor die andere gaan, want van je favoriete schrijfster is meestal alles wel goed. :Y)


    ars moriendi

    Nadal schreef:
    (...)

    Que si, Que no. Word er steeds weer vrolijk van :'D

    Heb ik laatst ook nog geluisterd haha
    Nostalgie (:

    Apocalyptic schreef:
    Wat is jullie guilty pleasure wat muziek betreft? :')

    Justin Bieber, Never say Never en Hot Problems, NO JOKE. HAHAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Neenee, die Mexicaanse gast uit Big Time Rush ;O :



    En over die boeken.. hmm, lastig hoor. Was dat eerste boek (omdat je erin begonnen was) echt tof genoeg om er mee verder te gaan? Als het maar so-so was, zou ik voor die andere gaan, want van je favoriete schrijfster is meestal alles wel goed. :Y)

    Carlos Pena Jr. Echt serieus, die gast heeft echt wat, lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Op een gegeven moment moet je gewoon zeggen: " wanneer mag hij er nou eens uit? Want ik ben er wel klaar mee" .. Heb ik op een gegeven moment ook gedaan. Als je dat niet doet, rekken ze het rustig nog even uit sinds ze dan meer geld krijgen en shit. Als je dat vraagt, zijn ze eerder geneigd dat ding eruit te halen omdat het gewoon goed is. Ofja, zo ging het bij mij (;

    Ik doe dat al een halfjaar, loooool.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    @Amy: Neuhh geen Justin Bieber! Hahahaha nee jk!

    En ja, Carlos is echt schattig yet tough guy asjhlfekjhr :') I like himm.

    En wat die beugel betreft.. staan je tanden goed? of zeggen ze elke keer "er moet nog dit en dit gebeuren" ?

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 19:57 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    @Amy: Neuhh geen Justin Bieber! Hahahaha nee jk!

    En ja, Carlos is echt schattig yet tough guy asjhlfekjhr :') I like himm.

    En wat die beugel betreft.. staan je tanden goed? of zeggen ze elke keer "er moet nog dit en dit gebeuren" ?

    Lol iknooow, echt slecht, heb echt een hekel aan z'n muziek normaal, maar die is wel vet catchy - lol. En ja, elke keer is er weer wat anders "fout" of "niet goed", er ziet nu echt al maanden de dikste draad in of zo en dan zeggen ze: "Ja, we gaan nu iets doen om te kijken of je tanden nóg rechter kunnen, maar normaal doen we het niet, dus maar kijken of het werkt." En natuurlijk werkt het niet en gaat het dan weer schever staan, like srsly. Make up your mind.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Lol iknooow, echt slecht, heb echt een hekel aan z'n muziek normaal, maar die is wel vet catchy - lol. En ja, elke keer is er weer wat anders "fout" of "niet goed", er ziet nu echt al maanden de dikste draad in of zo en dan zeggen ze: "Ja, we gaan nu iets doen om te kijken of je tanden nóg rechter kunnen, maar normaal doen we het niet, dus maar kijken of het werkt." En natuurlijk werkt het niet en gaat het dan weer schever staan, like srsly. Make up your mind.

    -____- vet proefkonijn ofzo? Wow, wat irritant zeg! Want jij hebt em echt al lang toch?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    -____- vet proefkonijn ofzo? Wow, wat irritant zeg! Want jij hebt em echt al lang toch?

    Nou ja, valt mee, twee jaar gok ik zo? Iets langer misschien of iets korter. Ik houd dat niet bij, hahaha. Ik moet er sowieso over een halfjaar vanaf zijn, anders gaat het me echt kosten.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.