• Nieuw topic

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=147825&message=391

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 13:11 ]


    ©1998

    (alleen Jade en ik hoor meer niet)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Straks word het eerder een teenmom RPG. Kun je mooi naar MTV]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Hebben jullie al op de rollenverdeling gekeken? ik heb een nieuw persoontje toegevoegd :D)

    [Ja, daarom zet ik mijn reactie -_-]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (tsja, Ineke en ik hadden niet echt een verhaal meer, en we dachten al een tijdje na over of we dit zouden doen. Al sinds Jade zwanger was.... Maar oke, sorry als je het vervelend vind)

    (maakt niet uit alleen nu is het niet speciaal meer, sorry. maar hoe kom je eraan? aan amy?)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (Hoe bedoel je? de naam of de persoon zelf xD?)

    (de persoon. Geadopteerd?)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (Heb je onze berichten wel gelezen? zij is het meisje dat we gered hebben? >.<)

    (gevonden????)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (grapje. heb een pagina niet gelezen)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jade

    Ik was blij dat Beth terug kwam, natuurlijk was ze wel in om mee te gaan met zwemmen. Ik had de voicemail van zowel Rose en Freddie vol gespamd. Maar ter vergeefs. Daaruit volgde het gezamenlijke besluit om toch maar alvast te gaan. Het voor was voor het eerst dat we deze weg namen naar het dorp en dat betekende de trap. Ik keek over het randje naar de misschien wel 100 meter lange trap. Ik kijk naar Clair. 'Zal ik je tillen?' 'Nope, ik rij wel.' Ik hel nog iets verder naar voren, een beetje hobbelig rij ik naar beneden (# super-onrealistisch)


    ©1998

    Ik post nu steeds met het idee in mijn achterhoofd, dat Clair niet verdrietig is, maar haar teen gestoten heeft... raar he?


    ©1998

    [HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, nee ze is gewoon afgewezen door Henk de steen slash mijn buik]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."