• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:50 ]

    Ik denk dat je het beste advies kunt vragen aan de kapper/kapster zelf. En om de een of andere reden doe je mij denken aan mijn oude wiskunde lerares.


    Physics is awesome

    Jouw haar lijkt actually best wel op het mijne, maar ik heb dus wel een schuine pony geknipt. Dus, ik denk wel dat een schuine pony je zou staan als je dat zou willen :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Jouw haar lijkt op mijn haar (Toen het nog lang was).
    Ik vond het verschrikkelijk en toen heb ik het kortgeknipt. Toen vond ik het leuk maar nu is het weer langer en wil ik iets anders ;d
    Misschien een leuk kleurtje? Of idd aan je kapper advies vragen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik had het eerst ook zo, maar vond het mega-saai. Dus toen ben ik naar de kapper gegaan, heb een pony laten knippen en een stuk geverfd. Bam, problem solved.

    Misschien een Pony en het uitlaten dunne van onder?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dirtypaws schreef:
    Jouw haar lijkt op mijn haar (Toen het nog lang was).
    Ik vond het verschrikkelijk en toen heb ik het kortgeknipt. Toen vond ik het leuk maar nu is het weer langer en wil ik iets anders ;d
    Misschien een leuk kleurtje? Of idd aan je kapper advies vragen.


    Het is nu al geverfd, maar ik ga het nog donkerder verven. Kort haar wil ik ook écht niet, dat heb ik vroeger altijd gehad en als ik nu die foto's zie.. Die waren vreselijk :W

    Daemon schreef:
    Misschien een Pony en het uitlaten dunne van onder?


    Geloof het of niet, het is nu al bijna voor de helft uitgedund.

    AFRO*O*
    Nee grapje lief, schuine pony zou ik doen als ik jou was(:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Zwarte dip-dye.
    Heb ik ook en da's mooi. En ik heb ook bruin haar. Ik heb dat zwart al van midden juli en het zit er nog duidelijk in. (al begint het stilaan wel héél erg donker bruin te worden maar 't is nog goed duidelijk)


    O, look at all the fucks I give:

    Om eerlijk te zijn, denk ik dat je haar er al ineens een stuk mooier zou uitzien als je er eens met een stijltang door zou gaan (: Want het staat een beetje pluizig nu. Niet dat het niet mooi is hoor, maar dan zou het -denk ik- nog mooier worden. Voor de rest zou ik niets veranderen. De lengte is mooi en de schuine bless ook.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 19:51 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Om eerlijk te zijn, denk ik dat je haar er al ineens een stuk mooier zou uitzien als je er eens met een stijltang door zou gaan (: Want het staat een beetje pluizig nu. Niet dat het niet mooi is hoor, maar dan zou het -denk ik- nog mooier worden. Voor de rest zou ik niets veranderen. De lengte is mooi en de schuine bless ook.

    Ze heeft geen bles en het is al gestijld waarschijnlijk want als ze dat niet doet krult het erger..;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Cloudburst schreef:
    Om eerlijk te zijn, denk ik dat je haar er al ineens een stuk mooier zou uitzien als je er eens met een stijltang door zou gaan (: Want het staat een beetje pluizig nu. Niet dat het niet mooi is hoor, maar dan zou het -denk ik- nog mooier worden. Voor de rest zou ik niets veranderen. De lengte is mooi en de schuine bless ook.


    Het is al gestijld. Mijn haar is anders golvend, dik en raat pluizend.

    Selah schreef:
    (...)
    Ze heeft geen bles en het is al gestijld waarschijnlijk want als ze dat niet doet krult het erger..;3


    Ze heeft toch wel een bless? Anders zou een deel van haar voorhoofd toch niet bedekt zijn? (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Ze heeft toch wel een bless? Anders zou een deel van haar voorhoofd toch niet bedekt zijn? (:

    Das haar schuin gezet achter haar oren.


    Shit happens but pee happens a lot more.