• Holla!

    Ik zoek iemand die samen met mij een story zou willen beginnen over het programma 16 and Pregnant. Iedereen kent dat wel, toch?

    Nou had ik een idee om daar een eigen verhaal van te maken. Over een meisje die dus zwanger raakt, met allerlei heftige problemen te maken krijgt én gefilmd word. Tijdens die opnames gebeuren er dan nog meer dingen; zo komt ze in aanraking met een stel beroemdheden via MTV en krijgt haar leven een andere betekenis.

    Als je geïnteresseerd bent in een samenwerking met mij of andere ideeën hebt, laat het me weten! (:


    Ik heb gelukkig al een paar reacties, ik bedank jullie daar hartelijk voor!
    Nu vraag ik jullie of jullie misschien een link voor mij hebben naar één van jullie verhalen, zodat ik kan kijken of onze schrijfstijl een beetje matcht. Als deze afwijken vormt dat echter geen probleem, maar het zou misschien wel handig zijn als ze een beetje overeen komen. (:


    Edit:
    Schrijfster gevonden! Ik zal gaan samenwerken met Rugzak. (:

    [ bericht aangepast op 6 maart 2010 - 18:08 ]


    This is how we like to do it in the murder scene.

    Ah ik wil wel samenwerken. Lijkt me een leuk thema :)


    SLOAN.

    ik wil ook wel eventueel ^^

    Oew !! Lijkt me leuk _O_
    Als je ook geïnteresseerd bent in mij, laat het me dan ook weten (krul)


    Xx. <333


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Lijk me een geweldig idee ^^
    Als je nog steeds iemand zoekt, meld ik me als vrijwilliger aan ^^


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Toen moest ik nog een berichtje zetten, want ik was vergeten om een abbo te nemen. En voor zover ik weet kan dat alleen als je een bericht achterlaat, dus vandaar dit berichtje :')


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Edit:
    Ik heb gelukkig al een paar reacties, ik bedank jullie daar hartelijk voor!
    Nu vraag ik jullie of jullie misschien een link voor mij hebben naar één van jullie verhalen, zodat ik kan kijken of onze schrijfstijl een beetje matcht. Als deze afwijken vormt dat echter geen probleem, maar het zou misschien wel handig zijn als ze een beetje overeen komen. (:

    [ bericht aangepast op 6 maart 2010 - 14:59 ]


    This is how we like to do it in the murder scene.

    Kan kan op heel veel manieren schrijfen, ik heb er maar 2 verschillende op Q staan.

    http://www.quizlet.nl/stories/10744/his-wish-is-my-command/ - Ik Vorm -

    http://www.quizlet.nl/stories/7897/all-together-from-murderers-to-psychopaths/
    -Buitenaf-

    [ bericht aangepast op 6 maart 2010 - 15:03 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    I know it went wrong that day but maybe we can fix it, you and me, we together (een BK story)
    Dan heb ik nog een paar gedichten: Stand Alones

    En dat was het tot nu toe :$


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    IS een schrijfer ook goed? Moet je bnn'ers get's talent => zeisoen 1 maar is lezen. Heel veel mensen vinden hem leuk.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2010 - 15:07 ]


    FBI U.S.A. story

    stefansmit schreef:
    IS een schrijfer ook goed? Moet je bnn'ers get's talent => zeisoen 1 maar is lezen. Heel veel mensen vinden hem leuk.


    Hmm, ik weet niet of dat een goed idee is. Ik heb niets tegen jongens die verhalen schrijven, maar aangezien dit verhaal in de ik-vorm geschreven gaat worden (van het meisje dus) en er allerlei vrouwelijke/moederlijke gevoelens bij komen kijken lijkt het mij handiger een schrijfster te zoeken. I'm sorry!


    This is how we like to do it in the murder scene.

    ik schrijf ook het liefst in de ik vorm. Al is mijn andere verhaal in de zij vorm. Maar dat vidn ik kut, omdat ik niet goed dan de gedachten erbij kan schrijven.


    SLOAN.

    Mij lijkt t ook wel leuk om samen te werken duss..
    http://www.quizlet.nl/stories/14548/when-life-takes-over/

    Xxxx


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    http://www.quizlet.nl/stories/14149/totally-invited-tijdelijk-gestopt-tot-het-eind-van-yeah-that-is-my-dirty-little-secret/


    SLOAN.

    Edit:
    Schrijfster gevonden! Ik zal gaan samenwerken met Rugzak. (:


    This is how we like to do it in the murder scene.

    Slotje, schrijfster gevonden


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg