• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik sla mijn armen om mijn benen en druk mijn gezicht tegen mijn knieën. Ik concentreer me vooral op mijn ademhaling. In en uit. In en uit.
    En wat als Alexi nu niet terug komt? Misschien is ze me gewoon beu? Of er gebeurt weer wat. Straks valt ze, of... Mijn ademhaling was weer versnelt.
    Nee, kalmeer. In en uit. In en uit...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik ben verbaasd als Jake ineens toegeeft en daardoor kijk ik hem weer aan. De verbazing zal vast wel in mijn ogen te lezen zijn, voor een klein moment. Want dan herpak ik mezelf alweer. 'Het hoeft niet Jake,' zeg ik dan zacht, 'ik zal je sowieso niet haten, maar het hoeft niet. Ik wil namelijk niet dat je nu ineens toegeeft alleen maar omdat je zegt dat je alles voor me doet.' Hij moet het namelijk echt willen, want als hij het echt wil, dan boeit Nick hem niets. En ik kan het toch niet maken tegenover Nick, dus misschien is het maar beter zo.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik loop traag terug naar het huisje, op mijn gemak en genietend van de buitenlucht. Ik loop naar binnen en zie niemand. Oke? Ik loop naar boven, zachtjes en open de deur. Ik zie Axton trillend en bijna hyperventilerend in een hoekje zitten. Ik ren bezorgt naar hem toe. 'Wat is er?' vraag ik hem bezorgt. 'Is er iets gebeurd?! Met Eve? Of Iris? Of Baptist?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Les, ik zeg het niet omdat jij dat wil, ik zeg het omdat ik mezelf bijna niet meer in de hand kan houden.' zeg ik en kijk beschaamt weg.
    'Je weet dat ik niet goed ben in mezelf beheersen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Nee... Ik-" Ik sloeg mijn armen om haar heen en trok haar dicht tegen me aan. Ik trilde nog steeds over mijn hele lichaam en nu liepen er tranen van opluchting over mijn wangen.
    "Laat me nooit meer alleen." fluisterde ik gesmoord en met een snik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik kijk naar Jake. We willen het beiden. 'Een laatste keer?' vraag ik dan aan hem. Net zoals hij aan mij om een laatste dans vroeg. 'En elke keer verbaas ik me weer over jouw zelfbeheersing.' eerlijk waar. Jake zegt het dan wel elke keer, maar het valt totaal niet aan hem te zien.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kijk hem verwart aan. Wat heeft hij opeens? Dit is nog nooit gebeurt. 'Ik laat je niet alles Ax. Nooit meer ok?' fluister ik geruststellend. Nou ja, tot ik doodga dan. 'Wat is er Ax? Dacht je dat ik niet meer terugkwam of zo?' vraag ik zachtjes.

    Jake
    Ik grinnik beschaamt 'Jah... ik kan mijn gevoelens blijkbaar goed verbergen.' Ik kus haar zachtjes dan en trek haar wat dichter tegen me aan. Dit is niet goed, maar ik wil het nu wel... ik heb het nodig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik knikte nog steeds zacht snikkend.
    "Ik weet niet waarom... Ik was gewoon zo bang." mompelde ik en verborg mijn gezicht in haar haren, want dit was gewoon zo gênant en kinderachtig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij kust me zachtjes en trekt me dan dichter tegen zich aan. Ik kus hem voorzichtig, maar teder terug. Ik wil niet nog een keer afgewezen worden voor vandaag. Dat Jake zich ineens weer bedenkt. Maar hoe langer de kus duurt hoe meer zeker ik ervan word. Ik heb het nodig, en Jake denk ik ook.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik sla mijn armen steviger om hem heen 'Shhh het is goed Axton.' sus ik zachtjes. 'Wil je weten waar ik naartoe geweest ben? Ik vind het wel mooi.' zeg ik, laat hem wat los en kijk hem glimlachend aan. Ik wrijf met mijn duim zijn tranen weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik neem haar mee naar binnen en duw haar zachtjes naar de zetel. Ik ga boven haar hangen en laat mijn handen weer onder haar bloesje glijden en streel haar borsten liefdevol. Ik druk kusjes in haar nek en op haar oor en ga dan weer terug naar haar mond.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik lig op de zetel en Jake streelt liefdevol mijn borsten. Ik kreun zachtjes, en iets meer als hij ook kusjes in mijn nek en oor drukt. Maar zijn lippen vinden weer die van mij en ik kus hem gewillig en teder terug. Mijn hand ligt tegen zijn wang en ik geniet van het moment. De gedachte aan dat het fout is druk ik weg. Hierna heb ik nog lang, lang, lang, lang, lang de tijd om braaf te zijn en er spijt van te hebben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik keek naar haar op en knikte. Onzeker beet ik op mijn lip. Het trillen was al minder, maar in plaats daarvan kwam gêne. Ik gedroeg me hier als een klein kind! Blosjes verschenen op mijn wangen, die ik probeerde te verbergen door weg te kijken van haar.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik knoop tijdens onze kus haar bloesje open en klik haar bh open. Ik kus me weer een weg naar beneden en kus haar borsten. Ik stop even om mijn shirt uit te doen en knoop haar broek open.

    Alexi
    'Niet wegkijken alsjeblief' smeek ik 'Je moet je er niet voor schamen.' Ik pak zijn hand vast en trek hem met moeite recht. Ik glimlach en kijk hem aan. Ik trek hem voorzichtig mee naar beneden, naar buiten toe en volg het padje van daarnet. Ik zie de kapel weer boven me. Jeej alweer klimmen...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij knoopt mijn bloesje open en dan klikt hij mijn bh ook open. Nu weet ik het zeker, we gaan all the way. Hij kust zijn weg naar beneden en ik kreun zachtjes als hij mijn borsten kust. Hij trekt ook zijn ogen shirt en knoopt mijn broek dan open. Ik trap zelf mijn broek uit en ga met mijn nagels over zijn borstkas heen. Ik kan wel smelten onder zijn handen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.