• Hellooo!

    De titel zegt al veel, ik zoek Liam Payne verhalen. Heel Quizlet staat bijna vol met Harry Styles verhalen, ook veel Niall Horan en Zayn Malik, iets minder over Louis Tomlinson, maar echt zo goed als niets over Liam Payne, of toch niet dat ik vind.
    Liefst heb ik verhalen die nog niet al te lang zijn, zodat ik niet al te veel moet inhalen, maar als dat niet zo is, kan het niet zo veel kwaad. Een eis waar wel aan voldoen moet worden is dat het een origineel verhaal is/wordt. Voor de rest heb ik niet echt eisen. Zet je link hier dus maar neer en ik neem een kijkje of het mij een leuk verhaal lijkt, dan neem ik zeker een abo en ik ben iemand die altijd reageert en een kudo geeft. ;D

    Ik hoop dat jullie me willen helpen.

    Groetjes! xx


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Niemand wil mij helpen? Komaan, er moeten toch goede verhalen over Liam Payne zijn op Quizlet..


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Ik wil mijn verhaal niet meteen als 'geweldig' bestempelen, dat is aan jou. Het is in ieder geval een Liam Payne verhaal [: x

    Tough • Liam Payne
    ‘Love can be found in the darkest of us.’
    You ironic asshole




    SONG


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    Ik wil mijn verhaal niet meteen als 'geweldig' bestempelen, dat is aan jou. Het is in ieder geval een Liam Payne verhaal [: x

    Tough • Liam Payne
    ‘Love can be found in the darkest of us.’
    You ironic asshole




    SONG


    Ik heb er een abo op genomen. :)


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    http://www.quizlet.nl/stories/101631/getting-drunk-of-the-thought-of-you-naked--liam-payne-16/

    Neem een kijkje, zou ik zeggen. :)

    Solar Eclipse ft Liam Payne. Afgelopen.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague


    You know I'll be
    Your life.
    Your voice.
    Your reason to be.
    My love.
    My heart is breathing for this.
    Moment in time I'll find the words to say.
    Before you leave me today.


    ~Mila en Roos beste vriendinnen
    ~one direction bestaat niet
    ~lange afstand liefde

    By; Pareltje
    Dit verhaal is van een vriendin van mij en het is echt geweldig en verdient meer abo's!


    Dit verhaal is van een vriendin van mij en ik vind hem geweldig, maar het is aan jou of jij hem geweldig vind. Hij gaat niet helemaal over Liam maar hij is wel het 'belangrijkst', laten we het zo zeggen. Ik weet niet wat er verder in gaat gebeuren aangezien hij van een vriendin van mij is een niet van mij.


    Don't find love, let love find you. <3




    -Horror.
    -Love story.
    -Ghost.
    -Thoughts.
    -Liam James Payne.
    -Fanfiction.
    -Self destruction.
    -One Direction doesn't exist.

    What if the undead,
    are still here,
    what if they're searching,
    searching for you.
    What if they find you.


    © Organizer


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Mijn story is over Liam Payne & kerstmis, de perfecte combinatie niet? ;D Enjoy! <3
    http://www.quizlet.nl/stories/102263/christmas-please-make-my-dreams-come-true--liam-payne/


    London is always a good idea.

    Endless Love || Liam Payne


    - Don't settle for the one you can live with, wait for the one you can't live without.


    • Met One Direction
    • Nederlands geschreven
    • Nederlands 'gesproken'
    • Gestart op 21 maart 2012
    • Geschreven door xPayne


    Ik heb al een eindje niet meer geschreven, maar in het vervolg zal ik er meer tijd voor vrijmaken.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.