• Lovely WAG's
    Kim Sneijder - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo


    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 15:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 okt 2012 - 19:04 ]


    ars moriendi

    Nadal schreef:
    Vanavond neem ik denk ik weer eens de tijd om Intouchables te kijken. Echt mijn favo film van, ik denk, altijd! Haha. Vooral de dansscene, draag me weg :9~

    Ohh leuk! Hoor heel veel goede dingen over die film maar heb hem zelf nog niet gezien. Schandalig! ;O


    ars moriendi

    Het feit dat jullie allemaal vakantie hebben en ik volgens mij de enige ben die morgen om half zeven me nest uit moet, doet me huilen. HAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jetro schreef:
    Het feit dat jullie allemaal vakantie hebben en ik volgens mij de enige ben die morgen om half zeven me nest uit moet, doet me huilen. HAHA.

    Niet miepen, miepie! Dat moest ik vanochtend! ^^

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 21:16 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Niet miepen, miepie! Dat moest ik vanochtend! ^^[/quote
    Ik ook, hahaha. Ik ging naar m'n oma in Bussum.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jetro schreef:
    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Niet miepen, miepie! Dat moest ik vanochtend! ^^[/quote
    Ik ook, hahaha. Ik ging naar m'n oma in Bussum.

    Leuk toch? :33 En als je je verveelt op school mag je me altijd lastigvallen op whatsappp (;


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Leuk toch? :33 En als je je verveelt op school mag je me altijd lastigvallen op whatsappp (;

    Mn school blokkeert de internetverbinding op m'n mobiel, trololol. FML. Ik heb wel gewoon laptop mee, dussss, hahaha. Gelukkig ben ik om 3 uur uit, helaas moet ik meteen door naar mijn werk, maarja. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Apocalyptic schreef:
    Eww een vent bij de tank vroeg mij uit vandaag na eerst te zitten knipogen D: Ik zat echt van OMGNOONOONOO dus ik lieg maar door te zeggen dat ik al een vriend heb (HUNTELAARISGONNABEPROUDAHDJKLGHR) zegtie: "Die hoeft het niet te weten toch?" BRRR. D:


    Oh dat is zo eng, brrr
    en dat gebeurd altijd als je alleen bent, had ik ook een keer
    Echt griezelig gewoon

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ohh leuk! Hoor heel veel goede dingen over die film maar heb hem zelf nog niet gezien. Schandalig! ;O


    Niet?! Ik zal hem meenemen naar die 'meeting' - als ik mag - je moet heb echt zien!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lyon schreef:
    (...)

    Oh dat is zo eng, brrr
    en dat gebeurd altijd als je alleen bent, had ik ook een keer
    Echt griezelig gewoon

    Jaaa hij zat er ook gewoon op te wachten tot iedereen weg was.. had al een heel akelig gevoel. S: Bah, echt stom haha. x)

    @Demi: Toff moet je zeker doen! =D Daarover gesproken, weet je al meer? ^^ Niet om je op te jagen hoor!

    @Amy: Echt?! Wtf hoe doen ze dat dan?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)

    @Demi: Toff moet je zeker doen! =D Daarover gesproken, weet je al meer? ^^ Niet om je op te jagen hoor!



    Nee, erg hè. Maar hoe hebben jullie het verteld? Als ik begin met "Mam, ik moet je iets vertellen." denk ze dat ik of depressief ben of lesbische ben :'D Hahah.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    Nee, erg hè. Maar hoe hebben jullie het verteld? Als ik begin met "Mam, ik moet je iets vertellen." denk ze dat ik of depressief ben of lesbische ben :'D Hahah.

    HAHAHA x'D Dan moet je al helemaal niet vertellen dat je met +/- 4 andere meiden een sleepover gaat houden lolol x'D

    Nah, ik hoef niks te vragen aangezien ik helemaal vrij ben op kamers, haha (;


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    HAHAHA x'D Dan moet je al helemaal niet vertellen dat je met +/- 4 andere meiden een sleepover gaat houden lolol x'D

    Nah, ik hoef niks te vragen aangezien ik helemaal vrij ben op kamers, haha (;


    Haha. Goed idee :'D Haha. Nee, mijn moeder denkt dat alleen als ik zo begin maar oké. Ik ga wat verzinnen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    Haha. Goed idee :'D Haha. Nee, mijn moeder denkt dat alleen als ik zo begin maar oké. Ik ga wat verzinnen.

    Als ze ons eerst wil zien of ontmoeten ofzo, moet je het maar zeggen :33


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Als ze ons eerst wil zien of ontmoeten ofzo, moet je het maar zeggen :33


    Zal ik doen.


    En Bam, ik ben blij dat ik AK heb gekozen. Oh my god wat erger ik me aan die CO2 mensjes in dat Rampen topic :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    Zal ik doen.


    En Bam, ik ben blij dat ik AK heb gekozen. Oh my god wat erger ik me aan die CO2 mensjes in dat Rampen topic :'D

    He? Dat topic heb ik gemist? wat wordt daar gezegd dan? :)


    ars moriendi