• What do you think? (krul)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik vind ze best nice (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Yuliette schreef:
    Naast de kleur vindt ik ze helemaal geweldig! Ik hou van dat soort schoenen, meer jongens zouden daar mee rond moeten lopen:Y)


    Tell me about it, stud.

    Balance schreef:
    Gadver :'D


    comfort in c h a o s

    Geschiedenisleraar schoenen. Alle geschiedenisleraren bij mij op school dragen ze.

    Maar ik vind ze wel erg chic. Bij een jongen maken ze het altijd iets meer af naar mijn mening. Onder een spijkerbroek en met een overhemd vind ik ze veel mooier dan een Nike modelletje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    ik vindt ze helemaal niets,
    gewoon omdat ik niet van puntschoenen hou.
    en de stof.
    maaar het is mooi dat jij ze leuk vindt !


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Het eerste waar ik aan dacht toen ik deze foto zag was: heksenschoenen.
    Ik vind ze lelijk maar ja kijk, smaken verschillen en jij moet er mee rondlopen. (:


    O, look at all the fucks I give:

    Niet mijn smaak...


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Hey mijn vader heeft ongeveer dezelfde alleen dan in het rood :'D
    'k vind ze wel vet, alleen van bovenaf vind ik schoenen er altijd minder leuk uitzien dan vanaf de zijkant.

    Ik vind ze echt niet mooi, maar het belangrijkste is dat jij ze wel leuk vindt. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Fortune schreef:
    Niet mijn smaak...


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Fanning schreef:
    ... D:
    Ieder zijn eigen smaak. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik dacht eerst dat je een meisje was.

    Ik vind de schoenen op zich best wel mooi, maar ik vind ze niet bij iedereen passen, en aangezien ik jou niet ken zal ik het maar gewoon bij mooie schoenen houden :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik hou van moccasins voor heren, vind het wel sexy. Maar deze vind ik nu niet zo mooi


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Azulchica schreef:
    Ik vind ze niet zo mooi maar als jij er blij bent, ik bedoel jij moet ermee lopen.

    nogal... flashy xD

    Negligible schreef:
    Ik hou van moccasins voor heren, vind het wel sexy. Maar deze vind ik nu niet zo mooi

    Sinds wanneer zijn dit moccasins dan?


    Shit happens but pee happens a lot more.