• Lovely WAG's
    Kim Sneijder - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo


    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 15:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 okt 2012 - 19:04 ]


    ars moriendi

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Ben je net wakker:O

    Ja toen wel. :x Heel mijn dag verneukt. Ik was van plan keiveel te schrijven en zo, maar ik moet nu over een uurtje of drie al weg.
    @Claire, volgende week is het weer mijn beurt, dan moet ik er weer om half zeven uit. :x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Ben je al bijna klaar danxD


    Nee, nog lang niet. Nog 20 bladzijde Aardrijkskunde, twee hoofdstukken Geschiedenis, twee paragraven Economie en twee hoofdstukken M&O. En dan moet ik ook nog Engels grammatica maken. Maar het eind is in zicht :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jetro schreef:
    (...)
    Ja toen wel. :x Heel mijn dag verneukt. Ik was van plan keiveel te schrijven en zo, maar ik moet nu over een uurtje of drie al weg.
    @Claire, volgende week is het weer mijn beurt, dan moet ik er weer om half zeven uit. :x


    Soms is het toch juist lekker?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hii, mijn pc doet eindelijk weer eens wat normaler.

    & Waarom ben ik 'verwijderd' ?!


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Jefferson schreef:
    Hii, mijn pc doet eindelijk weer eens wat normaler.

    & Waarom ben ik 'verwijderd' ?!

    Geen idee, 'k zal je er wel terug op plaatsen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jetro schreef:
    (...)
    Geen idee, 'k zal je er wel terug op plaatsen.


    Ok.

    Lang niet meer gesproken, alles chill hier?
    Anyway ik heb cupcakes in de oven en doe er zometeen marsepein op. _O_


    Normal girl at day, Catwoman at night.



    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Oh.My.Gosh. dit. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Oh.My.Gosh. dit. Haha.

    Ik denk dat Hunts een hele goede verklaring mag gaan geven aan Clairos, HAHA.
    Gelukkig blijft mijn dushi me altijd trouw, fwoasjfcojs

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 16:50 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jetro schreef:
    (...)
    Ik denk dat Hunts een hele goede verklaring mag gaan geven aan Clairos, HAHA.
    Gelukkig blijft mijn dushi me altijd trouw, fwoasjfcojs


    Of zelfs een hoer wilt Jetro niet


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Fijn ik word weer gestalkt door psyco --'


    ~

    Nadal schreef:
    Oh.My.Gosh. dit. Haha.

    Jezus, je gaat één keer met Hunts en de rest van de mannen naar een feestje, word je gelijk weer hoer genoemd =S


    ars moriendi

    Maar even serieus, ik twijfel een beetje aan de waarheid van dat bericht. Allemaal opgeklopt. Niet omdat hij nou mijn favoriet is, maar ik zie Klaas-Jan Huntelaar nou niet echt rommelen met een of ander hoertje. Daarbij, er zijn geen foto''s gemaakt binnenin de club en In Roemenie loopt iedere dame erbij als een hoer, lol.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Maar even serieus, ik twijfel een beetje aan de waarheid van dat bericht. Allemaal opgeklopt. Niet omdat hij nou mijn favoriet is, maar ik zie Klaas-Jan Huntelaar nou niet echt rommelen met een of ander hoertje. Daarbij, er zijn geen foto''s gemaakt binnenin de club en In Roemenie loopt iedere dame erbij als een hoer, lol.


    Maakt niet uit. Ik moest heel hard lachen meer om Affelay.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    Maakt niet uit. Ik moest heel hard lachen meer om Affelay.

    Hahaha echt he x'] Ik zou echt dood zijn als Jetro mee was gegaan hahahaha. Ziet die ook een keer een naakte vrouw. :'D


    ars moriendi