• Nieuw topic

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=147825&message=391

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 13:11 ]


    ©1998

    Beth

    'Het was te verwachten dat Clair won, maar goed. Wil jij Seth weer?' vroeg ik Sarah, met mijn ogen smekend of ik hem nog even mocht vermaken. Hij was zo schattig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sarah

    'Alleen als jij hem zat bent.' zei ik en ik ging terug naar Floris. 'Alles goed hier?' vraag ik. Ik neem haar over en we gaan samen naar het grote bad. Floris kijkt steeds naar mij of ik Linn wel goed boven hou. Maar hij kijkt vooral steeds naar Beth. HIj was nog banger dat zei niet goed paste op Seth


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Over een kwartier ben ik er weer]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Of een uur]

    Beth

    Lachend hield ik Seth bezig. 'Nee, Seth niet-' maar ik kon mijn zin niet afmaken, omdat ie al had gespetterd wat in mijn gezicht kwam. Ik zat weer in het baby badje met hem. Hard lachte ik. 'Wat ben jij toch een gek gek kindje' grinnikte ik en ik tilde hem op, pakte de zwemband van Seth en liep naar het ondiepe bad. Daar zette ik hem voorzichtig in de zwemband en draaide zachtjes rondjes, wat ie leuk vond. Glimlachend praatte ik vrolijk tegen hem, wetend dat ie het niet begreep.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ben morgen er niet. Naar verjaardag van mijn opa, in het ziekenhuis. Urgh, daar de heletijd zitten]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (daar is toch ook een comp. bij ons tenminste we)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Nee, dat is daar niet. Gasten mogen niet voor een computer, schat]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Bij ons wel, echt zo'n mooie computer over there.... awsome ik wil er ook zo'n een met een .com toets en .nl toets lovely...]


    ©1998

    [Ik heb genoeg aan een Acer laptop]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MadeByHades schreef:
    [Ik heb genoeg aan een Acer laptop]


    [had je die me in de ziekhuisj..?'


    ©1998

    [Ik ben ook weer niet harteloos, hoor. Mijn opa is belangrijker dan een laptop]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [MadeByHades ---> Eenhoornpoep]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Eenhoornpoep, die blijft toch het best.]


    ©1998

    [Weet ik]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    clair

    "Yes!!" gil ik als ik de kant als eerste raak. Ik haal hijgerig adem, zwemmen is vermoeiend. Ik kan nog best wel moe worden voor een halfvampier. Er zwemt een meisje op 4 meter afstand voorbij, net op het moment dat ik inadem. Auwww, dat moet ik dus niet meer doen. Ademhalen zit er voor mij niet in vandaag. Ik ga maar naar Seth en Linn kijken, misschien dat dat me een beetje afleid.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!