• Nieuw topic

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=147825&message=391

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 13:11 ]


    ©1998

    MadeByHades schreef:
    [Straks word het eerder een teenmom RPG. Kun je mooi naar MTV]


    [Lol, mijn persoontje is op z'n minst 300 ofzo xD]

    Ferdi

    Ik was bang voor wat er zou gebeuren. Niet met mij of met Rose, maar met het meisje.
    Ze is inmiddels in slaap gevallen, hoewel het een onrustige slaap is. Rose houdt de hand van het meisje in de hare en ik loop naar het raam, waar ik zuchtend op de vensterbank ga zitten.
    'Ik weet het niet, Rose..' zeg ik zachtjes en houd mijn blik gevestigd op het meisje, om Rose maar niet aan te hoeven kijken. 'Wat bedoel je?' zegt Rose, en ik weet dat ze naar me kijkt.
    'Ik.. Gewoon.. Ik weet niet of ik dit kan..' fluister ik, en ik merk dat ik steeds zachter ga praten.


    You oughta know

    Rose

    'Wat? Hoezo niet?' snauw ik, iets bozer dan ik bedoelt had. 'Het is onze kans, om ook een kindje te hebben' schreeuw ik. Het meisje word wakker van mijn geschreeuw en kijkt me bang aan. 'Shhht stil maar' zeg ik sussend.

    [Ik meen het. Moet Beth ook een kind krijgen? Nee, om dat is "te veel". Serieus, zo is het gewoon doodsaai.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    yup, maar bedenkt iets waardoor jet (=je + het) leuker gaat vinden ,


    ©1998

    [Op deze manier houden Nikki en ik t topic iig nog iets levend...]

    Ferdi

    Het meisje wordt wakker en kijkt ons angstig aan. Ik kijk weg terwijl Rose haar kalmeert.
    'Wat denk je zelf?' Ik word nu ook boos. 'JIJ mag dan nog deels mens zijn, maar ik ben gewoon helemaal...' Ik zucht, ik was niet van plan dat woord te gebruiken terwijl dat meisje wakker was.
    'Je weet wat we zijn, wat IK ben. Snap je dan niet dat ik niet kan garanderen dat... Dat ik niet...' Weer zucht ik en kijk weer naar het meisje, die al bijna weer in slaap is gevallen.
    'Ik weet gewoon niet of ik me kan beheersen, Rose.' Mijn stem is bijna onhoorbaar.


    You oughta know

    Ik heb geen zin om de heletijd in en uit de rpg te gaan. Als het zo word, dan ga ik eruit. Sorry dat ik zo prikkelbaar ben maar mijn opa ligt in het ziekenhuis met huidkanker, dat nu ernstig is.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (O wat erg voor je, ik steun je. Je mag zelf weten wat je doet, maar Amy blijft, want ik wist nooit wat ik moest schrijven en nu heb ik tenminste een beetje een verhaallijn)

    Rose

    'O Fer, het spijt me' zeg ik en ik loop op hem af. 'Het zal... het zal je toch lukken? Met Sarah lukt het ook' zeg ik zacht terwijl ik zijn hand pak en tegen hem aan leun. We kijken samen een tijdje naar buiten. Ik kijk om naar het meisje. 'Ik wil haar zo graag beschermen... ik... ik voel mijn moederinstinct' zeg ik en ik zie dat een klein glimlachje over Ferdi's gezicht kruipt.

    Ferdi

    'Met Sarah is het anders.' zucht ik, en ik glimlach even als Rose begint over haar moederinstinct.
    'Tja, daar kan ik niet tegenop.' grijns ik. Ik kijk even om om naar het meisje te kijken en kijk vervolgens weer naar Rose.
    'Ik ga mijn best doen, maar je bent nog niet van me af.' zeg ik en prik haar plagerig in haar buik


    You oughta know

    Sherina

    Ik zat al een hele tijd onder de wilg, ik had geen idee hoe lang, en ik besloot terug te gaan naar de zolder. Ik liep de trappen op en was nog steeds een beetje vaag in mijn hoofd, was ik nou in slaap gevallen onder de wilg? Ik liep onze kamer binnen en zag Rose op de grond zitten met een meisje. Ze had een heel schattig jurkje aan en ik glimlachte. Ik zag Ferdi erbij staan, en hij keek me nogal serieus aan. Ik keek weer naar het meisje. Een meisje... Waar komt zij vandaan? "Wat is dit?" vraag ik. "Nemen jullie je eten mee naar huis? Dat accepteer ik niet, ik vind het prima als jullie-" "Doe toch normaal man, heb je van de verkeerde paddestoelen gegeten?" zegt Ferdi. Misschien is dat het... "We hebben haar gevonden en willen haar..." Hij keek Rose aan. "Adopteren zeg maar. Het was stil, te stil. "Dat is geweldig! Ze is echt heel schattig, gefeliciteerd!" zei ik, en ik wist niet of ik het goede had gezegd en wat ik nu moest doen.

    [vaagheid sorry, meligheid misschien ofzo, misschien ook wel gek geworden xD Nee vaagheid. ]

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 19:37 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Die paddestoelen, ik weet het zeker
    Maareh, als je even goed leest, zie je dat 't meisje in n bed ligt ;)]

    Ferdi

    Sherina kwam binnenlopen toen we bij het meisje zaten. Haar eerste reactie maakt me boos, en bepaald vriendelijk reageer ik dan ook niet.
    Ik besluit om het haar uit te leggen en ze wordt er spontaan enthousiast van.
    Ik lach even om haar reactie en kijk weer naar Rose en het meisje. 'Ze is anders.' zeg ik, 'Anders dan andere mensen, ik heb het nog nooit eerder meegemaakt, maar zij..' Ik kijk Sherina weer aan en grijns. 'Ik ben blij dat we haar gevonden hebben.'


    You oughta know

    [En als je nog beter leest weet je dat we met z'n allen naar het zwembad zijn.....]


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    [En als je nog beter leest weet je dat we met z'n allen naar het zwembad zijn.....]


    [Dan moeten jullie niet al gaan als Nikki en ik buiten zijn xD]


    You oughta know

    [Buiten? Nu volg ik het niet meer, sorry, ik was ook vaag aan het doen. Iemand zei eerder trouwens Freddie in plaats van Ferdi xD Maar waar is iedereen dan? Oh damn weer op Sandy's account >.< ~marjolein]

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 22:24 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Lol, faal. Jah, Rose en Ferdi gingen jagen, like I said. Dat is ook hoe we Amy vonden.
    Ik zag het idd van Freddie, lachte me dood xD]


    You oughta know