• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - Y0L0
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - Adesso
    -Harry Edward Styles itsJADE

Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - RememberYoux

Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP

Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.

Story met rollen en info
    Rollentopic

[ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 19:37 ]

Happy Birthday my Potter!

(t/m waar heb je het meegekregen?)

(Tot het moment waarop de jongens aankwamen.......)

We've lived in the shadows for far too long.

(Ze zijn aangekomen, hebben eten gehaald en er is door wat mensen gekletst in de schuur. Nu is iedereen weer terug. De meeste mensen zijn in de schuur, Louis en Agate gaan voetballen, Bell is in de stallen en het is nu zo rond 17 uur. )

[Mijn topics]

The expert in anything, was once a beginner.

(mijn topic en wiewil er met Liam praten :3 ? )

[ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 15:42 ]

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

(Bell wilt wel. Ze is in de stallen)

Liam Payne
    Louis en Agate waren al weg,dus besloot ik de boerderij te gaan verkennen.Ik liep de schuur uit en ging gewon op mijn gevoel af en kwam dan terecht bij de stallen.Ik opende de ijzeren poort en ging naar binnen.Bell was hier blijkbaar ook."Euhm hoi."

(ben even thee drinken hoor. Reageer zo)

(Lou en Agate waren niet weg, die moesten teruglopen om de bal te halen. Die zijn dus terug in de schuur en hadden net nog geschreeuwd of iemand mee wilde doen. :3)

Reading a good book is like taking a journey.

Mary Carter
    Ik kijk op als Louis en Agate een voetbalwedstrijd willen gaan houden. Mijn mondhoeken krullen omhoog en ren naar ze toe.
    ''Ik doe mee!'', schreeuw ik. Hyper spring ik op en neer terwijl ik op een antwoord krijg.
    Ik moet mijn energie kwijt!

[ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 16:34 ]

I don't want you to die, I want you to suffer.

Nyan schreef:
    Liam Payne
    Louis en Agate waren al weg,dus besloot ik de boerderij te gaan verkennen.Ik liep de schuur uit en ging gewon op mijn gevoel af en kwam dan terecht bij de stallen.Ik opende de ijzeren poort en ging naar binnen.Bell was hier blijkbaar ook."Euhm hoi."

Annabelle Sophia Loverose

Geschrokken draai ik mij om, als ik Liams stem hoor. Ik was zo in mijn gedachten verzonken, dat ik niet had gemerkt dat hij binnen was gekomen. Ik herstel mij gelukkig snel en kijk hem aan.
    'Hey, wat brengt jou hier?' vraag ik nieuwsgierig. Ik laat mijn hand even over de vacht van Nox strelen en leg vervolgens de borstel weg. Ik had nu wel genoeg gekamd.

[ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 16:41 ]

Liam Payne
    Belle draaie zich geschrokken om.Ze had vast niet gehoord dat ik binnenkwam.Ze vroeg wat mij hierheen brende."Ik wilde de boerderij wat verkennen."zeg ik en glimlach licht."Ik stoor je toch niet?"vraag ik dan.Ik wist niet zeker of ik wel in de stallen mocht.

Annabelle Sophia Loverose

'Nee natuuuuurlijk niet!' zeg ik lachend. 'En ik wil je ook best een rondleiding geven als je dat wilt? Ik heb eigenlijk geen idee hoelang jullie hier blijven, dus het is misschien wel handig als je de weg weet.' Ik begin de paardenspullen weer netjes op te ruimen en zet Nox terug in zijn box. Als ik klaar ben kijk ik Liam vragend aan.

Liam Payne
    Gelukkig stoorde ik haar niet en ze wilde me zelfs een rondlijding geven.Ze zette haar paarnen spullenweg en lijdde haar paart terug in zijn stalletje."Ja dat zou handig zijn."zei ik met een glimlachje.

Curlies schreef:
    Mary Carter
    Ik kijk op als Louis en Agate een voetbalwedstrijd willen gaan houden. Mijn mondhoeken krullen omhoog en ren naar ze toe.
    ''Ik doe mee!'', schreeuw ik. Hyper spring ik op en neer terwijl ik op een antwoord krijg.
    Ik moet mijn energie kwijt!

Louis William Tomlinson.

Ik grijns en knik hevig. "Ja! Hoe meer mensen hoe leuker!" roep ik, waarna ik Agate blozend aankijk.
    "Sorry, misschien ben ik inderdaad een heel klein beetje slechtziend." mompel ik, waarna ik al huppelend naar de bal toe ga en hem oppak, waarna ik terug ren naar de twee meisjes.
    "Nu zijn we wel met een oneven aantal." zeg ik, waarna ik even een pruillip laat zien.

Reading a good book is like taking a journey.