• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [A O.... Komt er wat ik denk dat er gaat komen?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mijn topics, wow, what did I all Miss????]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Niet zoveel speciaals :3

    Ik heb alleen een dreigement Naoomz :Y) als iemand nog Jeslie of Neslie zegt vermoord ik Leslie :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke, ik zeg niks meer. :X]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Je mag best dingen zeggen hoor :P

    En even denken... Er zijn wel wat dingetjes gebeurd, maar niet belangrijke ofzo.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik zing zachtjes het nummer Better than I know myself van Adam Lambert en begin mijn haren te wassen. Ik laat het even intrekken en spoel het dan uit. Ik blijf zo nog even onder de stralen staan en dan zet ik de douche toch maar uit. Anders verspil ik zoveel water. Ik sla de handdoek om me heen en loop dan de badkamer uit richting de keuken. Ik heb dorst. Ik pak een glas met sap.


    Leslie Day
    Ik ga aan de keukentafel zitten en zucht dan een keer. Ik drink sap en kijk voor me uit. Het is begonnen met regenen, en de druppels lopen over het keukenraam naar beneden. Mijn glas is al snel leeg en ik ben de kalmeringsthee van Jake dankbaar. Ik weet waarom ik terug hier heen ben gegaan, en niet naar Nick. Want Nick is niet in het hotel. Hij smste dat hij pas tegen de middag aan terug zou zijn, en meestal wordt dat later. Tegen het einde van de middag. Ik loop even in gedachten de living in met mijn handdoek nog om. Jake zit nog op de zetel en ik loop richting mijn mobiel. Ik buk om die uit mijn tas te pakken en loop dan weer, met mobiel, terug naar de keuken. Ik stuur een sms naar Nick. Hi, lekker geslapen vannacht? Kan je me sms'en als je bereikbaar bent. Dan bel ik je even met mijn planning. X houvanjou. Ondanks dat Nick het nooit naar mij stuurt, doe ik het wel naar hem elke keer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hoe laat is het nu eigenlijk in RPG want als het ochtend is laat ik Aurora wel wakker worden dat ze dan gwn naar bed is gegaan. Weet echt niet wat ik met haar moet doen...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ochtend middag ja ^.^ dus je kan haar wakker laten worden (: het is zondag geloof ik ^.^

    En ik heb... Sky voor je in de aanbieding, mens :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Tegen komen op de gang en samen gaan ontbijten :P met Sky is altijd een gesprek wel makkelijk dus dat komt wel goed :3 en ja, ik weet dat ze al hebben gepraat :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Leslie White
    Ik word gapend wakker en wrijf dan even in mijn ogen. Een glimlach zit standaard op mijn gezicht en dat komt doordat ik eigenlijk altijd wel vrolijk ben. Ik neem een snelle douche en trek dan simpele kleren aan. Ik bekijk mezelf even in de spiegel en glimlach weer. Ik plens nog een beetje water in mijn gezicht, ondanks dat ik zojuist nog gedoucht heb, en loop dan de badkamer uit. Ik hoef op het moment geen rekening te houden met iemand. Jake is in New York en Alexi en Axton zijn in Griekenland. Ik besluit maar naar de kantine te gaan. Ik heb honger. Ik loop de kamer uit, de gang op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jonathan Fields
    Ze grinnikt zachtjes nadat ze zei, tot je er niet meer tegen kan. 'Hm, zal ik dan maar doen alsof ik er nu al niet meer tegen kan? Dan zeg je het tenminste niet elke keer.' En ik knipoog naar haar. Hoewel, het is ook wel vermoeiend, elke keer weer sorry horen, onnodig. Maar het is niet dat ik er niet tegen kan. Ze bedoelt het namelijk goed. 'Misschien..maar ik weet nu wel op wie ik kan rekenen als het erom gaat. En..ik heb liever jou als vader zijnde dan een demoon.' Zegt ze dan zachtjes. Haar woorden klinken eerlijk. En ook raar. Ja ze klinken voornamelijk raar. Ze zegt dat ze liever heeft dat ik de vader word dan een demon. 'Maar dan zou je toch minder problemen hebben?' Vraag ik. 'En er zullen heus ook wel goede demon vaders zijn?' Ik zou haar aan willen kijken, maar ik moet wel op de weg blijven letten. Het blijft me raar, maar oprecht, in de oren klinken. Als we bij school zijn spreekt Rachelle sarcastisch. Ik vind het niet zo erg om weer terug te zijn. Ik vind het wel best. Hier hebben we tenminste geen demonen of engelen die ons vuil zullen aan kijken. Tenminste... Daar ga ik van uit. Misschien totaal onterecht. Dan kijkt Rachelle in de spiegel en het lijkt wel of ze zowat schrikt. Ze kan er om lachen. Zo slecht ziet ze er nou ook weer niet uit. Ze trekt haar capuchon over haar oren en ik schud met een lachje mijn hoofd als ze zegt dat ze undercover gaat. 'Hm, sexy hoor,' antwoord ik met een scheve lach. 'Denk je niet dat je juist meer aandacht trekt als je die capuchon op hebt?' En ik kijk haar even aan. 'Ach, je moet het zelf weten.' En dan stap ik uit en wacht tot Rachelle op uitgestapt is. Ik doe de auto op slot en loop dan samen met Rachelle terug naar onze kamer. Ik houd de deur voor haar open. 'Komt u maar Miss Rachelle,' zeg ik tegen haar.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 16:13 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [A O.... Komt er wat ik denk dat er gaat komen?]


    {Wat denk je dat er gaat komen?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Jaaa Ellie je bent online ^.^ ik verveel me ):]


    [Typ maar gewoon verder, dan lees ik het vanzelf wel of ik juist ben of niet :P]


    [Oja, en Elvish, Les heeft Nick een sms gestuurd :3]


    _[YAAAYYY LIZE IS OOK WEER ONLINE]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 16:26 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik blijf staan en ga niet als Damon op een stoel zitten of iets dergelijks en haal mijn telefoon tevoorschijn als ik een sms'je krijg van Leslie, Gaatwel, ik kan nu niet bellen, ben bij mijn ouders. Ik sms'je als ik terug ben X stuur ik terug waarna ik mijn vader vooral wantrouwig aankijk. Ik heb hem toch al nooit gemogen.


    Don't be like the rest of them, darling