• Lovely WAG's
    Kim Sneijder - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo


    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 15:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 okt 2012 - 19:04 ]


    ars moriendi

    Mhéééé, mijn knuffelbeer, verdwenen. Mijn grote tuinman )':


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik vind die crush/eersteklasjerk nu op Facebook, kon 'em eerst niet vinden, komt op dat moment dat nummer dat toen heel aanwezig werd gedraaid op de radio. T_T Zit ik bijna te janken ook.



    GODDAMNED Ik moet broodnodig een avond keihard wasted worden, fucking Mark..


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Ik vind die crush/eersteklasjerk nu op Facebook, kon 'em eerst niet vinden, komt op dat moment dat nummer dat toen heel aanwezig werd gedraaid op de radio. T_T Zit ik bijna te janken ook.



    GODDAMNED Ik moet broodnodig een avond keihard wasted worden, fucking Mark..

    Omygoz, that song is mah favourite.
    En heeeeuj, je hebt vakantie hè, zolang je geen coma zuipt!!!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jetro schreef:
    (...)
    Omygoz, that song is mah favourite.
    En heeeeuj, je hebt vakantie hè, zolang je geen coma zuipt!!!

    Ik moet dus elke keer aan hem denken bij dit nummer. Beetje jammer dat het dan 100 x per dag gedraaid word, lol..

    En uitgaan moet nog ff wachten tot ik in Utrecht woon.. maar dan ga ik ook gewoon keihard. (:


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ik moet dus elke keer aan hem denken bij dit nummer. Beetje jammer dat het dan 100 x per dag gedraaid word, lol..

    En uitgaan moet nog ff wachten tot ik in Utrecht woon.. maar dan ga ik ook gewoon keihard. (:

    Aaaaaah, das kuttt.. Ik luister vrijwel nooit radio, eigenlijk. Er wordt daar namelijk meestal gewoon echt kutmuziek op gedraaid, beetje jammer maar.
    Wanneer trek je in in je awesome penthouse?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jetro schreef:
    (...)
    Aaaaaah, das kuttt.. Ik luister vrijwel nooit radio, eigenlijk. Er wordt daar namelijk meestal gewoon echt kutmuziek op gedraaid, beetje jammer maar.
    Wanneer trek je in in je awesome penthouse?

    That guy is a jerk.. maar hij is zo mooi, en die ogen.. whoaa.. zal nog wel even duren voor ik daar helemaal overheen ben..

    En vanaf 1 December! =D En gaaaast, volgensmij heb je mijn supersweet uitnodiging nog nieteens geaccepteerd op Facebook! Over de sleepover deze kerst! (:


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    That guy is a jerk.. maar hij is zo mooi, en die ogen.. whoaa.. zal nog wel even duren voor ik daar helemaal overheen ben..

    En vanaf 1 December! =D En gaaaast, volgensmij heb je mijn supersweet uitnodiging nog nieteens geaccepteerd op Facebook! Over de sleepover deze kerst! (:

    Neeeee, klopt. Ik moet het nog steeds vragen aan mijn ouders, moet dan uberhaupt beginnen met het feit dat ik een paar uberawesome mensen ken van een WEBSITE OP HET INTERNET VOL MET PEDOFIELEN. Looool.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik begin gym gewoon leuk te vinden :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Girls, ik heb wat posters in de aanbiedingxD


    ~

    Stuttgart schreef:
    Girls, ik heb wat posters in de aanbiedingxD


    Oh god :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Het is echt frusterend dat ik continue Margot word genoemd naar een van mijn beste vriendinnetjes :'D Alleen omdat we beide 'spoetjes' hebben.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Het is echt frusterend dat ik continue Margot word genoemd naar een van mijn beste vriendinnetjes :'D Alleen omdat we beide 'spoetjes' hebben.


    Don´t say that name please:|

    Ik heb btw een poster van Ronaldo voor je(flower)


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Don´t say that name please:|

    Ik heb btw een poster van Ronaldo voor je(flower)


    Maar zij is één van mijn beste vriendinnetjes )':

    Haha leuk!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    Maar zij is één van mijn beste vriendinnetjes )':

    Haha leuk!


    Haar geschifte naamgenoot loopt mij weer te stalken:S Echt crazy dat wijf... Maar dan moet ik je adres even hebben dan kan ik hem sturen:)


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Haar geschifte naamgenoot loopt mij weer te stalken:S Echt crazy dat wijf... Maar dan moet ik je adres even hebben dan kan ik hem sturen:)


    Ik denk alleen niet dat ik mijn adres geef, niets ten nadelen van jou natuurlijk maar het blijft voor altijd op internet staan dus dat doe ik liever niets maar het is wel heel lief bedoeld <3

    Is ze weer bezig? pff


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."