• Nieuw topic

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=147825&message=391

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 13:11 ]


    ©1998

    [Dat doe ik lekker niet, schat. Beth is aan het spelen met Seth en dat gaat zo een tijdje door]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Denk je dat je mij of Sandy hier pijn mee doet? Dan zou ik je maar eens gauw uit de droom helpen, dat is niet zo. En heb het lef niet om mij een slechte zus te noemen terwijl je niets over me weet. Jij weet niet hoe het bij ons is. Misschien heb ik wel zo mijn eigen problemen. Je moet niet doen alsof je zielig bent, alleen om ons dwars te zitten. Als je altijd zo doet, dan snap ik wel dat je geen vrienden hebt)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    [HAHAHAHAHAHA, dit is echt heel vermakelijk, vooral als jullie denken dat ik zielig doe/zeg dat iemand een slechte zus is/denk dat ik jullie pijn doe. Ik zal het langzaam schrijven voor degene die mij niet snappen, en je weet heus wel dat jij dat bent :] Ik Brooke, ik houd van mensen pijn te zien lijden, FYSIEK, ik ben gewoon dood op en ik heb geen TIJD voor domme "vriendjes en vriendinnetjes". Als ik iemand nodig heb, bel ik mijn broer gewoon op. Hij is de enige die me begrijpt. En ik zeg niet dat je een slechte zus bent, ik legde mijn punt gewoon uit. Maar als jij vind dat je een slechte zus bent, mij best]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (jij zegt dat als mijn broertje het verschil niet ziet tussen een pak chocomelk en melk en ik hem daar mee moet helpen. Dat ik dan een slechte zus ben. En je schreef pijn lijden als reactie op onze berichten, ik weet wat mentale pijn is en ook dat het 100 keer erger is dan fysiek. Over die domme vriendjes en vriendinnetjes gesproken. Zonder mijn vrienden zou ik nergens zijn. Tot ik in de brugklas kwam had ik nooit veel vrienden, dus zeg niet dat ik niet begrijp hoe het is om geen vrienden te hebben. Ik ben veranderd sindsdien. Je kunt het iedereen die me al langer kent vragen.)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    (je kan niet langzaam uitleggen als je typtxD)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Ik heb niks getypt over zien, melk of chocolademelk. En ik ben al gelukkig als ik een vriendin heb. En dan niet vriendin als in vrienden]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    SandyBeta schreef:
    (je kan niet langzaam uitleggen als je typtxD)


    [Weet ik, ging automatisch ;p]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (nee, dat was een voorbeeld. Jij typte dat je blinde broertje geen extra hulp nodig zou hoeven hebben en dat je anders een slechte broer/ zus/ ouder zou zijn. Dit was een voorbeeld. Mijn zusje ziet het verschil wel en die heeft dus geen hulp nodig als ze wat te drinken wil pakken.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    [Dat typte ik niet. Jij denkt schijnbaar dat ik jou een slechte zus vind, en dan vind je jezelf ook een slechte zus. Daar kan ik niks aandoen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eenhoornpoep schreef op 4 nov 2012 - 13:43:
    [... Hij heeft hulp nodig maar kan genoeg dingen zelf. En als dat niet zo is, dan ben je geen goede ouder/zus/broer...]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Like, je snapt m'n punt heus wel, lieve ...]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 17:17 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Nee, jij bent gewoon een dik liegbeest hè? (N) (lol) grapje. Zouden we dit trouwens niet bij het praattopic zetten? Ik bedoel, laten we naar het praattopic verhuizen en hier vrolijk verdergaan. *is zelf degene die nooit meer wat post* :X]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 17:23 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Sherina

    Ferdi zou op Amy passen, dus ik ging met Rose naar het zwembad. We kleedden ons om en zochten de anderen. Ik zag Clair en Jade zitten en ik sprong naast ze in het water. Ze keken me boos aan en toen begonnen we te lachen. Ik vond het heerlijk zo eens in het water te zijn. Ik speelde wat op de duikplank en zwom wat heen en weer.

    Seth

    Een vreemd meisje zette me in iets vreemds. Het was nat en koud in het begin, maar toen was het warmer. Ik voelde door het water en merkte dat het kapot ging als ik erop sloeg. Ik sloeg op het water en lachte naar het meisje. Ze lachte terug en ik vond haar aardig. Ik voelde iets in mijn buik en poepte. Het voelt vreselijk om met poep in je zwembroekje in het water te zitten, dus ik begin te huilen.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Beth

    Seth begon te huilen, dus tilde ik hem naar de kant. Ik kneep mijn ogen dicht toen ik het rook. 'Sarah, dit mag jij doen!' riep ik naar haar en Floris. Hier had ik dus helemaal geen ervaring mee.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sarah

    Ik pakte Seth over en ik liep naar de toiletten. Floris kwam achter me aan gelopen. 'Moet ik je helpen?' vroeg hij. 'Nee, maar je mag me wel helpen.' glimlachte ik. We verschoonden samen Seth en Linn probeerde op te staan. ze gleed weer uit maar ze probeerde het nog een keer. Ze pakte het bankje vast en ze stond! z`e stond zonder dat wij haar hielpen!


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!