• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik krijg een antwoord terug. Is hij bij zijn ouders? Dat had ik alleszins niet verwacht. Zou er iets mis zijn? Ach. Ik hoor het vanzelf wel. Nick weet zich wel te redden. Ik sta op, met mijn handdoek nog om me heen geslagen, en zet dan mijn lege glas op het aanrecht. Ik zal zo wel even gaan afwassen. Ik zucht een keer. Maar eerst aankleden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En Lizl is weer offline :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Na een tijdje begon mijn vader te praten, en ik merkte al snel dat het niet over Damon ging maar meer over mij, hij wouw zich bemoeien met mijn leven en dan niet zozeer hoe ik het doorbracht maar met wie ik besloot dat ik geen zin had om hier te blijfen en verscheen weer in het hotel voordat hij er iets van kon zeggen Ben weer berijkbaar. X Stuurde ik naar Leslie.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik ben aangekleed en krijg dan antwoord van Nick. Hij is weer bereikbaar. Ik twijfel niet en druk gelijk op het knopje bellen. Ik ben uit de buurt van Jake, ik ben op het balkon aan zitten. Ik wacht tot Nick op neemt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik neem op al Leslie belt en zet mijn telefoon vervolgens op luidspreker terwijl ik een nieuw T-shirt aan trek, ''Hey'' Zeg ik vervolgens, benieuwt wat ze wouw zeggen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Nick neemt op. 'Hee,' zeg ik dan, met een glimlachje. Maar die ziet hij natuurlijk niet. 'Hoe was het bij je ouders?' Vraag ik dan. Wat ik te vertellen heb is niet zo belangrijk. Gewoon dat de begrafenis overmorgen is. En dat ik er ga zingen, omdat Jake dat gevraagd heeft. Misschien dat ik nog vertel over die man.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Iritand' Besloot ik 'Mijn vader wouw zich bemoeien met de dingen die ik deed, dus ik ben gewoon weg gegaan.' Voeg ik er aan toe, benieuwt wat Damon heeft gedaan toen ik weg was. 'Wat wouw je zeggen?' Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Waarmee wil hij zich bemoeien?' Vraag ik verbaasd. Voor zover ik weet probeert Nick zijn dingen zo afgescheiden mogelijk te houden voor zijn ouders. Hm.. 'Eh ja, over de begrafenis van Kate. Die is overmorgen.' En ik slik een keer. 'En Jake heeft me gevraagd om te zingen. Ik weet niet of ik het durf maar ik doen het maar. Voor Kate.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Komt er op neer dat hij zich niet echt wilde bemoeien hoe ik mijn tijd doorbracht maar met wie' andwoorde ik, 'Weet je al welk liedje je gaat zingen?' vraag ik haar vervolgens, ik had haar al eens horen singen.. Meerdere keren ook vroeger.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik frons, wat maakt het zijn vader uit met wie hij omgaat. 'Dus hij wil bepalen met wie je omgaat?' Vraag ik aan nick. 'Heb je verkeerde vrienden ofzo?' Een klein lachje rolt over mijn lippen. Vast wel. Maar dat maakt me niets uit. 'En nee, ik ben er nog niet over uit. Ik vraag wel aan Jake wat hij wil..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Genoeg verkeerde vrienden, maar daar ging het volgensmij niet specifiek over. Maar ik ging er verder niet over in, 'Vast wel genoeg verkeerde vrienden' andwoorde ik schouderophalend al kon zij dat niet zien, 'Hmm.. Ben benieuwt welk liedje je kiest.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Nick zegt vast wel. 'Als hij er iets op aan te merken heeft zegt hij toch zeker ook wel wie?' Vraag ik dan een tikkeltje verbaasd aan Nick. Ik kijk even achterom, vanaf hier kan ik Jake niet zien. Ik kijk weer voor me uit. 'Ik vraag me af of het wel gaat lukken,' mompel ik. Ik sla mijn ogen neer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Hmm.. Waarschijnlijk wel maar ik was weg voordat hij door kon gaan' Andwoorde ik met een lachje, 'Wat is er dan?' Vraag ik doelend op waarom het niet zou lukken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik glimlach als hij zegt dat hij weglopen is. 'Dan hoop ik dat je vader je niet meer lastig valt,' zeg ik tegen hem. 'En over het zingen.. Ik ben gewoon bang dat ik vals zing, dat het niet mooi is.' En ik zucht een keer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Dat gebeurt vast niet' Andwoord ik, dit was de eerste keer in mischien 100 jaar dat hij uberhoud tegen me gepraat had, waarschijnlijk meer. 'Vast niet, als jij zingt zijn zelfs de vogels stil omdat ze het mooi vinden' Andwoorde ik, het was.. Ongewoon dat ik zulke complimenten gaf maar deze keer deed ik het zonder er bij na te denken.


    Don't be like the rest of them, darling