• Nieuw topic

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=147825&message=391

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 13:11 ]


    ©1998

    [........:8 Wat?..........]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [LOLZ, als je het niet snapt dan is je IQ simpelweg heel laag]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Wacht, ik leg het wel uit in een taal die jij begrijpt: Ik Brookelle, Jou brein laag ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [En nu ga ik douchen, even snel kijken of iedereen al slaapt en dan zelf naar bed om ik ben dood op]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Nee, mijn computer reageerde sloom, ik zei "Wat?" omdat jij begon te vertellen wie je was. Waarom deed je dat? Dat interesseert mij niet. Jou vorderingen m.b.t. de Nederlandse taal interesseren mij ook niet. Eigenlijk interesseert het me ook niet dat je gaat douchen en dat je doodmoe bent. Ga gewoon verder met het verhaal.]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Lieve, lieve, lieve mensen. Ik begrijp best dat iedereen zich af en toe kut, klote of nog iets anders voelt. Daar heb ik ook last van, zeker nu het najaar weer voor de deur staat, maar ga dat alsjeblieft niet op elkaar afreageren. En ik denk dat het niet reëel is als we over elkaars thuissituatie gaan zitten zemelen als we elkaar niet persoonlijk kennen. Ik ga ook niet zeiken over hoe slecht ik het wel niet heb, want daar wordt het echt niet beter op. Ik denk alleen dat het goed is dat we allemaal elkaars meningen, persoonlijkheden en reacties respecteren.

    Dit is hoe ik er over denk, want op deze manier wordt het er niet gezelliger op. Heb nou alsjeblieft niet het lef om ook nog tegen mij te gaan zeiken, kan me niet schelen wie, ik zeik mensen die ik persoonlijk ken net zo hard af als mensen die ik niet persoonlijk ken, want ik ben hierin gewoon ijskoud. Noem me een bitch, trut, kreng of iets dergelijks, doe wat je wilt, maar kom niet klagen als je 'm dubbel zo hard terugkrijgt. Wie kaatst, kan de bal verwachten.
    Ja, ik weet het, ik ben heel hard zoals ik dit zeg, maar ik ben dit gekat over en weer gewoon helemaal zat. Ga elkaar ergens anders de vliegen afvangen, maak er voor mijn part een topic voor aan, maar hou het hier leuk en gezellig. Op deze manier gaan er heus geen nieuwe spelers bij komen. Laat dat duidelijk zijn.]


    You oughta know

    [Dat is best een goed idee. Laten we elkaar eraan herinneren dat we naar het praattopic moeten gaan voor dit soort dingen. En ik ben het met je eens Ineke. Sorry mensen dat ik op Brook in ging, ik zal proberen me meer op het verhaal te concentreren.]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Screw this. ik wou hier nog een reactie op geven, maar dat ga ik niet eens meer doen. Ik het gewoon helemaal gehad met dit kinderachtige gedrag. Vat het op zoals je wilt, wie de schoen past, trekke hem aan.]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 0:57 ]


    You oughta know

    [Lol ik zit me hier echt dood te lachen. Like wauw]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Gezien je reactie denk ik dat je het verkeerd hebt opgevat, sorry. Ik bedoel dat we bij dat praattopic ons op elkaar af kunnen reageren als we dat nou echt zo nodig vinden, en ik heb echt spijt als ik Brook nog bozer heb gemaakt. Ik zal proberen er niet meer op in te gaan. Ik hoop dat dit duidelijker is, anders weet ik niet waarom je boos bent, maar het is echt niet mijn bedoeling.]

    [AANGEPAST: Nee kreng, ik heb het niet tegen jou, jij kan me de pot op, dit is gericht aan Ineke, ik wil haar absoluut niet beledigen of kwetsen of wat dan ook. Ik zal hier verder niet meer praten.]

    Sherina

    "Oh! We zouden zwemmen!" zeg ik. Ik ren naar mijn kast om spullen in te pakken. "Maar wat moeten jullie dan met..." "Amy," zeggen Rose en Ferdi tegelijk.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 12:00 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Wie zegt dat ik kwaad ben? Dit vermaakt me. Als iemand kwaad, verdrietig of pijn is of heeft, vermaakt het me. Waarom denk je anders dat ik me doodlach om horrorfilms? Dus ik zal zo zeggen: richt je boosheid op mij af. Vind ik namelijk leuk]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Jezus Brook! Zoek alsjeblieft hulp. Dit is echt niet normaal. Als je dan zo graag wilt dat iemand boos op je wordt, ga dat dan alsjeblieft ergens anders uitlokken, maar laat ons hier dan met rust. Ik wil met alle plezier een topic voor je openen waar iedereen zijn of haar boosheid aan jou mag richten, maar dat dat hier constant maar weer moet, ben ik gewoon spuugzat. Als je niet normaal mee wilt doen, sodemieter dan alsjeblieft op.

    Marjo, het kan me geen fuck schelen waar jullie deze discussie voortzetten, maar ik heb al genoeg dingen aan mijn kop. Het meespelen in deze RPG zorgt dus ook niet meer voor wat rust en ontspanning, maar wekt op dit moment alleen maar meer ergernissen op.

    Het spijt me zeer voor de mensen die dit niet met me eens zijn, maar ik heb er echt genoeg van. Als dit gezeik door blijft gaan, kap ik er per direct mee.]


    You oughta know

    [Jeey, iemand is weer geïrriteerd! Dit doe ik echt goed. Ga toch lekker uit de RPG, ik blijf d'r in. Jullie wilden me toch?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Jij blijft erin?
    Ik heb in de vorige 3 pagina's ander niet 1 normale reactie van jou gezien. En dan bedoel ik dus normaal voor een RPG.
    En voor het geval het nog niet duidelijk was na mijn vorige twee reacties, ik WAS al geïrriteerd. Om even in jouw eigen woorden te blijven:
    Me: Irritated, you: Stupid.
    Moge het zo duidelijker zijn.]


    You oughta know

    [JEEY! Dit is echt zo geweldig. Jullie bezorgen me een goed humeur]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."