• Lovely WAG's
    Kim Sneijder - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo


    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 15:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 okt 2012 - 19:04 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Hi mates (: Hoef gelukkig toch niet voor dat eventjes naar den bosch, haha. Maar nu probeer ik mijn theorie te leren.. gadverdamme echt verschrikkelijk


    Is je theorie niet interessant dan?


    Chaos is a ladder.

    Verbena schreef:
    (...)

    Is je theorie niet interessant dan?

    Auto/verkeerstheorie is het ergste wat ik ooit heb moeten leren ja..


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Auto/verkeerstheorie is het ergste wat ik ooit heb moeten leren ja..

    DAT IS ZO KUT HE. Omygod, ik stel het constant uit en zo. asdfghjkl


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Apocalyptic schreef:
    Auto/verkeerstheorie is het ergste wat ik ooit heb moeten leren ja..

    Huh? Maar je doet toch een filmopleiding? Dat staat dan toch helemaal niet met elkaar in verband? Of is het voor een ander vak of zo?


    Chaos is a ladder.

    Verbena schreef:
    (...)
    Huh? Maar je doet toch een filmopleiding? Dat staat dan toch helemaal niet met elkaar in verband? Of is het voor een ander vak of zo?

    Autotheorie, is voor je rijbewijs. LOL


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Auto/verkeerstheorie is het ergste wat ik ooit heb moeten leren ja..

    Ik begin er niet eens aan haha
    Maar veel succes met leren

    Aria schreef:
    Autotheorie, is voor je rijbewijs. LOL

    Oh, vandaar. Haha. Oh wat stom van me zeg. Ik dacht totaal niet daarover na, haha.


    Chaos is a ladder.

    @Kim: hahaha, nee, voor mijn rijbewijs (; Ben er al veel te lang mee bezig..
    @Charissa: Das een wijze beslissing.. maar ik heb al voor al die shit betaald.. S:

    Aria schreef:
    (...)
    DAT IS ZO KUT HE. Omygod, ik stel het constant uit en zo. asdfghjkl

    JEEZ IK OOK. Maar ons mam begint het zat te worden. En net was mijn tante op bezoek en was het echt zo van: "Dus, Claire, hoe is het met je rijbewijs?" Dikke awkward stilte. :')


    ars moriendi

    Ik wil zo graag weer een verhaal hier op Quizlet. Maar ik heb er eigenlijk te weinig tijd voor...


    Chaos is a ladder.

    Apocalyptic schreef:
    @Kim: hahaha, nee, voor mijn rijbewijs (; Ben er al veel te lang mee bezig..
    @Charissa: Das een wijze beslissing.. maar ik heb al voor al die shit betaald.. S:

    (...)
    JEEZ IK OOK. Maar ons mam begint het zat te worden. En net was mijn tante op bezoek en was het echt zo van: "Dus, Claire, hoe is het met je rijbewijs?" Dikke awkward stilte. :')

    Dat is bij mij ook, want het geld is er al en zo. En toen gingen we naar mijn oma en vroeg ze zo: "Al begonnen met je rijbewijs?" En ik begon echt zo dom te lachen en daarna zo heel stil en toen zo: "Eeeeh, beetje doorgebladerd en zo, wel eens zo'n testexamen gemaakt." Looool, ik ben zo slecht. Ik had er zelfs ruzie over met mijn ma op zaterdag.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Dat is bij mij ook, want het geld is er al en zo. En toen gingen we naar mijn oma en vroeg ze zo: "Al begonnen met je rijbewijs?" En ik begon echt zo dom te lachen en daarna zo heel stil en toen zo: "Eeeeh, beetje doorgebladerd en zo, wel eens zo'n testexamen gemaakt." Looool, ik ben zo slecht. Ik had er zelfs ruzie over met mijn ma op zaterdag.

    Hahaha zo herkenbaar! Ik heb nu ik denk een uurtje geleerd, maar heb niet echt het idee dat ik er iets vna opgestoken heb.. En ik ben al een keer gezakt voor mijn theorie :') Fml. Ik heb er gewoon zo'n harde hekel aan. x)


    ars moriendi

    Woehoe, zo met m'n ouders en opa & oma naar het pannenkoekenrestaurant omdat papa jarig is (:


    Chaos is a ladder.

    Als het goed is heb ik over een kleine 6 weken ook geen beugel meer. Dan ben ik ook 's nachts te bewonderen zonder ijzertje :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Als het goed is heb ik over een kleine 6 weken ook geen beugel meer. Dan ben ik ook 's nachts te bewonderen zonder ijzertje :Y)

    STILLLLL. Volgende week dinsdag is het heluur voor mij, echt als ze zeggen dat het dan nog niet goed is, doe ik ze wat aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    STILLLLL. Volgende week dinsdag is het heluur voor mij, echt als ze zeggen dat het dan nog niet goed is, doe ik ze wat aan.

    Op een gegeven moment moet je gewoon zeggen: " wanneer mag hij er nou eens uit? Want ik ben er wel klaar mee" .. Heb ik op een gegeven moment ook gedaan. Als je dat niet doet, rekken ze het rustig nog even uit sinds ze dan meer geld krijgen en shit. Als je dat vraagt, zijn ze eerder geneigd dat ding eruit te halen omdat het gewoon goed is. Ofja, zo ging het bij mij (;


    ars moriendi