[Jeesh, Black. Wind je niet zo op. Ik ga daar niet op in, tenzij ze tegen mij beginnen te zeiken, want dat laat ik echt niet over mijn kant gaan. Ik laat niet over me heen lopen. Niet door jou, niet door Nikki of Marjolein en dus ook niet door iemand die ik (en die persoon dien ten gevolge mij) niet ken.
Ik neem aan dat we allemaal oud en wijs genoeg zijn om voor onszelf op te komen.
Wat ik zonet dus heb gezegd, lieve Black, was dus ook niet dat ik begin te schelden omdat ik iemand niet ken, maar wanneer die persoon tegen mij begint te schelden, ga ik echt mezelf niet inhouden. Dan krijg je 'm terug. Jij hebt alleen het voordeel dat ik jou wel ken en ik momenteel vrij rustig ben, maar als jij me op zo'n manier blijft aanspreken, ga ik ook tegen jou katten.
Om op je laatste stuk terug te komen, ik laat me zeker niet op de kast jagen, niet door iemand die ik niet ken en ook niet door iemand die ik wel ken. Al is het fake, dan nog kun je normaal doen. Mocht het nu nog niet duidelijk zijn, stuur me dan alsjeblieft een PB, dan leg ik het je nog even wat duidelijker uit en vallen we de mensen hier niet verder lastig. Ja Black, dit laatste is tegen jou.]
You oughta know