• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    5HELLEY schreef:
    Iris.
    Iris knikte en bedacht een volgende vraag. Maar die bleek niet nodig want Ryan toverde een blikje Fanta tevoorschijn. "Je meent het," bromde Iris tegen zichzelf en liet zich terug vallen in haar stoel. "Nóg een tovenaar?" Iris ging terug recht zitten en keek naar Ryan. Ze opende haar hand en liet haar Ray-Ban bril daarin verschijnen.


    kindness is never a burden.

    [NO )': *cries* ik weet het niet.]

    Leslie Day
    Ik kijk Jake dan aan met tranende ogen. 'Mijn lippen zijn niet belangrijk,' zeg ik met een zuchtje. 'Maar wat wel belangrijk is, of eigenlijk wie, ben jij.' En automatisch bijt ik weer op mijn lip. 'Jij bent belangrijk voor me in mijn leven. Of ik nu samen met je kan zijn of niet.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Xavier Jonathan Devinson.
    Xav schudde zijn hoofd,"Nope, je moet eerst ingewijd worden," zei hij met een grijns. "Dan pas kan ik je naar de verboden secties brengen en je alle horrorverhalen van de school vertellen." Xav grinnikte. "Koken kan je heel gemakkelijk zal ik anders een keer voor je koken?" vroeg Rosali toen en Xav knikte bedenkelijk. "Dit is toch geen list zodat je me dan kan vergiftigen?" vroeg hij wantrouwend. Met vrouwen zoals Rosali wist je het nooit.


    kindness is never a burden.

    Jake
    Ik wrijf een traan weg met mijn duim. 'Don't cry little one.' fluister ik zachtjes met een scheve lach. 'Ik blijf altijd bij je, maar gewoon niet fysiek.' ga ik verder. Ik knuffel haar weer. Nu is het al moeilijk, ik denk dat ik of repeteer hoe ik afscheid moet nemen of zonder afscheid moet vertrekken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn lach is heel aantrekkelijk. Alles aan Jake is gewoon aantrekkelijk. Hij knuffelt me weer. 'Ik verlang naar je Jake,' fluister ik met verstrikte stem. 'Heel egoïstisch, maar dan heb ik niet genoeg aan niet-fysieke je bent bij me.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik bijt nu op mijn lip. 'Les, je kan niet bij 2 jongens zijn.' zeg ik zachtjes en traag, zodat het tot haar doordringt. 'En ik wil je niet vragen te kiezen. Ik kan het niet want dan heb je alweer pijn of lig je in de knoop met jezelf.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik veeg mijn tranen dan ruw weg. 'Ik wéét dat het niet kan Jake,' zeg ik dan. 'Ik weet het. Dat mag niet, dat kan niet.' En ik kijk weg van Jake en ik kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan. 'Laat maar Jake. Misschien dat ìk wel gewoon moet weg gaan. Ik houd Nick alleen maar aan het lijntje en vraag aan jou of je wilt blijven. Ik ben een egoïstisch kreng.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik trek haar terug en druk een zacht kusje op haar lippen. 'Niet gaan, niet nu je zo... zo kwaad (?) op jezelf bent.' zeg ik zachtjes en trek haar weer in een knuffel. 'En ik kan het nog niet aan om nu al definitief afscheid te nemen dus nu ben ik egoïstisch en Les. Je bent alles behalve een egoïstisch kreng of andere slechte dingen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik ben verbaasd, maar niet verwart, als Jake een kusje op mijn lippen drukt. 'Ik kan het nooit aan om afscheid van je te nemen Jake,' zeg ik. En ik druk ook een kus op zijn lippen. 'Ik ben altijd al een twijfelaar,' mompel ik. 'En dat is iets slechts. Ik ben wel degelijk egoïstisch, en van mezelf vind ik dat slecht. Jou vind ik niet egoïstisch.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    JokerBaby schreef:
    Axton
    "Ik ook niet..." mompelde ik spijtig en zuchtte opnieuw.
    "Niets kan ook goed gaan, hé, verdomme!" en ik sloeg eens op tafel. De borden en het bestek rammelden door het trillend tafeloppervlak. Ik schrok zelf van mijn plotse uitbrander.
    "Euh... sorry. Ik- euhm... heb redelijk wat meegemaakt de laatste tijd." probeerde ik me te verontschuldigen.

    {reageer je eerst nog even met Eve?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    'Dat ben ik wel.' zeg ik glimlachend. 'Het liefst van al, ontvoer ik je en neem je mee naar een onbekend eiland.' fluister ik zachtjes en laat haar tegen me aan leunen.

    Eve
    Ik schrik en kijk hem aan. Ik glimlach dan flauwtjes als hij zich verontschuldigd. 'Niet alles kan perfect gaan. Het komt in pieken en dalen.' zeg ik glimlachend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik leun tegen Jake aan. 'Weet je, dat is best een goed idee,' mompel ik dan. 'Dan hoef ik ook niet zelf erover na te denken.' Kon het maar zo gemakkelijk gaan. Dat een van hen me zou opeisen. Dan hoef ik zelf niet de keuze te maken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga straks weer mijn LIEVELINGSETEN eten _O_]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik lach 'Je zou alles moeten achterlaten, alles missen. Axton en Alexi, Vans.' zeg ik zachtjes. Ik wou echt dat het kon. Alleen wij 2. Ik kijk haar lief aan. 'Jammer genoeg durf ik dat niet.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Hm, ze mogen allemaal langskomen,' zeg ik met een lachje. 'Alleen dan moeten we wel telkens van locatie veranderen. Anders komt dadelijk nog de demonenpolitie.' Hm. Nee. Dat ontvoeren gaat het echt niet worden. Dit is slechts een grapje. 'En I dacht dat jij zoveel durfde?' Plaag ik hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.