• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Moet eten BAAYYYYY ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Ik wou dat ik dan eens zo'n piek zou meemaken, want mijn dalen, lijkt enorm veel op een afgrond nu." mompelde ik en staarde naar mijn vuisten die op het tafelblad lagen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake S.
    'Ja maar niet je leven verwoesten.' zeg ik lief glimlachend, ik knijp zachtjes in haar hand en kus lichtjes nog eens je lippen. 'Kijk dit ga ik nog het meest missen, je geplaag, je lippen, je stem.' zeg ik zachtjes.

    Eve
    'Als je de bodem van die afgrond raakt kan het alleen maar weer beter worden.' zeg ik zwakjes glimlachend. 'Elk leven heeft zijn up en downs maar je mag je je er niet te veel mee laten slepen anders kan je in een depressie geraken of erger.' zeg ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt dat hij dat het meest gaat missen. En ik sla mijn ogen neer. 'Nu hoef je dat nog niet te missen,' fluister ik. En ik kijk weer op naar hem en druk mijn lippen nog een keer op die van hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    axton
    "Dank je." glimlachte ik. "Gewoon voor alles." mompelde ik. Ik stond op en liep naar haar toe.
    "Echt bedankt." mompelde ik nog eens en knuffelde haar even kort. Blozend maakte ik me meteen uit de voeten, de trap op.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik kus haar teder terug, bijna wanhopig. Ik doe mijn ogen dicht en laat mijn armen gewoon om haar heupen liggen. 'Ik hou van je Les' prevel ik zachtjes tegen haar lippen aan.

    Eve
    Ik glimlach 'Het is niets, ik beschouw je nu al als familie.' zeg ik en sta dan op voor de tafel af te ruimen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik leg mijn hand op zijn wang en beiden zoenen we hevig. Misschien een laatste keer. 'Ik ook van jou Jake,' antwoord ik. En ik lik dan met mijn tong langs zijn onderlip als vraag voor een toestemming. En niet alleen voor een tongzoen, maar voor meer. Een laatste keer?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Spijtig haal ik mijn lippen van de hare. 'Ik kan het niet, Les, dat weet je.' zeg ik zachtjes. Waarom blijft ze het proberen? Zelfs met de meisjes met wie ik naar bed geweest ben had ik "verkering". Nou ja voor een uur of 2 of zo maar het was verkering.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Sorry,' mompel ik dan en ik sla mijn ogen neer. 'Ik mis het gewoon,' zeg ik dan. Kom op. Je geraakt echt niet zomaar van een verslaving af. Dat zeiden Jake en ik vaak tegen elkaar, ik ben verslaafd aan je. Met Nick heb ik dat absoluut niet, Nick is er afstandelijker in. Stukken afstandelijker. Ach ja. Ik moet er mee leren leven. Jake en ik komen niet meer bij elkaar als het aan Jake en nick ligt. Tenzij ik zelf de knoop door zou hakken. Klote zooi.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik ook Les, je wilt niet weten hoe hard zelfs.' zeg ik zachtjes 'Maar het kan niet. Ik wil je nog steeds als mijn vriendin maar voor mij hoort seks eenmaal bij een relatie.' Ik zucht en sta op. 'Ik ga iets halen om te drinken moet je ook iets hebben?' vraag ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'ik weet het,' mompel ik. 'Zeker geen mogelijkheid dat we doen alsof ik ook gewoon een random meisje ben?' Maar ik schud zelf mijn hoofd al. 'Nee, dat is geen mogelijkheid.' En ik zucht. 'Nee, ik hoef niets,' antwoord ik zacht. Behalve duidelijkheid. Ik sta ook op en loop over mijn armen wrijvend terug richting het balkon.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Les, ik had zelfs met die meisjes een relatie, ookal duurden ze maar een uur of zo.' zeg ik zachtjes en pak dan een glas cola uit de keuken. Ik loop naar haar toe en zet het glas dan, als ik een slokje genomen heb, op de kast. ik sla mijn armen om haar middel. 'Je komt er wel uit ooit.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zucht nog een keertje onhoorbaar. Ja ja, het is onmogelijk. Ik weet het nu wel. Ik moet gewoon ophouden met het verlangen. Jake komt naar me toe en zet zijn glas neer. Hij slaat zijn armen om mijn middel. 'Jake, dan is het al te laat. Dan ben je al weg. Dan heb ik geen keus meer,' antwoord ik hem. Ik leun tegen hem aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Jaimes, zorg er dan voor dat Jake voordat hij vertrekt naar de school toe komt, dan zit hij daar vast (hetzelfde met Nick) en kun jij kiezen}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik antwoord niet. Ja wat moet ik zeggen? Misschien kan je me bellen dan als ik nog leef? Nee dan flipt ze helemaal. 'Wat vind Nick ervan dat je hier bijna de hele tijd bent?' Ik teken zachtjes op haar huid.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'