Nadal schreef:
Vanavond neem ik denk ik weer eens de tijd om Intouchables te kijken. Echt mijn favo film van, ik denk, altijd! Haha. Vooral de dansscene, draag me weg
Ohh leuk! Hoor heel veel goede dingen over die film maar heb hem zelf nog niet gezien. Schandalig! ;O
Jetro schreef: Het feit dat jullie allemaal vakantie hebben en ik volgens mij de enige ben die morgen om half zeven me nest uit moet, doet me huilen. HAHA.
Apocalyptic schreef:
(...)
Leuk toch? :33 En als je je verveelt op school mag je me altijd lastigvallen op whatsappp (;
Mn school blokkeert de internetverbinding op m'n mobiel, trololol. FML. Ik heb wel gewoon laptop mee, dussss, hahaha. Gelukkig ben ik om 3 uur uit, helaas moet ik meteen door naar mijn werk, maarja. (:
Her heart was a secret garden and the walls were very high.
Apocalyptic schreef:
Eww een vent bij de tank vroeg mij uit vandaag na eerst te zitten knipogen Ik zat echt van OMGNOONOONOO dus ik lieg maar door te zeggen dat ik al een vriend heb (HUNTELAARISGONNABEPROUDAHDJKLGHR) zegtie: "Die hoeft het niet te weten toch?" BRRR.
Oh dat is zo eng, brrr
en dat gebeurd altijd als je alleen bent, had ik ook een keer
Echt griezelig gewoon
@Demi: Toff moet je zeker doen! Daarover gesproken, weet je al meer? ^^ Niet om je op te jagen hoor!
Nee, erg hè. Maar hoe hebben jullie het verteld? Als ik begin met "Mam, ik moet je iets vertellen." denk ze dat ik of depressief ben of lesbische ben :'D Hahah.
"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."
Nee, erg hè. Maar hoe hebben jullie het verteld? Als ik begin met "Mam, ik moet je iets vertellen." denk ze dat ik of depressief ben of lesbische ben :'D Hahah.
HAHAHA x'D Dan moet je al helemaal niet vertellen dat je met +/- 4 andere meiden een sleepover gaat houden lolol x'D
Nah, ik hoef niks te vragen aangezien ik helemaal vrij ben op kamers, haha (;