• Nieuw topic

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=147825&message=391

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 13:11 ]


    ©1998

    [Sam kwam ineens in me op. Jake is alleen maar de bijnaam van Jacob. En trouwens, ik maak geen personages van films bij een RPG. Tenzij het een RPG van de film is. Dus wat zeik je nou?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Ik zeik niet.. jij zegt dat dit geen twilight is, maar je eigen vriendje heet Sam en dat is niet toevallig. Nou dan bedoel ik met Renesmee een geheel ander persoon. Niet uit twilight... Zo kan ik het ook :) )

    [AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Kan ik ook, jaloers zijn op de anderen omdat die "een kind krijgen" en dus ik wil er ook een. Zielig kind. Echt heel triest]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (LOL laat maar... Je snapt er niks van, het gaat het ene oor in en het andere uit. Laten we de rest niet vervelen met ons onnozele gekibbel. Ga iemand anders maar vervelen)

    [Doe 't zelf, verwend nest (: . Enigs kind, zeker? Ik word doodziek van al die gelukkige en trotse kleine kinderen. "Ik ben zo dik! En lelijk!" hoor ik ze altijd zeggen, en dan zijn ze goedgevormt. Ik dacht dat een van jullie wel beter zou weten, maar helaas]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (WTF! Ik volg je niet meer 0.o even voor de duidelijkheid ik heb een zusje... en ik snap geen zak van dat laatste deel:X)

    [Dan moet je opletten, lieverd. Wauw, een zusje! Ik heb een grote broer, drie kleine broertjes en drie kleine zusjes]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Don't care! Waar zeur je over serieus.... Pft (krul))

    [Nou, ik zeur over jou omdat jij een behoorlijke bitch bent, ik zeur over mijn eikel van een vader, ik zeur omdat ik steeds op mijn broertjes en zusjes moet passen, ik zeur omdat ik nauwelijks tijd voor mezelf heb, ik zeur omdat ik m'n broertjes en zusjes moet vermaken, ik zeur omdat we niet genoeg geld hebben en dus in de schuldsanering voor 3 jaar zitten, ik zeur omdat mijn moeder nooit thuis is, ik zeur omdat mijn vader wilt dat ik die hoer ontmoet, ik zeur omdat ik huiswerk niet meer kan maken, ik zeur omdat mijn laptop stuk is en ik nu huiswerk al helemaal niet bepaald goed kan maken. Nog meer dingen? Ik heb er genoeg. Zo, nu weet je de meeste dingen waarover ik zeur]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [En als het je niets kan schelen dan ben je harteloos, maar ik snap het al. De minder rijken zijn lager. Ik snap wel dat mensen niks om andere geven, vooral om vreemden. We zijn gewoon raar en zielig. Dat begrijp ik helemaal, hoor]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Zo, dus omdat is nu het nieuwe om. Kan je eindelijk ABN? Weetje wat, ik snap dat je het moeilijk hebt enz, maar ga dat niet op ons afreageren. Jij kent ons NIET. Het is voor de lol om te RPGen, dus doe ff chill. En geen tijd voor jezelf? je bent bijna altijd online op quizlet ja. Mocht ik willen...)

    [HAHAHAHAHAHA, ja via m'n mobiel ja. Daar staat ie nog op online, zelfs als ik niet voor de laptop zit. En jij kent mij niet, dus eindelijk je les geleerd? Vast wel. En schat, ik kon altijd al ABN. Vraag maar aan Carlie of Hayden. Jayden kan ook nog en Bente ook nog]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Schat (wat klinkt dat vreselijk bitchy (ik imiteer jou, dus ik noem mezelf niet bitchy (even omdat je dat anders niet begrijpt))), als je net geboren bent kan je nog helemaal niks met talen. Wij kennen Carlie, Hayden of Jayden niet, dus het is zinloos daarover te beginnen. Ik vind het vreselijk dat jij anderen (in dit geval mijn vriendin) bitch noemt, en dan ga je zelf huilen als ik jou één keer kreng noem? Hoe vaak heb je dat wel niet naar boven gehaald? Ik vind het heel grappig om je woedeaanvallen te lezen, maar ik moet even zeggen dat je echt hulp moet zoeken als je zo in de problemen zit en er zo mee zit. Misschien kan je heel simpel op een site andere mensen in dezelfde situatie vinden en erover praten, misschien lucht dat heel erg op.]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Nee bedankt. En hier: xCarliex, cionegreen.

    Nee, mijn leven is niet perfect. Ik heb geen oudere zus waar ik altijd al van droomde, maar een boer. Ik wilde altijd de jongste zijn, maar ben onderhand de op een na oudste. Ben 1.60, heb stijl en lang zwart haar, felbruine ogen en een getinte huidskleur. Ik ben lesbisch. Mijn droom om te jazzdansen kan ik ook wel weggooien, om ik kan voor geen meter dansen. En ja, ik ben een van die meisjes die stiekem hoopt dat Justin Bieber, of een lid van One Direction verliefd op d'r word. Ja, ik doe me stoerder voor dan ik ben. Tuurlijk, ik huil ook wel eens omdat ik m'n vader mis. En weet je wat nou echt dom aan mij is? Ik gedraag me als een klein kind, en heb een lievelingsknuffel die in m'n bed ligt. Maar zal ik je is wat zeggen? Ik ben er trots op. En dat kan niemand mij afnemen.


    Misschien heb je hier wat aan. Dan weet je wie ik ben]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 23:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [En als je vind dat ik geen ABN kan zou ik als ik jou was maar is een klein stukje ofzo van mijn story "Mr. Know it all" lezen (: ]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 23:59 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."