[Lieve, lieve, lieve mensen. Ik begrijp best dat iedereen zich af en toe kut, klote of nog iets anders voelt. Daar heb ik ook last van, zeker nu het najaar weer voor de deur staat, maar ga dat alsjeblieft niet op elkaar afreageren. En ik denk dat het niet reëel is als we over elkaars thuissituatie gaan zitten zemelen als we elkaar niet persoonlijk kennen. Ik ga ook niet zeiken over hoe slecht ik het wel niet heb, want daar wordt het echt niet beter op. Ik denk alleen dat het goed is dat we allemaal elkaars meningen, persoonlijkheden en reacties respecteren.
Dit is hoe ik er over denk, want op deze manier wordt het er niet gezelliger op. Heb nou alsjeblieft niet het lef om ook nog tegen mij te gaan zeiken, kan me niet schelen wie, ik zeik mensen die ik persoonlijk ken net zo hard af als mensen die ik niet persoonlijk ken, want ik ben hierin gewoon ijskoud. Noem me een bitch, trut, kreng of iets dergelijks, doe wat je wilt, maar kom niet klagen als je 'm dubbel zo hard terugkrijgt. Wie kaatst, kan de bal verwachten.
Ja, ik weet het, ik ben heel hard zoals ik dit zeg, maar ik ben dit gekat over en weer gewoon helemaal zat. Ga elkaar ergens anders de vliegen afvangen, maak er voor mijn part een topic voor aan, maar hou het hier leuk en gezellig. Op deze manier gaan er heus geen nieuwe spelers bij komen. Laat dat duidelijk zijn.]
You oughta know