Harry Edward Styles
'Daar heb je natuurlijk weer gelijk in, want als jij het zegt vindt ik het eigenlijk nooit saai, maar zoals je al zei na een tijdje wel.' zeg ik en glimlach. 'Precies, en dat we elkaar vertrouwen is ook best logisch. Ach maakt niet uit, maar nu zit ik er toch weer mee in gedachte' ik trek even een pruillipje.' Daar weet ik geen antwoord op omdat ik gewoon weet dat je me vertrouwd' zeg ik daarna glimlachend. 'precies, dat doe je inderdaad wel is maar dat maakt niet uit want heel erg vindt ik het niet' zeg ik grijnzend en kijk hem aan. 'Ik heb de neiging het weer te doen' mompel ik lachend. Plagend beweeg ik mijn hoofd naar zijn nek maar haal hem dan weer terug en kijk Louis gewoon aan. Het is gewoon zo leuk er af en toe misbruik van te maken, natuurlijk ging ik het niet te vaak doen, dan werd het gewoon niet meer leuk, vooral voor Louis niet. Ik grinnik even en knik daarna. 'Dankje, want anders zou zelfs bijna jou afleiding niet meer helpen en dat zou een wonder zijn!' zeg ik lachend. 'Dan beschikken wij samen over die gave' zeg ik lachend. ' Dus we zijn het alweer eens' zeg ik grijnzend. Ik begin te lachen en haal mijn schouders op. 'ik heb geen idee' zeg ik lachend en druk een kusje op zijn neus. 'inderdaad, dus zo vaak ben je niet sprakeloos dus je mag niet klagen' zeg ik lachend. 'Maar ik hoef jou echt niet perse je mond te laten houden hoor, ik vindt het wel leuk als je praat' zeg ik met een glimlach. 'Dat snap ik' zeg ik met een glimlach. 'We zijn het inderdaad altijd met elkaar eens, maar voor mij hoort dat laatste stukje er wel bij' zeg ik met een glimlach. 'Waarom mag je dat niet zeggen van jezelf?' vraag ik en frons mijn wenkbrauwe. 'Dat komt omdat we elkaar gewoon altijd snappen' zeg ik grijnzend en glimlach door de kus op mijn neus. Ik grijns even en knik. Als ik terugkom van het zwemmen zie ik gewoon dat hij met zijn gedachte is en ik zie gewoon aan hem dat het over mij gaat. 'Volgens mij is Louisss in dromenland' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'oké, ik haal de snorkels wel, zeg gelijk even dag tegen de krullen' zeg ik grijnzend en druk een kus op Louis lippen. Ik kijk hem nog even aan en zwem daarna richting de boot. Ik pak de snorkels en duik het water in, weg krullen. Als ik bij Louis terug kom glimlach ik en geef hem een van de snorkles.