Eww een vent bij de tank vroeg mij uit vandaag na eerst te zitten knipogen Ik zat echt van OMGNOONOONOO dus ik lieg maar door te zeggen dat ik al een vriend heb (HUNTELAARISGONNABEPROUDAHDJKLGHR) zegtie: "Die hoeft het niet te weten toch?" BRRR.
Apocalyptic schreef:
Eww een vent bij de tank vroeg mij uit vandaag na eerst te zitten knipogen Ik zat echt van OMGNOONOONOO dus ik lieg maar door te zeggen dat ik al een vriend heb (HUNTELAARISGONNABEPROUDAHDJKLGHR) zegtie: "Die hoeft het niet te weten toch?" BRRR.
Ik zou daarvan dus echt helemaal in de stres schieten hè! Gewoon zo vies.
Apocalyptic schreef:
Hahaha. Geweldig :'D
"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."
Verbena schreef:
Ik ga weer Twitter aanmaken. Ik mis het de laatste tijd echt enorm veel namelijk, zeker bij LIVE programma's om daarbij gewoon lekker meet te kletsen.
Verbena schreef:
Ik ga weer Twitter aanmaken. Ik mis het de laatste tijd echt enorm veel namelijk, zeker bij LIVE programma's om daarbij gewoon lekker meet te kletsen.
Wie van jullie heeft Twitter?
Ik ook maar ik gebruik het amper.
"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."
Moet ik nog aanmaken. Mag ik die van jou vast? Desnoods in een PB of GB bericht? (:
Ga het denk ik vandaag nog aanmaken, maar ik zit een beetje te twijfelen met de username die ik zal gebruiken.
Ik wil me achternaam er namelijk sowieso niet in hebben.
Vanavond neem ik denk ik weer eens de tijd om Intouchables te kijken. Echt mijn favo film van, ik denk, altijd! Haha. Vooral de dansscene, draag me weg