• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [bJake[/b]
    Ik probeer me te ontspannen maar het gaat niet. Ik zet dan ten slotte de tv uit en ga even met mijn hand door mijn haar.
    Ik bijt zachtjes op mijn lip en kijk haar niet aan. 'Sorry.' mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt sorry, en ik blijf zijn hand beethouden. 'Waarvoor zeg je sorry Jake?' Vraag ik dan aan hem. 'Ik zie namelijk geen enkele reden waarom je sorry zou moeten zeggen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik haal mijn schouders op en knijp mijn ogen even dicht. Om mijn woede weer te kunnen beheersen voor ik dingen stuk sla of er mee begin te gooien.
    Ik adem even in en kijk haar dan aan. Ik glimlach flauwtjes. 'Dank je, voor alles.' zeg ik zacht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt dank je voor alles. En ik glimlach een beetje en trek Jake in een knuffel. 'Jij ook Jake,' fluister ik dan. 'Jij ook bedankt. Zonder jou dan..' Ik maak mijn zin niet af. Zonder Jake had er nog steeds geen licht geweest in mijn leven denk ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik snuif even de geur van haar shampoo op en een stek trekt door me heen. Binnen 2 dagen, ben ik weg. Direct na de begrafenis. Ik zie op tegen het afscheid. Ik weet niet of ik het aankan zonder haar verder te leven. Nee, ik weet dat ik het niet aankan zonder haar maar wat moet ik anders doen?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik vraag me af wanneer de diepste grootste bom binnen in mij barst. Het moment dat ik echt zal instorten van alle emotie's die zich in mij roeren. Ik bijt op mijn lip terwijl ik nu de tranen terug dring, wat gelukkig lukt. 'Jake, waarom stopte je vanmiddag?' Vraag ik dan heel zacht. Eigenlijk misschien zelfs zo zacht dat ik zou hopen dat hij het niet gehoord had. Maar dat kan niet anders. Mijn lippen zitten vlak bij zijn oor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik weet het niet, ik kon het gewoon niet. Jij zou er spijt van gekregen hebben later en ik... ik wil je niet ongelukkig zien.' zeg ik zachtjes terug. Ik bijt op mijn lip. 'Je weet dat ik vertrek na de begrafenis he?' zeg ik zachtjes. Ik weet niet zeker of ik het haar gezegd had.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik bijt op mijn lip. 'Weet je dat Nick dat andersom waarschijnlijk niet gedaan zou hebben?' Fluister ik. 'Maar goed. Jij en nick zijn totaal niet te vergelijken.. Nee. Totaal niet.' Zijn volgende woorden zorgen weer voor de tranen in mijn ogen. 'Dat heb je gezegd ja, maar ik was het al weer vergeten.' En ik houd Jake steviger vast. 'Ik wil egoïstisch zijn..' Mompel ik dan. Ik wil dat Jake blijft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Soms is het goed om egoïstisch te zijn maar ik moet nu wel vertrekken Les. Het verwart jouw allemaal en het doet je pijn.' zeg ik zachtjes. Mijn stem trilt wat en ik hou haar stevig vast. Waarom voelt dit al als een afscheid? We hebben nog 2 dagen?!


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Hi *zwaai zwaai* |


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    'Jake, jij doet me geen pijn,' zeg ik zachtjes. 'En het doet er toch ook toe wat jij wilt?' Vraag ik aan hem. Ik bijt op mijn lip en proef dan bloed. Dit voelt echt brekend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hellooo Leensel ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik wil dat jij gelukkig bent en dat gaat niet met Ik én Nick, een van ons moet vertrekken en ik zal dat maar doen zeker.' zeg ik zachtjes en strijk over haar wang. 'Niet op je lip bijten Les, ze zijn perfect en zo gaan ze kapot.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [En weet je al wie je gaat kiezen Jaimz?? :P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Rachelle Lemmons.

    Ik kijk hem aan. 'Goede demoon vaders? Ze nemen meestal al de benen als ze een demoon zwanger hebben gemaakt. Het is iets..vreemds..maar het is wel zo. Bijna alle demoon vaders nemen de benen als E een kind verwachten. Is het niet tijeens de zwangerschap dan is het tijdens de opvoeding. ' Ik zucht. 'Problemen zal ik blijkbaar altijd hebben. ' zucht ik dan.
    Ik grinnik als hij zegt dat ik sexy ben. 'Altijd. Je hebt het of je hebt het niet. ' zeg ik dan arrogant mrt een grijns. Ik knipoog en loop vervolgens de auto uit.
    Als hij vraagt dat ik niet meer kijkers krijg lach ik. 'Niet als ik dit doe. ' Ik knip in mijn vingers en we verschijnen voor de kamer hij houdt de deur voor me open en ik lach. 'Bedankt , dat is erg attent van u mister Johnathan. ' zeg ij dan en loop naar binnen. Ik schop mijn schoenen uit en pleur ze ergens neer. Ik laat me oo het bed vallen e zucht. 'Wat ben ik blij dat we de bedden hebben verschoven. ' Ik glimlach en draai me even op mijn zij. 'Maar eerst misschien douchen. Of wil jij eerst?' Zeg ik dan met een glimlach.
    Ik moest mijn familie achter me zetten en meer niet.
    Ik doe mijn sjaal af en trek de vest van John uit. Ik hang ze netjes op en kijk hem aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.