• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Nee kon et ni laten xd en ge zei et tegen Ellie en leentje]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Nee nee nee, ik zei het niet tegen hen alleen.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Als er iemand nog 1 keer Neslie of Jeslie zegt laat ik Leslie zelfmoord plegen -.-]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [dan pleegt Jake ook zelfmoord, i'm not kidding]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik glimlach, het voelt ineens anders. Het heeft echt mijn hart geroerd dat Nick die woorden zei. 'Zal ik doen,' zeg ik tegen hem. 'Ik moet ophangen. Kijken of alles goed gaat met Jake. Ik spreek je later, oke?'


    Nick
    'Sure' Andwoorde ik, 'Tot later' zei ik voordat ik zelf ophing en vond geen eten meer in mijn tas dus liep naar de gang waar een snoepautomaat stond en haal daar een zakje haribo snoepjes uit.


    Don't be like the rest of them, darling

    [hm. Jammer Elvish. Erg jammer.]

    Leslie Day
    'Ik hou van je,' zeg ik nog. Niet wetende of hij het nog gehoord heeft of niet. Dan loop ik terug de kamer in. Op dit moment voel ik me eigenlijk nog meer verward. Nick die iets echt heel liefs zegt. En dat terwijl ik vanmiddag op het punt stond om Nick gigantisch te bedriegen. Maar door Jake deed ik het niet. Want Jake kapte het af. Ik loop naar Jake. 'Hee,' zeg ik dan tegen hem. En ik ga op de zetel zitten bij hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Hi' antwoord ik en blijf naar het scherm kijken. Een van de moordenaars van Kate is opgepakt toen hij een jongen, demon waarschijnlijk, wilde doden.
    Ze denken dat hij een ontsnapte gek is omdat hij over demonen zit te bazelen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Hmm.. Indeed.. Volgende keer beter.. Komt Leslie vandaag ook nog naar hem toe? Of blijft ze daar?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Hm, ik laat haar wel even terugkomen als je dat wilt?]

    Leslie Day
    Ik kijk ook naar het scherm. Een demonenjager. 'Het lijkt wel alsof er een bijeenkomst is voor jagers,' mompel ik. 'Ik ben ook door een demonenjager achterna gezeten. Maar Nick had dat door, dus heeft hij de spullen van die vent laten verdwijnen. Hij zit in de kamer naast die van Nick en mij in het hotel.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( Holaa babys )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    jaimyhoi schreef:
    Jonathan Fields
    Ze grinnikt zachtjes nadat ze zei, tot je er niet meer tegen kan. 'Hm, zal ik dan maar doen alsof ik er nu al niet meer tegen kan? Dan zeg je het tenminste niet elke keer.' En ik knipoog naar haar. Hoewel, het is ook wel vermoeiend, elke keer weer sorry horen, onnodig. Maar het is niet dat ik er niet tegen kan. Ze bedoelt het namelijk goed. 'Misschien..maar ik weet nu wel op wie ik kan rekenen als het erom gaat. En..ik heb liever jou als vader zijnde dan een demoon.' Zegt ze dan zachtjes. Haar woorden klinken eerlijk. En ook raar. Ja ze klinken voornamelijk raar. Ze zegt dat ze liever heeft dat ik de vader word dan een demon. 'Maar dan zou je toch minder problemen hebben?' Vraag ik. 'En er zullen heus ook wel goede demon vaders zijn?' Ik zou haar aan willen kijken, maar ik moet wel op de weg blijven letten. Het blijft me raar, maar oprecht, in de oren klinken. Als we bij school zijn spreekt Rachelle sarcastisch. Ik vind het niet zo erg om weer terug te zijn. Ik vind het wel best. Hier hebben we tenminste geen demonen of engelen die ons vuil zullen aan kijken. Tenminste... Daar ga ik van uit. Misschien totaal onterecht. Dan kijkt Rachelle in de spiegel en het lijkt wel of ze zowat schrikt. Ze kan er om lachen. Zo slecht ziet ze er nou ook weer niet uit. Ze trekt haar capuchon over haar oren en ik schud met een lachje mijn hoofd als ze zegt dat ze undercover gaat. 'Hm, sexy hoor,' antwoord ik met een scheve lach. 'Denk je niet dat je juist meer aandacht trekt als je die capuchon op hebt?' En ik kijk haar even aan. 'Ach, je moet het zelf weten.' En dan stap ik uit en wacht tot Rachelle op uitgestapt is. Ik doe de auto op slot en loop dan samen met Rachelle terug naar onze kamer. Ik houd de deur voor haar open. 'Komt u maar Miss Rachelle,' zeg ik tegen haar.


    Tada


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Moet gaan.. :c}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Baaayyy Elvish]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Hm, ik laat haar wel even terugkomen als je dat wilt?]

    Leslie Day
    Ik kijk ook naar het scherm. Een demonenjager. 'Het lijkt wel alsof er een bijeenkomst is voor jagers,' mompel ik. 'Ik ben ook door een demonenjager achterna gezeten. Maar Nick had dat door, dus heeft hij de spullen van die vent laten verdwijnen. Hij zit in de kamer naast die van Nick en mij in het hotel.'


    Jake
    'Nick the hero.' mompel ik kort en kijk weer naar het scherm. Woede stapelt zich op en ik bal mijn vuisten, serieus ik wil die demonenjager gewoon wurgen met mijn handen als ik ooit nog zo'n jager tegen kom... die komt er niet levend vanaf.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik bijt op mijn lip als Jake 'Nick the hero' zegt. Ik kijk opzij naar hem en zie dan zijn gebalde vuisten. Ik leg mijn hand op die van hem ten teken dat hij die moet ontspannen. Ik weet niet waarom hij precies boos is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.