• Nieuw topic

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=147825&message=391

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 13:11 ]


    ©1998

    [Gefeliciteerd, koop en lolly en ga het vieren.]

    Ferdi

    Sherina begon over zwemmen en ik keek direct naar Rose. Ik zag dat zij hetzelfde dacht als ik. 'Amy.' was alles wat ik uit kon brengen en ik keek van Sherina naar het kleine meisje, die er nog altijd slecht aan toe was.
    Het was niet dat ik niet wilde zwemmen, absoluut niet. Ik hunkerde nara wat afleiding, en het risico dat de mensen in het zwembad zouden lopen terwijl ik vlak bij ze langs zou zwemmen leek me steeds harder te roepen. Maar ik kan dat meisje toch niet aan haar lot overlaten? Niet nu ik Rose had beloofd dat ik haar zou beschermen..


    You oughta know

    [Mmhh, goed idee]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Brook, je bent gestoord. Zoek hulp. Serieus. Ik snap niet dat je je zo kan gedragen... Laag niveau. Serieus, ik heb nog nooit iemand ontmoet die zo'n mongool is als jou Brook, echt wtf)

    [Nikki, please. Lees alsjeblieft mijn reacties op de vorige pagina's en doe er iets mee. Ik ben zelf al te lang door gegaan, vandaar ook mijn reactie hierboven.]


    You oughta know

    [Please, noem me wat je wikt. Zo ga ik juist door]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sarah

    Het was fijn om even te zwemmen. Ik hielp Jade terwijl Floris bezig was om de kleintjes om te kleden. Even kon ik me op iets anders richten dan de twee mormeltjes. Ik zwom even een baantje en ik voelde me goed. Heel goed zelf. Ik kwam tot mezelf en ik bedacht allerlei dingen waardoor Floris en ik aan geld konden komen enzo. Allerlei dingen spookten door mijn hoofd. Opeens hoorde ik Floris die mij riep. Ik liep samen met hem naar het babybadje. Best schattig. Linn begon direct te huilen toen ze het water aanraakte. Seth begon om zich heen te spetteren. Beth was er ook bij gekomen. 'Wil je Seth vasthouden?' vroeg ik.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [kijk is, ik doe normaal c; Knap van mij, he?]

    Beth

    Ik glimlachte toen Sarah aanboodt om Seth vast te houden. Ik knikte en voorzichtig nam ik Seth over. Zelf had ik een zwarte bikini aan. Zachtjes liet Seth in het water zakken. Eerst liet ik hem even wennen, en daarna ging ik samen met Seth erin zitten. Hij was echt schattig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alice24 schreef:
    (I know, maar mag toch wel als voorbeeld? jullie vriendjes heten ook Sam en Jake, waar komt dat nou vandaan...Twilight dus....)


    Jake komt niet van Twilight!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En echt serieus ik heb bijna 2 dagen niet gekeken en ik hen 56 nieuwe berichten, ik blijf dus vaker weg ander posten jullie niet zoveel...


    ©1998

    [Ik kom 1,5 dag niet meer op quizlet, ik kijk bij mijn pb's want ik heb een abo op dit topic. 56 nieuwe berichten. Mijn eigen springen bijna uit mijn oogkassen! Zou het serieus zo zijn, dat ik zoveel van het verhaal gemist had? Maar nee, het was puur gezeik. Wat overigens heel erg leuk is om naar te kijken als 3e partij. Mensen ik ken Brook niet in real-life, maar jullie allemaal, en ik weet dat jullie verstand hebben, dus als je een gemene, rare, gekke, irriteerde opmerking van Brooke krijgt, probeer er dan niet op in te gaan. (geld ook voor mezelf.) En jongens, welke not-so-awsome persoon slaapt er nou niet met een knuffel?


    ©1998

    Jade

    Gelukkig had ik vanochtend mijn bikini na het douchen al aan gedaan. Toch hielp Sarah me even omdat in de kleine hokjes bewegen praktisch onmogelijk werd in een rolstoel. Jake kwam aan rijden met een rolstoel van het zwembad die nat mag worden. Ik klim zelf over van de ene stoel naar de anderen en duw de hulp van Jake aan de kant. Met de anderen rij ik mee naar het zwembad. Sarah en de kleintjes gaan meteen naar het kinderbadje, maar daar heb ik geen zin in. Samen met Jake en Clair gaan we naar het diepe bad. Ik kijk over de rand. Hoe kom ik nou in het water. Ik Jake aan. 'Oké, oké.' Jake kent me veel te goed. Hij tilt me uit de rolstoel en legt me voorzichtig in het water. Clair, die al in het water zat, is binnen een slag bij me, bang dat ik verdrink. Jake duikt het water in en komt aan de andere kant naast. 'Jongens, ik kan wel zwemmen....'


    ©1998

    [Je wilt niet weten hoe zo'n zooi ik bovenop de kast heb staan. Het kan me niet schelen of iemand een rare of gekke opmerking maakt, dan doe ik vrolijk mee, maar wanneer we elkaar gaan lopen afzeiken zet ik per direct de knop om. Of we elkaar nou wel of niet in RL kennen. Ook met mensen die je niet RL kent, hoor je normale gesprekken op een normale toon te voeren.
    Misschien ben ik wel vreselijk old school hierin en is het tegenwoordig normaal om elkaar de huid vol te schelden als je elkaar toch niet kent, maar daar die ik niet aan mee. Tot op zekere hoogte, in ieder geval.
    Zoals de laatste toevoeging aan mijn profiel al vermeldt, ik zal hem hier ook even plaatsen:

    Whenever you try to insult me, remember the following;
    I can be your best dream, or become your worst nightmare


    En reken maar dat je dat laatste deel gaat merken. Tot zover mijn reactie op Black.

    Game on.]


    You oughta know

    [Okeej, ik weet niet, maar je antwoord nu op dingen die ik niet geschreven heb.
    Ik wat ik bedoelde: IK KEN JULLIE IN RL EN WEET DACHT DAT JULLIE WEL BOVEN ZULK GEZEUR STOND, IK BEDOELDE JUIST NIET DAT JE MOEST GAAN SCHELDEN OMDAT JE HAAR NIET IN RL MAAR JUIST, DAT GEZEUR LINKS MOET LATEN LIGGEN, JE LAAT JE TOCH NIET DOOR IEMAND DIE JE NIET KENT OP DE KAST JAGEN, MISSCHIEN IS ALLES WEL FAKE EN WIND JE JE OP OVER NIKS (HIERMEE BEDOEL IK DUS NIET DAT BROOKE FAKE IS, HET IS BIJ WIJZE VAN SPREEK)]


    ©1998

    [Jeesh, Black. Wind je niet zo op. Ik ga daar niet op in, tenzij ze tegen mij beginnen te zeiken, want dat laat ik echt niet over mijn kant gaan. Ik laat niet over me heen lopen. Niet door jou, niet door Nikki of Marjolein en dus ook niet door iemand die ik (en die persoon dien ten gevolge mij) niet ken.
    Ik neem aan dat we allemaal oud en wijs genoeg zijn om voor onszelf op te komen.
    Wat ik zonet dus heb gezegd, lieve Black, was dus ook niet dat ik begin te schelden omdat ik iemand niet ken, maar wanneer die persoon tegen mij begint te schelden, ga ik echt mezelf niet inhouden. Dan krijg je 'm terug. Jij hebt alleen het voordeel dat ik jou wel ken en ik momenteel vrij rustig ben, maar als jij me op zo'n manier blijft aanspreken, ga ik ook tegen jou katten.
    Om op je laatste stuk terug te komen, ik laat me zeker niet op de kast jagen, niet door iemand die ik niet ken en ook niet door iemand die ik wel ken. Al is het fake, dan nog kun je normaal doen. Mocht het nu nog niet duidelijk zijn, stuur me dan alsjeblieft een PB, dan leg ik het je nog even wat duidelijker uit en vallen we de mensen hier niet verder lastig. Ja Black, dit laatste is tegen jou.]


    You oughta know

    (Ineke, is er iets gebeurd ofzo? Weet je wat het is, ik snap gewoon niks meer van de laatste 3 pagina's. Dus...En het verhaal gaat ook helemaal nergens meer over :()

    [Het verhaal loopt in minstens 7 lijnen dwars door elkaar heen. Nikki, pb]


    You oughta know