• Lovely WAG's
    Kim Sneijder - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo


    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 15:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 okt 2012 - 19:04 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)

    Die spelers waren ook gewoon een stel flikkers. Speelden smeriger dan ik in lange tijd heb gezien.

    En hebben jullie ook gehoord over die stunt van Zweden? 4-4 tegen Duitsland!

    Ik was in shock haha
    Zweden heeft wel veel geluk gehad want ze stonden eerst met 4-0 achter

    Lyon schreef:
    (...)
    Ik was in shock haha
    Zweden heeft wel veel geluk gehad want ze stonden eerst met 4-0 achter


    Daar wil ik niks mee over horen:$


    ~

    Goedemorgen! Mijn dag zit er alweer op :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Goedemorgen! Mijn dag zit er alweer op :Y)


    Ik had van half 9 tot 10 uur les, dus mocht van mijn oma voor een keer thuis blijven(flower)


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Ik had van half 9 tot 10 uur les, dus mocht van mijn oma voor een keer thuis blijven(flower)


    Lekkâh! Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    Lekkâh! Haha.


    Ja heerlijk:) Lekker tijd voor mijn kamer, aangezien het weer hier echt slecht is:(


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Ja heerlijk:) Lekker tijd voor mijn kamer, aangezien het weer hier echt slecht is:(


    In heel NL volgens mij. Ik ben al drie dagen die-hard aan het samenvatten. Volgens mij ga ik records hier breken :'D Haha. Maar wat ga je doen aan je kamer?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    In heel NL volgens mij. Ik ben al drie dagen die-hard aan het samenvatten. Volgens mij ga ik records hier breken :'D Haha. Maar wat ga je doen aan je kamer?


    Samenvatten waarvoor:O Ik ga even door mijn kleding kast heen en zo, kijken wat weg kan:)


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Samenvatten waarvoor:O Ik ga even door mijn kleding kast heen en zo, kijken wat weg kan:)


    Al mijn elf leervakken op school :Y) Haha. Na de vakantie heb ik testweek en normaal maak ik de samenvattingen in mijn vakantie alleen dat vraagt zoveel tijd dat ik hem echt stress. Nu doe ik het deze week en doe ik volgende week niets.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    Al mijn elf leervakken op school :Y) Haha. Na de vakantie heb ik testweek en normaal maak ik de samenvattingen in mijn vakantie alleen dat vraagt zoveel tijd dat ik hem echt stress. Nu doe ik het deze week en doe ik volgende week niets.


    Ooohh op die manier:) Sorry voor de late reactie maar ik was even etenxD


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Ooohh op die manier:) Sorry voor de late reactie maar ik was even etenxD


    Maakt niet uit jôh. Kon ik weer door :'D Haha


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Oké, ik heb echt te lang geslapen voor mijn doen . Thiz is not goood.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nadal schreef:
    (...)

    Maakt niet uit jôh. Kon ik weer door :'D Haha


    Ben je al bijna klaar danxD


    ~

    Jetro schreef:
    Oké, ik heb echt te lang geslapen voor mijn doen . Thiz is not goood.


    Ben je net wakker:O


    ~

    Jetro schreef:
    Oké, ik heb echt te lang geslapen voor mijn doen . Thiz is not goood.

    Omgg shuddup hahaha ik ben al vanaf half 7 wakker, aan het reizen en naar school!


    ars moriendi