• Ooit ga ik alles weer kopiëren en hier plakken, ooit. Maar niet nu, want ik heb daar geen tijd voor. Sorry voor mijn verschrikkelijke klachten weer, maar ja... Ik praat weer over niks ea? Mensen zullen wel denken dat ik gek ben, en dat ben ik ook.(A)

    Ga maar weer verder waar we gebleven waren.:P


    Reading a good book is like taking a journey.

    quin98 schreef:
    [YEAH! ik heb me schooldag overleeft !xD]


    (Ik ook! Mijn laatste uur viel uit.xD En morgen heb ik maar tot half twee...:| Als er weer niks uitvalt.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles

    'precies, maar dat is andersom ook zo ik vindt een pruillipje bij jou schattig maar jij weer niet. En ik weet eigenlijk alles wel van jou tenzij je dingen achterhoudt, maar dat denk ik niet. Ach het is wel grappig omdat ik het niet op de verkeerde manier gebruik of zo' zeg ik lachend. 'Nee dat vindt ik inderdaad ook niet erg en ook veel succes met jou plannen. Ik kan nu al bijna niet wachten, maar zoals ik al eerder heb genoemd ben ik erg blij dat je me zo goed kan afleiden' zeg ik grijnzend en kijk hem aan. 'Af en toe ben ik gewoon lief' zeg ik met een glimlach. 'Dat denk ik inderdaad niet, want als ik ruzie met jou zou hebben dan zou ik dus niet echt bij je kunnen zijn en geen lieve dingen van je kunnen horen en niet je fijne kleine aanrakingen kunnen voelen of je zachte lippen, nee dat ga ik echt niet volhouden dan ga ik gewoon dood' zeg ik en glimlach even. 'Maar het gaat toch nooit gebeuren dus ik maak me er geen zorgen om' zeg ik met een glimlach. Ik knik even en glimlach. 'Inderdaad' zeg ik met een glimlach. 'Dat klopt, echt de allerliefste' zeg ik met een glimlach en geef een kusje op zijn lippen. Ik glimlach even als hij zegt dat ik alleen maar lieve dingen zeg. 'Het is niets meer dan de waarheid Lou' zeg ik met een glimlach. ' Dat is inderdaad nieuw want het gebeurt echt bijna nooit, maar volgens mij kan jij alles laten gebeuren met mij' zeg ik lachend. 'Ja heel goed' zeg ik lachend. 'Ik niet maar als jij denkt dat je het van mij hebt geleerd oké, maar hoe kan het dan dat je veel liever bent dan mij als ik het je geleerd zou hebben?' vraag ik grijnzend en kijk hem aan. 'Het is wel leuk als jij sprakeloos bent, en dat is juist weer niet leuk. Daar ben ik het mee eens en dat doe ik ook altijd ' zeg ik met een glimlach. 'Dan i het zoveelste onderwerp alweer klaar en wachten we maar weer tot een nieuwe ontstaan' zeg ik lachend. 'Dat denk ik ook ja' zeg ik lachend. 'Ach ik denk maar dat ik niet meer ga reageren aangezien we anders toch weer blijven doorgaan, het was gewoon niet slim en daar hou ik het op' zeg ik met een glimlach. 'Zo zie ik het wel maar ach ja het maakt niet uit' zeg ik en daarna grijs ik even. Nergens voor te schamen hé? Dat betekent dus dat hij het zoizo allemaal bekeken heeft en het niet verkeerd vond. ik grijns even, 'nou bedankt' zeg ik met een glimlach. 'Dat is het inderdaad niet' zeg ik met een glimlach. 'Jij ook' zeg ik met een glimlach. 'Owja, misschien dat ik je nog wel vaker bedank' zeg ik met een knipoog en glimlach als hij een kusje op mijn lippen drukt. 'Je moest is weten wat je allemaal met mij doet' zeg ik net zo zacht terug.

    CxStylinson schreef:
    (...)

    (Ik ook! Mijn laatste uur viel uit.xD En morgen heb ik maar tot half twee...:| Als er weer niks uitvalt.)


    [ Mijn laatste uur viel ook uit!, Ik heb 40 min. rooster deze week dus ben vroeger uit, heb morgen maar 3 lesuren wat in totaal 2 uur op school is :P]

    Louis William Tomlinson

    'Nee dat komt omdat ik helemaal niet schattig ben dus ook niet met een pruillipje en jij bent dat wel. Ik hou helemaal niet voor ej achter en dat zou ik niet kunnen ook, dus met je gedachten zit je goed. Nee niet op de verkeerde manier, maar je snap wat ik bedoel en al helemaal als ik mijn zwakke plekken erbij haal' zeg ik lachend. 'Dat wist ik dus wel en heel erg bedankt, maar dat gaat ook wel lukken. Je zult nog heel even moeten wachten en ik ben ook heel blij dat dat kan, maar ook dat jij mij zo goed kan afleiden' zeg ik grijnzend. 'Je bent altijd lief' zeg ik glimlachend. 'Ik moet er niet aandenken dat dat zou gebeuren, want..ach ga niet weer hetzelfde zeggen als wat jij net zei aangezien ik precies hetzelfde denk en vind' zeg ik. 'Ik maak me er ook geen zorgen om, want als we dat beide zeggen gebeurd het ook niet' zeg ik met een glimlach. 'Dat zijn we het daar over eens, zoals over meerdere dingen' zeg met nog steeds dezelfde glimlach. 'Je zou er eigenlijk niets anders over kunnen zeggen, want dit zijn de perfecte woorden' zeg ik en grinnik zacht als hij een kusje op mijn lippen geeft. 'En dat zijn de woorden die jou ook gelijk beschrijven' zeg ik dan met een glimlach en kijk hem aan. 'Dan is de waarheid heel erg lief Hazz, maar dat neemt niet weg dat je lief bent' zeg ik grijnzend. 'Ik heb het nog niet heel vaak gezien en volgens mijn kan ik inderdaad best wel veel met je laten gebeuren' zeg ik lachend. 'Dan kan ik er niets anders over zeggen' zeg ik nog steeds lachend en schud mijn hoofd. 'Ik heb het van jou geleerd en jij bent en blijft ook de allerliefste' antwoord ik en druk een kus op zijn lippen. 'Leg je er maar gewoon bij neer' voeg ik er nog aan toe. 'Het is niet leuk als ik sprakeloos ben, maar dus wel als jij het bent. Ben blij dat je het ermee eens bent en dan doen we hetzelfde' zeg ik glimlachend. 'Dat is iets wat wel waar is en er komt vanzelf wel weer een onderwerp' zeg ik lachend. 'Dan zal het ook wel zo zijn.' Ik kijk hem aan en knik. 'Dat is iets wat zeker is en dan houden we het er gewoon op dat het van ons beide niet slim was en nu zeg ik er ook niets meer over' zeg ik met een glimlach. 'Dan zie jij het zo en het maak inderdaad niet uit' zeg ik en kijk hem verward aan als ik merk dat hij nadenkt en dan grijns. Al snel worden mijn ogen groot als ik merk wat ik zei en hij dus waarschijnlijk denkt. 'Daar geef ik dus echt geen antwoord op' zeg ik grijnzend en knik dan. 'Geen dank' zeg ik dan. 'Ik kan niets anders zeggen dat je gelijk hebt.' Met een glimlach op mijn gezicht kijk ik hem nog steeds aan. 'Dankjewel' zeg ik. 'Dat zou ik dus helemaal niet erg vinden en vooral niet op die manier' zeg ik onschuldig en denk na. 'Waarschijnlijk hetzelfde als dat jij met mij doet' zeg ik zacht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Reageer zo, moet even een bladzijde lezen voor boek, moet ik woensdag uit hebben voor NL :(]

    Harrry Edward Styles

    'Jij bent echt wel schattig met een pruillipje alleen heb je dat zelf niet door, en ik ben helemaal niet schattig met een pruillipje maar ik zou maar zeggen van wel want daar hebben we net al een discussie over gehad. En ik weet ook heust wel dat je niks voor me achterhoudt, dat verwacht ik ook niet of zo. Ik snap inderdaad wat je bedoeld en je zwakke plekken zijn helemaal leuk om gebruik van te maken.' zeg ik grijnzend en kijk hem aan. 'Bijvoorbeeld deze is heel leuk' zeg ik met een onschuldige glimlach en druk daarna grijzend een paar kusjes in zijn hals. 'En dit' zeg ik weer onschuldig en kriebel even in zijn hals. 'Oké ik zou al stoppen' zeg ik grijnzend en druk een kus op zijn lippen. 'Geen dank en ik heb er ook alle vertrouwen in dat het gaat lukken. Alleen wel jammer dat ik erop moet wachten want daar heb ik niet zoveel geduld voor aangezien ik nu al weet dat je iets van plan bent. Maar ja dat is wel een goed excuus om jou meer te zoenen en zo, want ja dat leidt me tenminste goed af' zeg ik grijnzend en kijk hem aan. 'Jij ook' zeg ik met een glimlach. 'Daar moet ik inderdaad ook niet aandenken, en je hebt er dus niks meer aan toe te voegen en dat heb ik ook niet meer'zeg ik met een glimlach. 'Inderdaad en daarom heb ik er dus ook alle vertrouwen in' zeg ik met een glimlach. 'Zoals over de meeste dingen bedoel je dus' zeg ik lachend. 'Ze zijn bijna net zo perfect als jij bent' zeg ik met een glimlach. Ik glimlach even, 'Dan beschrijven ze dus ons beide' zeg ik lachend. 'De waarheid is inderdaad heel erg lief, en bedankt' zeg ik met een glimlach. 'Dat komt omdat het niet heel vaak gebeurt en dat kan inderdaad' zeg ik en glimlach nog steeds. 'Ik ook niet' zeg ik lachend. 'Ik geloof nog steeds niet dat je het van mij hebt geleerd, en we blijven samen gewoon de allerliefste oké?' vraag ik met een lieve glimlach. 'Andersom hetzelfde.' zeg ik met een glimlach. 'Inderdaad, we komen er snel genoeg wel weer op een' zeg ik lachend. Ik knik nog even en glimlach daarna weer. 'inderdaad zie ik het dan zo' zeg ik met een glimlach. Ik begin hard te lachen als zijn ogen groot worden. 'Betrapt boobear' fluister ik in zijn oor en bijt even zachtjes in zijn oorlel. 'Geen dank' zeg ik met een glimlach. Ik glimlach nog steeds en kijk hem aan. 'nou dan weet ik tenminste weer een goede manier om je te bedanken' zeg ik met een knipoog. 'Dat denk ik ook' zeg ik weer zacht en druk een kusje op zijn lippen.

    .Louis William Tomlinson'Laten we het daar maar ophouden aangezien we anders hierover een discussie krijgen en dat ben je wel, maar dat is inderdaad wel handig aangezien de discussie net over hetzelfde ging. Ik weet ook dat jij weet dat dat niet zo is en het ook niet verwacht. ben blij dat je het snapt, want weet niet hoe ik het anders moet uitleggen en dat is niet leuk' zeg ik grijnzend en kijk hem aan. Ik open mijn mond om wat te zeggen, maar voor ik de kans krijgt drukt hij een paar kusjes in mijn hals. 'Hazz' zeg ik zacht en grinnik. 'Niet eerlijk ' zeg ik dan net zo zacht als hij erna even in mijn hals kriebelt. Waarom begon ik er ook alweer over? 'Ja doe dat maar' zeg ik en grijns als hij een kus op mijn lippen drukt. 'Maar toch bedankt ik je en dan komt alles goed. Je hoef echt niet zo lang meer te wachten en ik ben inderdaad iets van plan, maar hou nu mijn mond voor ik straks helemaal nieuwsgierig word. Maar dat vind ik dus echt niet erg en ben blij dat dat je goed afleid' zeg ik grijnzend en druk een kus op zijn neus. 'ik..jij..je blijft gewoon lief' zeg ik glimlachend. 'Daar hoeven we ook niet aan te denken en dat betekent dan maar een ding' zeg ik lachend. 'Dat is dus ook een van de redenen dat ik er vertrouwen in heb' zeg ik glimlachend. 'Zoals inderdaad over de meeste dingen' zeg ik lachend. 'Je maakt me sprakeloos door je lieve woorden' zeg ik zacht en glimlach dan. 'Dat doen ze zeker' zeg ik lachend en knik. 'de waarheid is bijna altijd lief en geen dank' zeg ik. 'Ik heb gewoon een gave voor dat soort dingen en dat komt soms goed uit ook' zeg ik lachend en knik dan. Dan zeggen we er niets meer over' zeg ik nog steeds lachend en knik dan. 'Geloof het nu maar gewoon, want het is echt zo en dat is de beste optie aangezien we het anders nooit eens worden' antwoord ik met een glimlach. 'Dat komt ook vaak voor' zeg ik glimlachend. 'En zo niet dan niet en er valt toch nooit een stilte' zeg ik lachend en knik dan. 'Dat is iets wat zeker is.' Ik bijt op mijn lip als hij hard begint te lachen. Ik moet echt eens leren nadenken voor ik wat zeg. 'Ik geloof het inderdaad ook' zeg ik zacht en grinnik zacht. 'je komt blijkbaar echt achter alles' zeg ik net zo zacht en kijk hem aan. Ik knik en druk een kus op zijn lippen. 'Toch zeg ik bedankt' zeg ik glimlachend. 'Het is inderdaad een hele goede manier om me te bedanken, maar ook om me gewoon af te leiden' zeg ik lachend. 'En weer een moment dan we hetzelfde denken' zeg ik zacht en glimlach door het kusje dat hij op mijn lippen drukt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ reageer later even]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 21:32 ]

    Harry Edward Styles

    'Laten we er inderdaad maar over ophouden want ik heb eigenlijk niet zo heel veel zin in nog een discussie en die ging inderdaad net over het zelfde dus daarom ga ik er ook maar niet op in' zeg ik lachend. 'Waarom zou ik dat ook denken? Ik bedoel ik vertrouw je gewoon en weet zeker dat je niks voor me achterhoudt. Tuurlijk snap ik je, ik snap je toch altijd.' zeg ik grijnzend. Ik begin te lachen als hij zacht Hazz zegt, dat die hier niet tegen kon hoefde die me niet te vertellen. Ik begin te lachen en kijk hem onschuldig aan. 'Tuurlijk wel'grijns ik. 'Ik stop omdat je zo lief bent' zeg ik lachend en voel hem grijnzen tegen mijn lippen wat gelijk voor een brede glimlach op mijn gezicht zorgt. 'ik ben blij dat ik niet heel lang meer moet wachten en ik ben blij dat je me niks verteld want dan wordt ik alleen maar nog nieuwsgieriger. Dat leidt me echt heel erg goed af, al leidt het ook al goed af als ik alleen naar je kijk' zeg ik grijnzend. 'En jij ook' zeg ik met een glimlach. 'Dat hoeven we inderdaad niet en dat betekent maar een ding inderdaad' zeg ik lachend. 'Dan hebben we er dus beide vertrouwen in' zeg ik met een glimlach Ik had er alle vertrouwen in. Ik glimlach even als hij zegt dat ik hem sprakeloos maak met mijn lieve woorden. 'Leuk voor mij, minder voor jou' zeg ik en geef hem een kusje. 'Dat is die inderdaad, net als jou dus' zeg ik met een glimlach. 'Daar heb je inderdaad een gave voor en dat kan voor jou zeker god uitkomen' zeg ik lachend. 'Oké oké, jij wint, je hebt het van mij geleerd, al denk ik er nog steeds anders over' zeg ik en glimlach even. 'Precies en als die er wel is, is het alleen maar een fijne stilte, maar meestal is er gewoon geen stilte' zeg ik met een glimlach. Ik begin weer te lachen, 'Ach maakt niet uit joh Lou, ik begrijp het wel hoor' zeg ik met een knipoog. 'Dat klopt' zeg ik lachend. 'Die reactie verwachten ik al' zeg ik lachend. 'Het is een goede manier voor beide dus' zeg ik met een glimlach. 'Zoals zovaak' zeg ik met een glimlach en kijk hem aan terwijl ik glimlach.

    quin98 schreef:
    (...)

    [ Mijn laatste uur viel ook uit!, Ik heb 40 min. rooster deze week dus ben vroeger uit, heb morgen maar 3 lesuren wat in totaal 2 uur op school is :P]


    (Naaibal.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Ik zal er nu helemaal niets over zeggen, want je heb gewoon gelijk en anders zijn we over een half uur nog bezig met dit onderwerp' zeg ik lachend. Het was zo dat we het op dit soort momenten het toch nog eens konden worden. 'Ik eet niet waarom je dat ook zou denken en natuurlijk hou ik niets voor je achter, behalve de verassing. Ik weet ook dat je me vertrouwt en ik vertrouw jou ook. Ik had het niet anders verwacht ook, want je snapt me inderdaad altijd' zeg ik glimlachend. 'Mij niet uitlachen om dit, want je weet heel erg goed dat dat mijn zwakke plek is' zeg ik zo serieus mogelijk. Al snel schiet ik weer en de lach en kijk hem aan. 'Nee dat is het niet' zeg ik grijnzend en knik dan. 'Dat is heel erg lief van je' zeg ik lachend en merk dat het feit dat ik tegen zijn lippen zorgt voor een brede glimlach op zijn gezicht. 'Ik laat je toch nooit te lang op iets wachten en dan moet jij er ook over op houden, want anders ben je straks wel nieuwsgieriger dan nu' zeg ik lachend en tik met mijn vinger op zijn neus. 'Ben blij dat dat goed afleidt en dat er meerdere oplossingen zijn om je af te leiden' zeg ik grijnzend. 'Wat moet ik daar nu op zeggen?' vraag ik zacht en trek een bedenkelijk gezicht. Al snel verschijnt er een grijns op mijn gezicht en druk een kus op zijn lippen. Waarom iets zeggen als het ook zo kon? 'Mee eens en dat ene ding is volgens mij wel duidelijk' zeg ik lachend. 'Dat hebben we zeker dus het komt echt wel goed' zeg ik glimlachend en knik. 'Dat is het zeker, maar ja dat moet ook een keer kunnen' zeg ik en mijn glimlach word breder als hij me een kusje geeft. 'Harry wil je me nu echt zo graag stil hebben?' vraag ik lachend en kijk hem aan. 'Een gave die alleen bij jou gebruikt kan worden en zeker goed uitkomt' zeg ik nog steeds lachend. 'Kijk dat zijn de woorden die ik wilde horen alleen dat laatste gedeelte van de zin moet dan weg' zeg ik met een onschuldige glimlach. 'Dat ben ik helemaal met je eens en dat is inderdaad waar' zeg ik glimlachend en kijk hem aan. 'Ja dat kan je nu makkelijk zeggen en ik moet echt is leren om mijn mond te houden. Trouwens hoe kan jij het wel begrijpen en ik niet?' zeg ik lachend. Ik snapte echt niet hoe hij het voor elkaar kreeg om me die dingen te laten zeggen. 'Zoals altijd alles wat we zeggen' zeg ik lachend en knik. 'Je kent me gewoon te goed' zeg ik glimlachend en knik dan nogmaals. 'Een hele goede manier voor beide' stemde ik toe. 'Inderdaad' zeg ik met een glimlach en kijk hem aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    'precies en dat gaat uiteindelijk ook wel weer vervelen' zeg ik lachend. 'Daarom dus, daarom vertrouw ik je gewoon dat je niks achterhoudt, en dat doe je vast ook bij mij. Nu maak je me alweer meer nieuwsgierig Tomlinson. Ik weet dat je me vertrouwt en daar ben ik wel erg blij mee. Dat klopt en dat is ook erg handig, dat ik je altijd snap' zeg ik met een glimlach op mijn gezicht. 'Dat weet ik inderdaad en het is zo leuk om daar gewoon af en toe een beetje misbruik van te maken' zeg ik grijnzend en druk plagend nog een kusje in zijn nek. Het blijft gewoon leuk. 'Oké misschien is het het ook wel niet' zeg ik lachend. 'Dankje' zeg ik met een glimlach. 'Gelukkig maar want anders zou ik nog nieuwsgieriger worden, en ik zou er nu over ophouden want je hebt weer is gelijk, ik vindt dat ik wel nieuwsgierig genoeg bent.' zeg ik met een glimlach. 'Er zijn zat oplossingen om mij af te leiden, als het maar met jou te maken heeft' zeg ik grijnzend. 'Helemaal niks' zeg ik lachend aangezien ik het zelf ook niet weet. Ik glimlach tegen zijn lippen aan. 'Dat is het inderdaad' zeg ik met een glimlach. 'Het komt inderdaad wel goed, dat weet ik zeker en daar ben ik echt heel blij mee' zeg ik met een glimlach. 'Ach ja en zo vaak lukt me nou ook weer niet jou sprakeloos te krijgen' zeg ik met een glimlach. 'Nee hoor, want als je praat ben je ook leuk' zeg ik grijnzend. 'Dat klopt helemaal en die gave is heel speciaal' zeg ik met een glimlach. Ik begin te lachen, 'Dat laatste stukje hoort er gewoon lekker bij 'zeg ik en kijk hem grijnzend aan. 'Mooi want dan zijn we het weer is met elkaar eens' zeg ik met een glimlach. Ik begin te lachen, 'Nee hoor, mij maakt het niet uit als je zulke dingen zegt.Gewoon omdat ik het begrijp' zeg ik op hhet laatst simpel en haal mijn schouders even op. 'ik ken je inderdaad te goed, maar dat is juist leuk' zeg ik met een glimlach. 'Dat is mooi dan weet ik gelijk wat ik bij beide moet doen' zeg ik grijnzend. Ik kijk hem in zijn ogen aan en geef hem een kus. Daarna laat ik hem los en zwem een klein stukje. Ik zwem daarna terug naar Louis en geef hem weer een kus. 'Zullen we zo snorkelen?'

    Louis William Tomlinson

    'Dingen gaan niet snel vervelen en vooral niet als jij het zegt, maar uiteindelijk gaat dit ook wel weer vervelen' zeg ik lachend. 'We vertrouwen elkaar gewoon om dezelfde redenen en tuurlijk doe ik dat ook bij jou. Sorry Styles en zal er echt niets meer over zeggen. Waarom zou ik je niet vertrouwen en daar ben ik ook blij mee. Dan heb ik verder niet heel veel meer aan toe te voegen' zeg ik glimlachend. 'Af en toe een beetje misbruik van maken maak me niet uit, want dat doe ik ook' zeg ik en grinnik als hij plagend nog een kusje in mijn nek drukt. Ik weet dat hij het gewoon leuk vind om er misbruik van te maken en het maak me eigenlijk niet echt meer uit, omdat het toch niet te vaak gebeurd. 'Misschien is dat het inderdaad niet en misschien ook wel' zeg ik lachend. 'Geen dank' zeg ik dan glimlachend. 'Dat is ook leuk, maar zal het toch maar over ophouden aangezien het niet leuk is voor jou en je toch al nieuwsgierig bent' zeg ik lachend. 'Nog een gave, maar over die gave beschik jij ook, omdat je mij ook altijd kan afleiden' zeg ik grijnzend en knik. 'Dan zijn we het daarover eens' zeg ik lachend en voel hem tegen mijn lippen glimlachen. Iets wat zorgt dat er bij mij er ook een glimlach op mijn gezicht verschijnt. 'Zoals wel eens vaker voorkomt' zeg ik grijnzend. 'Waarom zeg je altijd wat ik denk?' vraag ik lachend. 'Nee, maar dat komt omdat ik mijn mond gewoon niet kan houden en altijd wel wat kan verzinnen' zeg ik met een glimlach en knik dan. ''Mar je weet dat je goed op weg ben om me mijn mond te laten houden' zeg ik met dezelfde glimlach en die word alleen maar breder bij het horen van zijn volgende woorden. 'Dat is die zeker en ben dan ook heel erg blij dat ik die heb' zeg ik dan. 'Dat laatste mag gewoon lekker weg en we zijn het altijd met elkaar eens,' Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip. 'Jij vindt dat dat mag zeggen, maar zelf denk ik daar anders over en natuurlijk begrijp je het' zeg ik en toch verschijnt er een kleine glimlach op mijn gezicht. 'Dat maakt het zeker leuk en vooral omdat ik jou ook nog eens snap' zeg ik en druk een kus op zijn neus. 'Dan heb ik er ook gelijk een paar ideeën bij' zeg ik en grijns als hij me een kus geeft. Ik blijf hem aankijk als hij me loslaat en een kleine stukje zwemt. Zoals altijd zit ik met mijn gedachten bij hem en heb dan ook niet door dat hij weer naar me toe zwemt tot het moment dat hij me weer een kus geeft. 'Uh ja goed plan' antwoord ik glimlachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [sorry reageer er morgen op]

    Harry Edward Styles

    'Daar heb je natuurlijk weer gelijk in, want als jij het zegt vindt ik het eigenlijk nooit saai, maar zoals je al zei na een tijdje wel.' zeg ik en glimlach. 'Precies, en dat we elkaar vertrouwen is ook best logisch. Ach maakt niet uit, maar nu zit ik er toch weer mee in gedachte' ik trek even een pruillipje.' Daar weet ik geen antwoord op omdat ik gewoon weet dat je me vertrouwd' zeg ik daarna glimlachend. 'precies, dat doe je inderdaad wel is maar dat maakt niet uit want heel erg vindt ik het niet' zeg ik grijnzend en kijk hem aan. 'Ik heb de neiging het weer te doen' mompel ik lachend. Plagend beweeg ik mijn hoofd naar zijn nek maar haal hem dan weer terug en kijk Louis gewoon aan. Het is gewoon zo leuk er af en toe misbruik van te maken, natuurlijk ging ik het niet te vaak doen, dan werd het gewoon niet meer leuk, vooral voor Louis niet. Ik grinnik even en knik daarna. 'Dankje, want anders zou zelfs bijna jou afleiding niet meer helpen en dat zou een wonder zijn!' zeg ik lachend. 'Dan beschikken wij samen over die gave' zeg ik lachend. ' Dus we zijn het alweer eens' zeg ik grijnzend. Ik begin te lachen en haal mijn schouders op. 'ik heb geen idee' zeg ik lachend en druk een kusje op zijn neus. 'inderdaad, dus zo vaak ben je niet sprakeloos dus je mag niet klagen' zeg ik lachend. 'Maar ik hoef jou echt niet perse je mond te laten houden hoor, ik vindt het wel leuk als je praat' zeg ik met een glimlach. 'Dat snap ik' zeg ik met een glimlach. 'We zijn het inderdaad altijd met elkaar eens, maar voor mij hoort dat laatste stukje er wel bij' zeg ik met een glimlach. 'Waarom mag je dat niet zeggen van jezelf?' vraag ik en frons mijn wenkbrauwe. 'Dat komt omdat we elkaar gewoon altijd snappen' zeg ik grijnzend en glimlach door de kus op mijn neus. Ik grijns even en knik. Als ik terugkom van het zwemmen zie ik gewoon dat hij met zijn gedachte is en ik zie gewoon aan hem dat het over mij gaat. 'Volgens mij is Louisss in dromenland' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'oké, ik haal de snorkels wel, zeg gelijk even dag tegen de krullen' zeg ik grijnzend en druk een kus op Louis lippen. Ik kijk hem nog even aan en zwem daarna richting de boot. Ik pak de snorkels en duik het water in, weg krullen. Als ik bij Louis terug kom glimlach ik en geef hem een van de snorkles.